Luna nou herrinner ik me het weer, daar hadden we het al een keer over gehad :mrgreen: maar jij zit niet op kok overdag daarom wist ik niet zeker of jij ook achter een beeldschermpje zat :mrgreen:
Ejb wat een mazzel dat jij nergens last van hebt, niet misselijk of erg moe, of buikpijn? er zullen veel mensen jaloers op jou zijn :mrgreen:
Bigsby, baas is heel de tijd aan zijn bureau geweest.
Maar goed nieuws, volgende week is hij een week op vakantie :dance:
Maarja, dan ben jij er niet natuurlijk :?
EJ, ochjeetje, arme Elliott. Hoop dat slaap en een paracetamolletje de ooronsteking bij hem weghaalt. Mag je hem al oordruppeltjes geven?
Francis, hoe was de gym?
Hadden ze oefeningen voor je bi?
Luna, hoe gaat het met deze clomidronde?
Missy: ik leef met je mee. Wat vreselijk van de hond. In dit geval natuurlijk wel de beste beslissing. Maar het blijft vreselijk veel pijn doen.
Sterkte.
Francis: houd je goed aan de voorschriften die je krijgt. Luister daar heel goed naar. Ik weet uit ervaring hoe veel last je kunt krijgen tijdens en na de zwangerschap als je gewoon eigenwijs bent. Niet eigenwijs zijn en gewoon luisteren.
Ejb: Wat vervelend oorontsteking. Kelly heeft er ook heel veel last van gehad tot een driekwartjaar terug, toen heeft ze buisjes gekregen en nooit meer ergens last van gehad. Voorheen had ze gemiddeld wel 10 keer per jaar oorontsteking. Na de buisjes heeft ze een keer een loopoor gehad. En als je ziet hoeveel troep eruit komt, dan kun je je pas voorstellen hoeveel pijn het moet doen bij zo’n klein kind.
Heel veel beterschap en hopelijk voor jullie een rustige nacht.
Hier een heerlijk relax dagje met de meiden gehad. Vanmorgen lekker gewinkeld met z’n drietjes en vanmiddag spellen gedaan en veel op de trampo gesprongen. De meiden natuurlijk, ik niet. En we zijn net terug van 4 spellen ophalen die ik via marktplaats had gekocht.
Dus we weten ook al wat we morgen gaan doen :mrgreen:
Bigsby wij werken met urenverantwoording. Ik moet tot op 3 minuten nauwkeurig vastleggen wat ik gedaan heb :? Ik kan dus echt niet gaan kokken, want dan weet ik niet waar ik die tijd moet laten. Dat vind ik wel een groot nadeel van mijn werk.
Noemi hij gaat lekker hoor :thumbup: Begin weer een beetje buikpijn te krijgen dus ik hoop dat er weer een mooi eitje aan het groeien is Verder heb ik vandaag het recept voor een 3e Clomidkuur binnen gehad. Dus die ga ik morgen even ophalen. (hopelijk voor niks natuurlijk, maar we moeten realistisch blijven)
francis; sterkte met je bi, hoop dat het mee gaat vallen
hennie; :hug: :kaars:
angel; tis wat bigsby zegt, elke week strijken, dan gaat het meevallen :mrgreen: ik strijk ook eens in de week, al heb ik dan ook af en toe een hele toren liggen haha
ejb; sterkte weer met elliott :hug:
ik was om half 9 op mijn werk, dus viel uiteindelijk nog wel mee haha!
heb sinds vandaag last van rozige afscheiding, heb ik afgelopen dagen helemaal niet gehad. ben benieuwd, nog 2 weken
Hallo,
Nou de gym was gezellig we hebben nu voor de eerst eles alleen een warming up en een voorstel rondje gehad en volgende week al meteen oefeningen voor het bekken :thumbup: De juf is zelf ook zwanger :mrgreen: 31 weken dus de nieuwe juf zat er al bij ze zijn allebij fysio.
Luna, Ja hopen natuurlijk dat je het voor niets haalt :thumbup:
Edith, Ja hopen dat de pijnstiller werkt ze werken vaak ontstekings remmend, tip uit grootmoeders tijd, als hij echt oorpijn gaat krijgen een beetje in de magnetron opgewarmde slaolie in het oortje druppelen tegen de pijn. Deed mijn moeder ook bij mij ik heb vroeger heel veeeel oorontstekingen gehad helaas…
Angel, hoe is het met je rug?
Bigsby, Ik was er vandaag ook maar weinig vandaag morgen verbetering :mrgreen:
Francis, super dat het zo is meegevallen!
En goed dat je volgende week al oefeningen krijgt voor je bekken. Goed opletten en thuis ook oefenen dan!
Laat Marco en Brian maar gewoon meedoen :mrgreen:
Amy, Ik hoop dat je geluk heb deze maand meis
Gerdy, Hoe is het eigenlijk met je misselijkheid??
Ik ga nu lekker in bad zitten groetjes allemaal
hoi hoi
ben ik weer we zijn bijna virusvrij :dance:
Ejb: beterschap voor Elliot
Francis: met m’n rug gaat het goed :dance: :dance: :dance: stond vanmorgen op zonder pijn dus geen pijnstillers genomen en geen erge pijn meer gehad :dance: :dance:
en dat terwijl ik een behoorlijke tas met boodschappen had maar ging allemaal goed :dance:
Bigsby & Amy: elke week strijken… :think: geloof niet dat ik daar echt mezelf voor kan inzetten :lol:
ik heb nu alles van Luna gestreken en past niet eens in haar kast :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hahahaha angel, ja echt, als ik niet elke week strijk, blijft het hier ook echt liggen, en dat is niet de bedoeling…
kraamvisite was trouwens heel leuk! had mike wel al een keer eerder gezien, mooi ventje! is nu 4 maanden :oops: , begon in zijn taaltje al hele verhalen te brabbelen :mrgreen:
werkze iedereen vandaag!
Goedemorgen allemaal!!!
Noemi dat is goed nieuws voor jou alleen heb ik er niks aan ha ha, nee joh kun je volgende week rustig kokken :mrgreen:
Gerdy veel plezier met spelletjes spelen :lol:
Luna dat is irri zeg iedere minuut verklaren :shock:
Dat vind ik niet normaal zeg!!
Amy wat spannend zeg, misschien een innesteling
Jij ook werkse
Francis fijn dat de gym gezellig was, dus volgende week afwachten of je er voor je bi wat aan hebt?
Angel gelukkig gaat het met je rug nu wat beter, doe nog maar wel rusig aan hoor!
Fijn dat je bijna virus vrij bent :dance:
Ik hoef vandaag maar tot 14:30 te werken wat ik mag weer naar de vk, kan ik ze gelijk weer vragen waarom ik steeds last van mij been heb, vorige keer zeiden ze toch dat ik eerst maar op blaasontsteking moest testen (zullen ze dat nu weer zeggen :think: ) en ook maar vragen wat die pijn is die ik soms onderin mijn buik heb, aangezien ik dat niet kan verklaren.
De kleine wordt wel steeds drukker, ik voel hem vaak per dag schoppen, soms is dat heeel vaak achterelkaar :mrgreen:
hoi hoi
virus is er nog en we hebben gisteren 48 uur gekregen om het op te lossen van de internet provider anders worden we afgesloten… :shock:
dus ik ben er pas weer als Linux het weer doet
Angel, wordt je gewoon afgesloten???
Waarom? Dat zijn hun zaken toch niet??
Bigsby, hoop dat je nu een duidelijk antwoord krijgt.
En anders er gewoon om blijven vragen hoor!
Francis, hoe was je bad?
Gerdy, je meiden weer lekker thuis, heerlijk!
En leuk al die spelletjes.
Joseetje, hoe voel jij je? Buiten misselijk :mrgreen:
EJ, hoe heeft Elliott geslapen? En hoe gaat het met zijn oortje?
Pff, ik word gek van stinkiewinkie. Ik zeg dat hij iets niet in een lijst mag zetten (dat heeft hij dan ook gelukkig niet gedaan), maar zet hij het wel in het mailtje dat bij de lijst hoort :wall:
Daar gaat zijn zoveelste verontschuldiging de deur uit ...
Ik moet denk ik dringend weer eens op vakantie, zodat ze kunnen zien dat hij nog steeds veel fouten maakt ...
Angel dat kunnen ze toch niet maken? :shock:
Noemi ha ha dan neem je toch ff vakantie :mrgreen: wat een sukkel zeg!! wat heb je aan een collega die zijn werk niet goed doet :?
ik wil ook gewoon wat antwoorden alleen zal ik die wel weer niet krijgen aangezien ze eerder ook niet wiste wat het was
Francis: Het gaat eigenlijk heel goed met mijn misselijkheid. Moet zorgen dat ik optijd iets eet. Als ik honger begin te krijgen en ik wacht nog 1/2 uur met eten, dan kan ik boven de pot gaan hangen. En de dagen dat ik om 5.00 uur op moet, dan heb ik zeker last tot 8.00 uur. Dan is het ook zo erg, dat ik een paar keer moet overgeven. Ben afgelopen zondag redelijk vroeg naar bed gegaan en dat scheelde wel iets, maar niet zoals ik gehoopt had. Maar als het blijft zoals het nu gaat, dan teken ik er voor.
Ik ben ook niet meer zo vreselijk moe. Begin de 12 wekengrens te naderen.
Ejb:Hoe is het met je kleine man gegaan? zijn jullie de nacht een beetje goed door gekomen? Goede tip van Francis, van die verwarmde slaolie. Dat werkt echt. Wel opletten dat die niet te warm is natuurlijk. Maar dat snap je zelf ook wel.
Angel: Fijn voor je, dat de rugpijn zo goed verbetert is. Maar niet echt een slimme zet om meteen weer met zware boodschappentassen te gaan lopen slepen. Voor het zelfde geld was het weer in je rug geschoten. Maar ik snap het wel, de boodschappen moet toch gedaan worden.
De meiden zijn even met oma stadten. Heb ik even pauze van het spellen doen. Hoop dat oma niet vergeet om de luizenkam mee te brengen. Mijn ex belde gisteren dat een van de dochters van zijn vriendin luizen heeft. Nu heb ik een luizenkam, maar denken jullie dat ik dat kreng nog ergens kan vinden. Heeft maanden op de kast gestaan. Heb ik het pas geleden opgeruimd, maar nu weet ik niet meer waar ik het neergelegd heb. Heb gisteren wel goed de haren van de meiden na ge keken. En er zat niks, maar wil er vandaag toch wel eventjes met een goede kam doorheen.
Gerdy, hoop dat je meiden geen luizen hebben. En dat oma een kam meeneemt. Zo typisch dat als je iets nodig hebt, dat je het niet meer kan vinden.
Bigsby, hoop dat ze het nu wel weten of toch gaan onderzoeken!
Ja, vakantie is gepland voor eind september, dus dat duurt nog eventjes.
En de dagen dat ik in augustus neem, is hij ook vrij, dus dat schiet niet op.
Francis, hoe gaat het?
Ben je vanaf nu al halve dagen aan het werken?
En heb je morgen dan nog sowieso vrij? Of is dat vervallen en moet je dan een halve dag nog werken?
De grote baas is net langs geweest, hij heeft zich aan onze afspraak gehouden en mij verteld waar ik naar mijn verlof aan toe ben.
Mijn contract wordt niet verlengd, er is geen budget voor en ik zou een onbepaald contract moeten krijgen en dat doen ze toch niet. Dit heb ik al die tijd wel geweten alleen had ik niet helemaal verwacht dat het nu al zou zijn, maar aan de andere kant had ik ook niet verwacht dat ik zou kunnen blijven. Hij gaat nu met een HR manager kijken wat voor mij het voordeligst zou zijn en ik mag 8 weken van te voren al stoppen met werken.
Bigsby, dat is toch ergens wel een domper, niet?
Dus nu al gaan zoeken naar een nieuwe baan waar je direct parttime kan gaan werken?
Moet even iets van me afschreeuwen:
Aaaargggh, hij is zo ontzettend dom!!! :doh:
Als er een nummertje op de factuur staat, dan moet die in een apart bakje. Wil hij die ook mee af geven aan de boekhouding.
Hallooooooooo, na 4 maanden weet je dat toch al??? :silenced:
Goedemiddag,
Noemi :lol: Ik lees het al, een en al ergenis :mrgreen:
Bigsby, Wanneer loopt je contract dan af en moet je nu zwanger een andere baan gaan zoeken?
Angel, Fijn dat het beter gaat met je rug
Gerdy, Ja je bent idd al bijna 12 weken wat gaat dat snel zeg! (bij anderen :mrgreen: )
Angel, Ergens snap ik wel dat je maar 28 uur krijt dat virus gaat via jou pc
natuurlijk door naar anderen :?
Ik heb vandaag nog mijn vrije dag, vanaf morgen ga ik alle dagen werken maar alle dagen maar van half 8 tot half 12. Toen ik dat gisteren tegen mijn baas moest zeggen was hij in bespreking maar ben naar binnen gelopen en verteld dat ik met onmiddelijke ingang halve dagen moest gaan werken en dat ik donderdag wel het hele vehaal uit zou leggen, hij zag dat het me raakte en vroeg meteen of het wel ging ik heb gezegd: ja sraks wel weer… Vond het wel aardig dat hij het vroeg maar zo is hij ook wel. Hij gaat over 2 weken naar een andere kazerne en dan krrijgen we per 1 oktober een niewe commandant ik ben benieuwd of dat een beetje een schappelijke vent is of zo’n militaire blaaskaak :mrgreen:
Francis, een militaire blaaskaak :mrgreen:
Waarom moet deze baas dan naar een andere kazerne?
En idd, een en al ergernis, grrrrrrrrrrrrr.