Angel: Ik snap wel wat je bedoelt. Natuurlijk vind ik het jammer om je hier minder te spreken, maar je moet doen wat voor jou het beste is. Ik hoop, net als de rest van deze groep, dat jullie snel zwanger zullen zijn.
Francis: Het is inderdaad een vreselijk gevoel. En weet je wat? Ik geloofde pas dat ales goed was met de beeb, toen ik het hartje duidelijk zag en hoorde kloppen. Daarvoor had ik de beeb al zien zwaaien en schoppen. Maar op de een of andere manier viel de klik niet, dat alles goed was. Toen we het ziekenhuis uitliepen zei Willian:“het lijkt wel of je een hele last bent kwijt geraakt” En dat was ook zo.
Ik voel me nu ook helemaal super. Kelly is er nog verschillende keren over begonnen hoe mooi ze het vond dat de beeb naar ons zwaaide, maar dat ze het niet leuk vond, dat die me schopte.
hihi zei je niet dat je niet kon wachten op de schopjes :inlove:
Hellen, succes met de badkamer!
Gerdy, och jeetje, dat Kelly dat zo erg vind.
Heb je niet gezegd dat het alleen maar super is als je de schopjes voelt?
Ik ga slapen. Morgen laatste dagje werken en dan eindelijk weer weekend :dance:
Zo ik kom net uit bad ben dus wer helemaal fris :mrgreen: en ga nu lekker mijn bed in tot morgen allemaal
Tot morgen francis, trusten!
ff ego;
grmpf ga mijn banner ff weghalen, denk dat ik toch ongi ben geworden wel weer heel licht, maar nu nog steeds bloedverlies, en dat kan nevernooit van innesteling zijn.
leuk, zo’n ronde van 18 dagen tussendoor :think:
werkze allemaal vandaag!
Goedemorgen,
Amy, Dat is mooi balen dan zeg, je lichaam heeft schijnbaar toch even wat tijd nodig om op orde te komen?
Het is hier weer eens heerlijk weer terwijl ik in een gebouw zit met een plat dak :wall:
Ik ga straks om half 11 voor het eerst naar de fysio ik ben benieuwd.
Francis: Denk maar zo: tegen de tijd, dat het echt niet meer te harden is van de warmte, dan ben jij al weer weg. Zeker nu je om 10.30 uur naar de fysio moet. Hebben jullie de fysio gewoon op de kazerne zitten of moet je dan ergens anders naar toe?
Hoop dat je enkele nuttige tips gaat krijgen en als je die krijgt: Doe het dan en houdt je aan de voorschriften.
Ik kan idd niet wachten tot dat ik de eerste schopjes voel. Kelly vond het zielig voor me.
Francis misschien wel :think: ik wacht wel ff af en dan zie ik wel waar hij mee komt.
Over die ouderschapsverlof heb je goed over na gedacht :mrgreen: :thumbup:
Succes bij de fisio
Amy is het niet nog een beetje vroeg voor een ongesteldheid?
Wel balen als dat zo is!
Noemi lekker zo’n frietje :lol:
Hellen succes met tegelen
Ik ben net naar de huisarts geweest, ik heb geen blaasontsteking, en de huisarts zegt dat het ook niet zijn gebied is en heeft me doorverwezen naar de VK. Dus heb ik de VK weer opgebeld en gezegt wat de HA zei, dus ging ze dat ff overleggen en zou terug gebeld worden. Nu komt er dus een VK naar de praktijk (ze zijn alleen oproepbaar vandaag) en die gaat voor mij rondbellen voor een gyn, zodat ik naar het ziekenhuis kan. Dus nu moet ik wachten tot dat zij mij weer bellen en hopen dat ik vandaag nog langs kan, ik heb geen zin om me thuis te zitten opvreten dus ga ik denk ik toch zo maar ff naar het werk (voor de afleiding) nou ben ik toch wel een beetje zenuwachtig en denk " nou ben ik zover en stel dat er nu wat mis is" ze denken niet dat het ernstig is maar omdat ik er al zo lang last van heb willen ze het toch voor de zekerheid laten onderzoeken!
hoi hoi
ff reageren hoor
ik denk dat als ik naar de dokter ga ik tehoren ga krijgen dat ik moet afvallen :oops:
ik ben namelijk zeker 25 kilo te zwaar voor wat je volgens de normen enzo mag wegen :wall: dus misschien mezelf dan maar weer op het lijnen storten denk niet dat de ha iets zal doen voor Luna had ik een regelmatige cyclus
Francis, succes bij de fysio!
En je bent net op tijd uit de warmte weg.
Angel, snap dat je niet graag naar de HA gaat.
Bigsby, hoop dat je op je werk afleiding kan vinden!
En dat ze eindelijk eens gaan weten wat het is …
En … ik heb een meeting aangevraagd met mijn baas om te klagen over die ene collega.
Het is al zo ver gekomen, dat ik die collega gewoon geen facturen meer durf te laten inboeken, omdat hij toch fouten maakt en heel laks erover doet …
En zo kan dat natuurlijk niet. Zeker omdat vandaag er heel veel facturen zijn en ik ze niet allemaal alleen kan inboeken eigenlijk.
(normaal wel, maar nu kloppen de prijzen niet, dus die moeten allemaal manueel aangepast worden).
Baas heeft alleen nog niet gereageerd en ik vraag me af of hij dat nog gaat doen :think:
Straks hem maar eens aan zijn oren trekken :mrgreen:
Halo allemaal,
Ik ben net terug van de militaire fysio en zoals verwacht had die te weinig kennis dus heb een doorverwijzing.
Gerdy, We hebben hier op de kazere een arts tandarts fysio bedrijfsarts apotheek en poli :mrgreen: Ons ziekenhuis staat in Utrecht maar daar hebben ze geen gyn :mrgreen:
Noemi, Idd groot gelijk zeg ze maar wat hij doet :thumbup:
Angel Ok eerlijk is eerlijk 25 kilo is teveel maar kaakt je cyclus van 25 kilo teveel al in de war dan :? volgens mij moet het dan erger zijn hoor. Nou ja ik hoop dat het snel over is
Mijn dag zit er al weer op ga de pc afsluiten hok op slot en naar huis :thumbup:
Francis, balen dat je een doorverwijziging gekregen hebt.
Ik hoop dat je bij de nieuwe fysio snel terecht kan!
—
Nou, heb vergadering gehad en heb mijn hart gelucht :mrgreen:
Baas was er mee bezig en stinkie krijgt een waarschuwing dat hij moet veranderen. Baas had ook wel door dat hij niets aan het doen was, dus dat is toch al goed.
Nu dus maar afwachten hoe of wat …
Is te hopen dat ze Stinkie snel bij het grof vuil zetten :silenced: Dan krijg jij natuurlijk wel weer meer werk, maar als je het goed bekijkt, heb je dat met Stinkie erbij ook al. Als jij al zijn fouten moet herstellen en constant hem in de gaten moet houden, dat niet weer iets stoms doet.
Francis; Fijn dat je door verwezen wordt naar een fysio die wel kaas heeft gegeten van bi. Jammer dat je het buiten de kazerne moet zoeken. Maar daar vind je wel een oplossing voor.
Angel: Je cyclus kan gewoon veranderen hoor. Hoe die voor Luna was, wil niet zeggen dat je dat je hele vruchtbare leven zo houdt. Voor Kelly had ik een perfecte cyclus (en telde de tweede maand aan). Voor Ilse had ik een but cyclus en ben uiteindelijk bij de gyno onder behandeling gekomen omdat ik een heel late eisprong had en uiteindelijk met behulp van Clomid zwanger geworden.
En nu voor deze was mijn cyclus weer normaal.
En 25 kilo is volgens mij nog niet direct een reden om je hulp te weigeren.
Vanmorgen lekker bij een vriendin op de koffie geweest. Hebben lekker kunnen bijkleppen. Zo meteen de was buiten hangen, profiteren van het mooie weer.
Gerdy, je hebt helemaal gelijk hoor.
Het is heel vermoeiend om altijd maar zijn werk te moeten nakijken.
Maar ik snap ergens wel dat de bazen hem nog een kans willen geven, omdat we er toch al 4 maanden tijd in investeren. En het is voor hun makkelijker als hij zich zou aanpassen (maar betwijfel of hij dat wel kan :silenced: ).
Leuk dat je even hebt kunnen bijkletsen!
En koffie … ooh wat zou ik dat graag weer drinken, maar lust het momenteel echt niet :sick:
Bigsby, het is je laatste dagje! :dance:
Nog iets gehoord van de gyn?
Francis, balen dat je het buiten de kazerne moet zoeken, maar beter dat je naar iemand kan gaan die er verstand van heeft.
Weet je al wanneer je kan?
Angel, idd 25 kilo mag toch niet voor zoveel problemen zorgen met je cyclus?
VAKANTIE!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Bigsby we hebben het gered. :mrgreen:
Angel misschien zegt de ha wel iets anders dan dat je eerst moet afvallen. Want niet iedereen is volgens de norm toch? Ik ben (veel) te licht en hoefde ook niet eerst aan te komen, hoewel ze wel denken dat dat ook zou helpen.
Noemi goed dat je met je baas gesproken hebt. Nu gebeurt er tenminste wat.
Francis bevalt het korte dagen werken? Wel lekker met het mooie weer.
Amy vaag zeg zo’n korte cyclus. Je kan er behoorlijk onzeker van worden. Maar gewoon blijven doorklussen!
Angel misschien dan toch maar weer sb-en? je kunt het altijd proberen.
Noemi: goed dat je het aan de baas heb verteld, je moet wel op je collega kunnen vertrouwen
Francis jammer dat ze je daar niet konden helpen
Luna we hebben idd lekker vakantie :dance: :dance: eindelijk!!
Ik heb uiteindelijk vandaag niet gewerkt toen ik met broodjes op het werk aankwam (ik zou trakteren omdat ik zondag jarig ben) belde ze al met de mededeling dat ik om half 2 terecht kan in het ziekenhuis. Ik heb een hele mooie echo gehad, en alles is goed met de baby, nou heb ik in het snel toch mijn 20 weken echo gehad :mrgreen: ) dus ik maak me eindelijk geen zorgen meer. Zij zei dat ze heel veel kon zien, maar dat er verder niks mis is behalve dat ik dus last heb van mijn bekken. Dat had ik eigenlijk al wel verwacht, dus nu moet ik me inlaten schrijven voor zwangerschapsfitness.
Dus buiten dat om ben ik heel gelukkig, en helaas heb ik geen foto’s meegekregen dus die houden jullie over 2 weken tegoed als ik echt mijn 20 (22) weken echo krijg. Nu heb ik eindelijk vakantie en kan ik er ook echt van genieten, ik heb er wel regelmatig last van maar ik weet nu dat met de baby alles goed is :inlove:
@Bigsby :dance: :dance: :dance: super hoor,
Ik blijf nog even in spanning
Ik word zo langzamerhand gek van mijn knie :thumbdown: Ik ga er maar op hopen dat het door de zwangerschap komt en dat daarna de pijn minder is.
Het liefst zou ik nu even heeeeeel hard tege een bal aan schoppen maar dat doe ik maar niet