1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

Amy ik zou de groene dagen ook ruim nemen want je weet nooit zeker wanneer je het vruchtbaarst ben, al wist ik dat meestal wel, vooral de laatst keer toen het dus ook raak was :mrgreen:

Balen dat je je verslapen hebt :cry:

Francis super mooie echo zeg!! en wat fijn dat alles goed is :inlove:

Zo weer een nieuwe dag :mrgreen: en ik zit hier maar weer in mijn eentje (zoals gewoonlijk) mijn collega’s zullen begin van de middag wel weer op komen dagen

Angel, balen dat het virus er niet af wilt. Hopelijk lukt het toch nog.

Bigsby, nog maar een paar daagjes :dance:

Francis, weer druk bezig vandaag?

Amy, gewoon doorklussen dus :mrgreen:

Wel balen dat je je verslapen hebt vanochtend.

Doe maar voorzichtig.

:wall: :wall: Darius heeft Linux weer eens vernaggeld al wil die dat natuurlijk niet toegeven :lol: gisteren hadden we nog internet en vannacht heeft hij linux weer lopen updaten en nu moet ik dus weer op windows voor internet :wall:

Ooh Angel, het zit je ook niet mee eh?! :?

Schiet zo lekker op Angel, maar hij zal het vast wel voor elkaar krijgen. En je kunt gelukkig nog gewoon internetten :mrgreen:

Noemi: het schiet lekker op :dance:

En heb je nog wat te doen vandaag?

Hé is er nog iemand!!!

ik ben er weer maarja voor hoelang… hitmanpro deed weinig ben nu bezig met ad aware

Angel houdt dat in dat je bezig bent met je virus?

nee :lol: dat houd meer in dat ik spyware eraf aan het halen ben :lol: dus dalijk heb ik gewoon weer een paar gig ruimte hahahahahahahaha

virusscanner deed niks :? maar goed vanaaf word windows eraf gehaald enzo :frowning: geloof wel weer opnieuw eropgezet :dance: )

ach nog 15 daagjes ongeveer en dan heb ik me LAPPIE!!!

Ik snapte ook niks van jou ‘taal’ maar ben jij zo technisch met computers dan?

Ik hoop voor je dat het gelukt is :thumbup:

Lekker dat je dan je eigen laptop hebt :mrgreen:

spyware is troep van internet

ben niet echt computer technisch hoor vroeger wel maar doe er nu niks meer mee :slight_smile:

ja erg lekker kijk er echt naar uit :mrgreen: :mrgreen:

kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt :mrgreen:

Ik had eerst helemaal niks met computers, maar ik wou uit de horeca en moest dus een avond opleiding gaan doen. Dus moest ik wel een computer hebben om mijn lessen te oefenen, en ik vind de laptop nog steeds ideaal. Lekker op de bank zitten en gelijkertijd computeren en zelfs andere dingen tegelijk doen :mrgreen:

:mrgreen: ik heb altijd eigenlijk wel een computer gehad :smiley:

met 16 geloof ik voor het eerst internet

ja ben wel weer toe aan m’n eigen computer :wink:

Ik heb er nooit tijd voor gehad, vroeger (vanaf mijn 15) heb ik altijd en alleen maar gewerkt, en als ik niet werkte dan was ik aan het stappen (oja en tussendoor ook nog naar school)

Als je gewent was om een eigen computer te hebben dan is het lastig als je weer moet delen. En Darius kan alleen maar s’avonds dus is het logisch als hij er achter wil :lol:

Hallo dames,

Ik is een beetje verdrietig :frowning:

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest verteld dat ik last heb van mijnn onderrug en het gevoel dat ik soms aan het uitzakken ben in mijn onderbuik, en ja hoorhij zei al meteen dat zijn je bekken…

Nou eenmaal weer op de kazerne gelijk naar de arts nou ik heb dus een beginnende bi (bekkeninstabiliteit) en mag nu nog maar halve dagen werken en moet naar de fysio :cry:

Ik heb nu echt het idee dat mijn lichaam me in de steek laat ik ben pas 25 kom op ik hoor dat soort klachten niet te hebben ik moet ze uitdragen dat moet gewoon!!

Jeetje Francis wat erg zeg!! :hug: Met wat meer rust en fysio moet dat straks toch wel beter gaan.

En waarom zou jij je kindjes niet kunnen uitdragen?

Francis :hug: das idd niet mooi bi heb ik ook gehad :frowning: hoop dat je gewoon kan uitlopen hoor

maar volgens mij heeft bi niks met uitdragen te maken meer met of je kan blijven lopen tot het eind :think:

Monique: oh ja ik had geen tijd om te stappen :lol: krijg je als je naar zo’n stomme kappersschool ga dan moet je ook op zaterdag naar school :wall:

Francis, wat balen zeg!

Zorg maar dat je genoeg rust en goed je oefeningen doet!

Mag je nu wel gewoon naar zwangerschapsgym?

ja ik ga ff strijken :sick: heb ik zoveel zin in :liar: :liar: (maarja moet gebeuren Luna heeft geen kleding meer in d’r kast hangen :oops: en zo weinig heeft ze niet :think: )