1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

Op zaterdag naar school :shock: wat vreemd.

Veel plezier met strijken :mrgreen:

Met een tweeling word het al snel zwaarder en hoe zwaarder mijn lichaam het gaat krijgen hoe minder lang ik het ga volhouden er 2 te dragen :?

francis dus moet je op een gegeven moment zoveel mogelijk liggen of rustig zitten?

Maar met je oefeningen hoeft het toch niet erger te worden?

Francis, veel sterkte meid, hopelijk voorkomen oefeningen en voldoende rust dat het erger wordt en valt het uiteindelijk (relatief gezien dan) mee :-* .

heeyz dames…

hier ben ik ook weer ff… heb niet veel zin om op iedereen te reageren…

we hebben gisteren namelijk de hond van mijn ouders laten inslapen…

hij had een eigen gemaakte infectie die hem van binnenuit opat… er was niets meer van zijn anus en gedeelte darmen over en hij had heel veel pijn…

ben er dus behoorlijk van af…

huisje gaat zijn gangetje… moet alleen nog wachten op de notaris afspraak…en dan kunnen we eigelijk beginnen het af te maken door laminaat te leggen e.d…

we hebben vandaag de kinderkamer besteld… zal ff een foto plaatsen in het showforum… als ik de foto’s kan vinden…

sorry voor de ego berichtje…

Monique sja is vrij normaal op die school…

Missy: sterkte :hug:

Missy wat zielig, kan me voorstellen dat je verdrietig bent :hug:

Angel dan heb je alleen de zondag maar vrij?

Heb je het strijken al af? of nam je ff pauze?

zondag en maandag vrij :slight_smile:

klaar tenminste Luna haar deel is klaar :wink: dat andere is veel langer werk :?

Angel misschien moet je het eens gaan bijhouden :mrgreen: :wink:

Daarom strijk ik iedere week, ik vind het dan al zo veel :?

:mrgreen: :mrgreen: ja ooit ga ik het wel bijhouden denk ik :P:P

Luna is wakker :dance: zwaai, zwaai

:hug: hennie

ik laat het hierbij, word weer even misselijk :sick:

Angel, goed excuus dus om te stoppen met de strijk :mrgreen:

Bigsby, je dag vandaag een beetje doorgekomen?

Missy, sterkte.

Francis :hug: Ik hoop dat met de fysio je zolang mogelijk je beebjes kunt blijven dragen.

Missy sterkte meis.

Angel ik strijk bijna niks. Gewoon netjes ophangen, gaat prima :thumbup:

Bigsby NOG 3 DAAGJES!!

Halo allemaal,

Missy sterkte.

Joseetje, Heb je veel last van misselijkheid??

Angel, Strijken is echt zo’n klusje dat je laat liggen he :mrgreen:

Edith, Hoe is het nu met je kleine mannetje, heeft de koorts doorgezet of was het maar even dat hij verhoging had?

Noemi, Nog maar 3 dagen met stinkie en dan is het weer weekend :dance:

Bigsby, Ja die gym is juist goed voor me :slight_smile:

Ik zit hier al bijna klaar om naar de gym te gaan ik hoop dat ik er wat aan heb en dat de oefeningen die ik daar krijg ook zullen helpen :?

Noemi: Ik heb deze dag ook weer overleefd :mrgreen:

Waar ben jij de hele dag geweest? :wink: :mrgreen: niet hier!!

Hoe was jou dag?

luna: iets meer dan 2 1/2 :mrgreen: :mrgreen: alles telt :mrgreen:

Ik weet niet meer of het al eens gevraagt was maar wat voor werk doe jij eigenlijk?

Francis: het zal allemaal goed komen, jij gaat braaf je oefeningen doen en veel rust nemen :wink: :hug:

Missy, sterkte :hug: .

Francis, hopelijk kunnen ze bij zwangerschapsgym ook goede oefeningen geven voor je bi.

Ik denk dat Elliott een beginnende oorontsteking heeft. Vanmiddag ging hubbie even een stukje buiten lopen met Elliott, samen met zijn ouders, even kijken of het weer ging. Nou, met hubbie ging het wel, maar met Elliott niet. Hij ging steeds meer jammeren en schuin met zijn hoofdje hangen (deed hubbie volgens mijn schoonmoeder ook als hij oorpijn had). Ze hadden hem zijn mutsje maar op gedaan en de wandelwageninzet omgekeerd zodat hij de wind niet in zijn oortjes kreeg, maar hij bleef last houden. Dus ik heb Elliott opgehaald met de auto een een paracetamol gegeven. Hij was helemaal bleek en aan het kreunen/ jammeren. Nu gaat het wel weer goed, maar we geven voor het slapen gaan voor de zekerheid nog maar een paracetamol, dan kan zijn lichaampje het hopelijk vannacht een heel stuk oplossen en wordt het geen heftige oorontsteking :pray: .

Ejb wat zielig voor Elliot, ik hoop ook dat het niet erger word :hug:

hoe is het met jou verder? nog kwaaltjes?

Bigsby, ik hoop ook dat het niet erger wordt en met paracetamol te verhelpen is. Met mij gaat het goed, nergens last van gelukkig.

Francis, sterkte met je bi, balen zeg, hopelijk blijft het vol te houden als je goede oefeningen krijgt!

Missy, wat een prachtige hond zeg en wat zielig dat jullie hem moesten laten inslapen, :hug:

Wat kun je daar van slag van zijn he… sterkte!

Oh Ejb wat vervelend voor Elliot. Hopelijk knapt hij snel op :hug:

Bigsby niet verder vertellen hoor, maar ik ben belastingadviseur :roll: Zit dus ook de hele dag naar een beeldscherm te staren.