1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

Gerdy wat fijn dat je nu weet dat je je geen zorgen meer hoeft te maken, lastig soms die hormonen hé :mrgreen:

Ik weet dat ze veel goede dingen doen, maar soms kan ik ze missen als kiespijn :shock: :stuck_out_tongue:

Gerdy, wat goed dat het er allemaal gunstig uitzag!

Hoe groot is frummeltje nu? Hoeveel centimeter?

En die hormonen … aargh, kan je niets mee :mrgreen:

Bigsby, ooh, als je het voorzien had, dan is het idd slim.

Francis, zijn ze al wakker dan? Normaal slapen ze toch nog? :mrgreen:

Maar leuk dat je al trapjes door de stof heen ziet!

Angel, hoop dat het virus weg is als Darius windows opnieuw installeert.

Pfff, voel me niet lekker :frowning:

Weer misselijk, bah! Net al een bekertje bouillon gedronken en dat helpt wel een beetje, maar heb nog steeds het idee dat mijn maag op en neer aan het klotsen is (en dat terwijl ik gewoon rustig op mijn stoel zit).

Ook beetje hoofdpijn. Stinkende en irritante collega, baas die niet van zijn plek af wil … Pfff, gelukkig is het al donderdag :mrgreen:

Noemi het gaat bij jou dus weer goed :?

lastig die bazen, laat ze lekker opsouten!

Balen dat je je nog steeds zo misselijk bent, het zou nu toch zo’n beetje moeten ophouden/minderen? :?

Je zit al wel mooi op 13 weken :dance:

en ja het is net of ik het al wist hé, dat deed ik onbewust dus ook. Maarja nu hoef ik straks nog maar 2 mnd te werken :mrgreen:

Gelukkig schiet het al weer op hé bijna weekend

en bijna vakantie! :dance: :dance:

Onze kleine frummel is nu 4,2 cm. Al echt gigantisch !!! :mrgreen:

En ik zat precies op schema met de duur van de zwangerschap. Geen dag afwijking met de 8 weken echo.

Zal vanavond even de echofoto in ons showforum zetten. Is niet zo’n duidelijke foto helaas. Hij had 2 foto’s en de duidelijke heeft die zelf gehouden voor in het dossier.maar dat zien jullie vanavond wel.

Gerdy, dat is mooi zeg! Laat je je echofoto’s ook nog even zien?

Ik zat op 6.5cm (van hoofd tot billen), met beentjes erbij zou beebje ongeveer 10cm zijn. En ze dacht dat ik eigenlijk 12 weken + 4 dagen zou zijn qua grootte, maar aangezien mijn baarmoeder nog niet gekanteld was, behielden ze de datum.

Bigsby, maar als je al 8 weken verlof krijgt, krijg je die 4 weken dan nog wel gewoon doorbetaald? Zoniet, dan zou ik toch nog die 4 weken doorwerken, want elk extraatje is dan mooi meegenomen, toch?!

Francis, weer thuis?

Hoe bevalt het nu halve dagen werken? Ben je al een beetje over de ergste shock heen?

En wat nou als je een job heel graag doet? Moet je dan toch verplicht na 3 jaar weer wisselen? Wat moet jij dan straks gaan doen?

Gerdy het groeit dus goed :mrgreen: mooi hoor ik ben benieuwd naar de echo

Noemi die 8 weken worden toch gewoon betaald!? :think:

vermaak je je nog? en als ik dat niet betaald krijg blijf ik mooi doorwerken hoor, idd alles is mooi meengenomen :mrgreen:

ik heb ook helemaal geen zin zeg!!

En ik heb last van mijn buik, voor waar ik morgen naar de dokter voor moet :?

Bigsby, dat weet ik niet of die betaald worden.

Lijkt mij wel. Maar dat je wel even kijkt of ze je niet in de WW zetten of in de ziektewet, want dan krijg je minder volgens mij.

Hier ook totaal geen zin hoor.

Hoop dat ze morgen echt vinden waarom je nou zo’n last hebt van je buik.

Baas is alweer terug, dus zal hier weer werken worden :?

Luna, da’s wel minder, dat je op zo’n manier tijd moet schrijven…En alvast een hele fijne vakantie :dance: !

Bigsby, aan de ene kant zullen er inderdaad veel vrouwen jaloers zijn op mij omdat ik totaal geen kwaaltjes heb, aan de andere kant willen heel veel vrouwen in de eerste weken juist wel graag kwaaltjes hebben (volgens mij als een soort bewijs van dat ze zwanger zijn). Maar ik ben er alleen maar blij mee! Balen dat je contract niet verlengd wordt, maar wel fijn dat je zo snel al duidelijkheid daarover hebt. Volgens mij heb je trouwens hoe dan ook altijd recht op 10 weken bevallingsverlof (dus vanaf het moment dat de kleine geboren is) ik denk ook dat je baas je dan twee weken gewoon verlof moet geven, want als er geen medische reden is gaat je verlof op z’n vroegst 6 weken voor de verwachte bevalling in. Als er wel een medische reden is ben je tot die 6 weken voor de bevalling gewoon (gedeeltelijk) ziek. Zou anders even aan je baas vragen hoe hij het wil regelen, extra verlof is natuurlijk nooit weg.

Noémi, jaaaa, volgende week kan je dus veel KOKken :dance: . Die collega van jou is geloof ik niet zo heel slim hè :? .

Amy, spannend hoor, ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !

Francis, die slaolie voor in het oor herinner ik me nu iid ook ineens (heb ook heeeel veel last van oorontsteking gehad vroeger.) Ennuh…wat grappig dat ze dat in grootmoederstijd al in de magnetron opwarmden :stuck_out_tongue: :wink: :mrgreen: . Fijn dat je baas begrip toonde. Super dat je de schopjes al zo duidelijk ziet/voelt!

Angel, fijn dat het de goede kant op gaat met je rug. Fijn dat je weer zonder problemen kan internetten, nu kan Windows hopelijk ook nog zo hersteld worden dat het virus eraf is en dan ben je weer helemaal up and running :smiley: .

Gerdy, hopelijk hebben/krijgen je meiden geen luizen. Gelukkig waren het alleen de hormonen die een loopje met je namen en doet je kindje het helemaal goed :dance: ! En leuk hoor, dat je straks het geslacht dus wel te weten mag komen!

Met Elliott gaat het alweer een heel stuk beter. Hij is nog steeds wel wat verkouden en zijn oortje is volgens mij nog niet helemaal over, maar het lijkt de goede kant op te gaan gelukkig!

hoi hoi

ff ego berichtje

jullie hebben vast al gemerkt dat ik minder kom en ik heb besloten nog minder te komen

ik ben er nu denk teveel mee bezig zwanger te worden en dat wil ik niet het kan misschien wel weer 3 jaar gaan duren niet te hopen natuurlijk maar goed ik ga gewoon nog minder komen

hou nog wel het lijstje voor jullie bij dus als er veranderingen zijn ff een pb-tje dan komt het in orde

Angel, voor ons jammer, maar kan me je beslissing heel goed voorstellen. Het is inderdaad goed om er wat afstand van te nemen. Ik hoop dat je af en toe blijft spieken hier :wink: en nog meer hoop ik natuurlijk dat je heel snel zwanger mag zijn :-* .

Angel ik snap wel dat je minder wil komen, maar ik vind het wel jammer :cry: Ik hoop dat je snel zwanger mag raken :thumbup:

Ejb ik denk wel dat ze het gewoon betaald willen doen (8 wk verlof) maar hij gaat zoiezo nog uitzoeken wat beter is voor mij dus zal ik het er met hem nog wel over hebben.

Gelukkig dat het beter gaan met Elloit :thumbup:

Noemi ik hoop ook dat hij weet wat het is, en natuurlijk dat het niet ernstig is :wink: niet dat ik me zorgen maak maar het is gewoon lastig.

En ik denk niet dat hij me in de WW wil plaatsten voor de 4 wk.

tuurlijk blijf ik spieken :mrgreen: maar ik ga gewoon afstand proberen te nemen

ik wil mezelf niet gek gaan zitten maken en die cyclus van afgelopen maand heeft ook niet echt meegeholpen natuurlijk

Angel het zou helpen als je een kortere cyclus had gehad, dan gaat het een stuk sneller en hoef je minder lang te wachten.

gerdy, :hug: , fijn die hormonen… mooi dat alles goed is met beeb!

francis; wat leuk dat je die van jou al zo voelt schoppen! :inlove:

angel, snap dat je afstand wilt nemen. hoop zo dat je snel zwanger bent! :pray:

ejb; fijn dat het met elliott stuk beter gaat!

ben vandaag weer beetje bloed verloren, lijkt net of dit weer een lichte ongi is net als 2 weken geleden :think:

ga nu afwassen, doei! :-*

Hallo allemaal.

Ik was het op zolder internetten zat dus zit nu beneden met de laptop alleen dan aan een kabel op de eettafl ipv op de bank :mrgreen:

Noemi, Ik heb niet zo’n hoge rang dus ik hoef niet echt carrie gericht functies te draaien dus ik heb gewoon bijgetekend op dit zelfde contract, die zou aflopen op 19-09-2007 en nu blijf ik nog 2 jaar langer :mrgreen:

Bigsby, Ja je moet idd kijken of ze je niet dan al in de ziektewed schopen allhoewel als je door zwangerschap ziek wordt krijg je 100% en je werkgever ook voor jou du shij voelt er niets van en dat zal ook de reden zijn dat hij zoiets heeft van nou g amaar 2 weken extra als pleister op de wond zeg maar :?

Angel, Jammer maar heel begrijpelijk hoor maar is het toch geen idee om naar je arts te gaan misschien kunnen ze wat aan die onregelmatige ongi doen of heb je niet iedere keer een ei sprong en kunnen ze daar mee helpen of zo :? ? Het is natuurlijk ook niet leuk om hier al dat zwangere gekakel aan te horen als je zelf ook heel graag wil :frowning:

Gerdy, Oooh ik begrijp zo hoe je je voelde :hug: misschien herrinner je het nog maar ik had dat ook de dagen na dat ik hoorde dat ik er 2 kreeg dat ik dacht dat ze niet meer leefde ik was toen ook mezelf helemaal gek aan het maken en idd dara kan je heel ver in gaan!! Gelukkig is alles in orde en wat zul je je nu fijn voelen of niet?

Edith, Ja mijn oma had een magnetron de jouwe niet dan :mrgreen: maar jij kreeg dus ook sla olie in je oor haha :stuck_out_tongue:

Ik heb mijn baas vandaag het hele verhaal uitgelegd en hij was een en al begrip maar hij was wel blij dat ik zelf koos voor halve dagen ipv 2 en een halve dag helemaal niet komen ivm de bezetting van de administratie, Ik heb ook besloten mijn ouderschapsverlof in de middag op te nemen dus 64 weken 4 middagen in de wek vrij, had er nog niet overna gedacht maar dat scheeld me een paar 100 euro aan buitenschoolse opvang voor Brian als ik de middagen thuis ben ipv 2 hele dagen want verder zit hij natuurlijk op school :thumbup:

Francis, dan zit je nu net als ik aan de eetkamertafel :thumbup: :mrgreen:

En fijn dat je baas een en al begrip was. En super dat je het ook achteraf zo kan regelen, scheelt idd veel geld dan!

Oooh en gefeliciteerd met het verlengen van je contract dan :mrgreen:

Angel, snap dat je even afstand wil nemen.

Maar denk ook dat het misschien verstandig is om even bij de HA langs te gaan hoor. Dan weet je het toch maar en wie weet ben je daarna heel snel zwanger! :-*

Amy, hoop niet dat het een ongi is voor je hoor!

Gerdy, had je stukje tekst over de echofoto’s helemaal niet gezien (was zelf bezig met mijn verhaal nog). Ben benieuwd hoor!

Bigsby, nog maar een dagje voor je!! :dance:

Nou, thuisgekomen en ik ben meteen mijn bed ingerold. Heb anderhalf uur geslapen en daarna voelde ik me gelukkig iets beter.
En hubbie en ik hadden alletwee geen trek in ons normale eten (wat we voorzien hadden), dus we zijn een lekker vettige friet gaan halen :mrgreen:
Hmmm, was echt zaaaaaaalig! :mrgreen: Wel gezond salade erbij hoor, hihi.

ik heb niets gelezen, allen ontdekte ik dat Joseetje zwanger is.

gefeliciteerd!

Ik ga weer verder met snel rondkijken en dan snel naar bed, want morgen moet ik de badkamer af tegelen.

Succes met de badkamer Hellen je bent er maar druk mee he :mrgreen: