1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

mwah wat is leuk :wink: zijn nieuwe zilveren ringen zal wel ff link pb-en

Angel het zijn dus alleen maar ringen? ik heb er al 5 om :mrgreen:

Ik zal er thuis wel ff naar kijken, ik kan hier niet op marktplaats

wij hebben beperkt internet :?

Ik heb heel veel sieraden, elke dag een andere ketting om, en ook veel oorbellen.

Monique: ja alleen ringen

Over ouwehoeren gesproken. Jullie kunne er ook wat van zeg :mrgreen: :mrgreen:

Verjaardag bij nijn moeder was erg gezellig, tot mijn broer met z’n gezin binnen kwam. Ik heb volgens mij ook alleen nog maar contact met ze, omdat het mijn moeders hart zou breken. Hoorde zelfs mijn vader pas geleden zeggen: “Als het zo door gaat, dan ga ik er nooit meer naar toe”.

Mijn broer is van het type, dat hij andere mensen verwijt, wat die zelf het hardste doet. Nooit contact zoeken. Na mijn scheiding en verhuizing is hij wel getelt 1 keer bij mij binnen geweest. En ook alleen maar, omdat zijn petekind (Ilse) jarig was. Sinds ik met Willian samenwoon is hij ook nog maar 1 keertje geweest. Met mijn verjaardag konden zij niet komen, dan neemt hij niet eens de moeite om mij te bellen.

(Nu moet ik er wel bij zeggen, dat de zus van mijn schoonzus heel ernstig ziek is. En toen ik jarig was, zou die zus bij hun op bezoek komen. Dus ik snap meteen dat zij dan niet naar mijn verjaardag komen. Geen enkel probleem. Maar een klein misserig belletje??? Nee, dat zit er niet aan. Al had die 2 dagen later gebeld. Zo van:“sorry, we waren het vergeten ivm…” Dan had ik het geen enkel probleem gevonden. Maar wel kwaad zijn, als wij niet bij hun op de verjaardag kunnen komen door omstandigheden)

Gisteren niet eens een felicitatie voor onze zwangerschap. Niet eens een opmerking in die richting.

Alleen zijn kinderen zijn geweldig. Als iemand anders iets over zijn/haar kinderen vertelt, dan hebben zijn kinderen dat ook gedaan, maar wel 100 keer mooier natuurlijk.

Ik walg gewoon van die vent. Kan er niets aan doen. Het is mijn broer, maar daar is ook alles mee gezegt. Vind het echt heel erg voor mijn moeder, want dat is echt een moederkloek. Die probeert het voor iedereen goed te doen. Maar ergens houdt het op, vind ik.

Gisteren avond lag ik al om 21.00 uur in bed. Voelde mij zo beroerd. Had het vreselijk koud, terwijl ik helemaal gloeide volgens Willian. Erg onrustig geslapen en om 5.00 uur mocht ik er weer uit. Voordat ik om 5.50 uur de deur uitging had ik 3 keer overgegeven. Nadat ik een uurtje op het werk was, zaktte de misselijkheid en heb ik lekker kunnen werken.

Over een klein uurtje komen de meiden weer naar huis. Daar ben ik zo blij om, heb ze zo vreselijk gemist. Heb er expres niets over gezegd de laatste 2 weken, omdat ik anders zou zijn gaan huilen. Wat heb ik ze gemist!!!

Zo, dit is het einde van mijn giga ego bericht. Lucht wel op moet ik bekennen.

:hug: gerdy, wat heerlijk dat je meiden weer thuis komen.

Ik heb vanmiddag de veroskundige bebelt, 21 augustus heb ik de eerste afspraak en dan krijg ik ook gelijk een echo :dance: :inlove:

Zo stelletje kletsmajoren, jullie leren het ook nooit he? :naughty:

Gerdy wat heerlijk dat je meiden weer thuiskomen. :dance:

Joseetje lekker snel al naar de verloskundige zeg. Voel je je al lekker zwanger?

Francis weer lekker aan het werk :?

Bigsby NOG 4 DAAGJES :dance:

Angel wil mij ook de link pb’en? Ben erg nieuwsgierig naar je ringen.

En ik vroeg me nog af als jij je NOD op 29 augustus hebt, wordt je dan nog wel een aprilmama?

Verder iedereen dikke knuffel ik ga even eten fabriceren (nee geen pizza)

jose; fijn dat je zo snel echo krijgt! ik hoop dat ik die van mij volgende keer ook eerder krijg…

francis; hoe is je werkdag bevallen?

angel; rot zeg van dat virus, heb dezelfde als jij (gehad) (goed opgemerkt noémi ;)) zitten nu nog bestandjes op pc waar wat in zit :frowning:

bigsby; ja groene dagen zijn er idd weer hier, dus volop bezig :wink: moet dit weekend/vandaag mijn ei gehad hebben, en we hebben zaterdag 2x geklust :oops: en zondag ook nog een keer… dus ben benieuwd!! :pray: hoop zo dat ik alex een leuk cadeautje kan geven voor zijn verjaardag, hij wordt 30 :dance: :pray: :inlove:

morgenavond trouwens op kraamvisite, moet vanavond nog 2 collegaatjes bellen voor een afspraak voor visite :inlove: druk druk druk, en ooooooooooo wat vind ik dat erg :liar:

Angel er zitten hele mooie ringen bij, die zullen vast goed verkopen.

ik heb een hele kleine maat, en jij verkoopt alleen grote maten.

(nu ja ze zijn voor mij groot)

Gerdy: lijkt me irritant zo’n broer, een beetje belangstelling kan toch geen kwaad! :shock:

Wat fijn dat de meiden weer thuis zijn, ze zijn ook zo lang weg geweest hé

Joseetje wat fijn dat je de eerste afspraak met de vk al hebt gepland :dance:

Luna: dit zorgt voor wat extra gezelligheid op het werk :mrgreen:

En ik kom die 4 dagen ook wel door, al is het eigenlijk iets minder want ik ga woensdag rond kwart voor 3 weg omdat ik naar de vk moet :mrgreen:

Amy: het klinkt of jullie heel druk zijn geweest met klussen :mrgreen: Het zou idd een heel leuk verjaardagscadeautje zijn

Maar volgens jou banner ben je er nog niet! dus nog ff doorklussen :lol:

bigsby; vorige ronde begon mijn bruinverlies op zaterdag. terwijl ik bij deze banner vanuit ben gegaan van maandag. dus heb mijn ei wel al gehad… maar niet gevreesd, klussen gaat hier toch wel gewoon door :mrgreen:

Amy gewoon doorgaan voor de zekerheid :mrgreen: kan geen kwaad!!

En ik snap dat je het ruim hebt gehouden :slight_smile:

ja vorige keer dat ik zwanger was, waren we voor de zekerheid ook eerder gaan klussen. is maar goed geweest ook, want volgens mij was ik juist toen die woensdag zwanger geworden :mrgreen:

door werk enzo gaat tijd wel heel snel, dus eerder dat we wat weten :mrgreen: en dan zou het voor mij ook nog april worden, gezellig met joseetje :mrgreen:

en met mij :mrgreen:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh alles is goed met mijn kleintjes :inlove: :dance: :inlove:

Zie voor leuke foto’s ons topic :inlove: :mrgreen:

zo ff lekker ego :wink: :stuck_out_tongue:

Gerdy wat naar zo’n broer, gewoon geen energie insteken!!

Joseetje, War fijn zeg al meteen een echo, ik denk dat je wel extra in spanning zit nu of niet? Voelt het verder goed aan? Misschien een te persoonlijke vraag maar dan hoor ik dat wel :slight_smile:

Amy, succes met klussen.

Joseetje, heerlijk dat je al zo vroeg terecht kan.

Gerdy, bah van je broer zeg. Dat is echt niet leuk.

En je meiden weer thuis, heerlijk!!

Luna, duim dat je een april mama wordt hoor!

Francis, de echofoto’s zijn :inlove:

Fancis: De echofoto’s zijn helemaal geweldig. Echt toppie!!!

Het is heerlijk om de meiden weer thuis te hebben. Ik ben al 4 keer gaan kijken hoe dat ze in hun eigen bedjes liggen te slapen.

Francis, hmmm, smeken of je naar binnen mag om te werken, had ik waarschijnlijk niet gedaan hoor :wink: :mrgreen: . Super dat je weer een goede echo hebt gehad :dance: !

Angel, hopelijk heb je vannacht een betere nacht :hug: . Balen joh, een virus op je computer.

Noémi, jammer dat die collega er nu waarschijnlijk voor vast komt :? .

Gerdy, vervelend van je broer, maar kan me goed voorstellen dat je niks met hem hebt. Wat fijn dat je twee meiden weer thuis zijn :dance: !

José, super hoor, 21 augustus je eerste echo, echt iets om naar uit te kijken!

Luna, wat heb je wel gegeten dan :wink: ?

Bigsby, bijna vakantie :dance: !!!

Amy, spannende weken weer voor jou!

Hier ben ik vanavond samen met Elliott op verjaardagsvisite geweest, maar dat ging niet helemaal zoals verwacht :? . De eerste drie kwartier ging het goed, Elliott had het naar zijn zin en alleen af en toe even een heel klein beetje mekkeren als hij iets niet mocht. Maar ineens werd het huilen en echt niets was meer goed, of maar heel even. Dat gedrag ken ik dus helemaal niet van hem. Nadat dit een kwartiertje duurde ben ik maar met hem naar huis gegaan (al hoefde dat niet van de jarige) in de auto was het helemaal krijsen geblazen. Thuis kreeg hubbie hem pas na zo’n 5 minuten weer een beetje rustig. Hubbie vond hem een beetje warm, dus voor de zekerheid getempt (ik vond hem niet warm namelijk), hij had hele lichte verhoging (37,7 tov normaal 37,4). Verder waren zijn kuitjes een beetje koud en dat zou ook de reden geweest kunnen zijn. Ik heb namelijk als kind (net als mijn vader) heel veel last van een soort kramp (weet niet hoe het anders te noemen) in mijn kuiten gehad en dat is behoorlijk pijnlijk. Elliott vond het ook fijn toen ik wat tegendruk gaf op zijn voetjes, dus misschien is dit het wel geweest…even in de gaten houden maar.

:wall: :wall: krijgen die rot virus er niet af zit nu noodgedwongen op linux :lol: ach kan ik tenminste weer msn-en :stuck_out_tongue:

Angel, balen dat het virus er niet af gaat, maar wel fijn dat het probleem verder wel opgelost is.

angel; heb ook heel wat moeten doen voor dat virus :S

tip: hitman pro downloaden en laten runnen, haalt al heel wat troep van je pc!

luna; ja gewoon met allemaal die nog zwanger moeten worden, hup, allemaal in april, gezellie :mrgreen:

heb me verslapen, moet over een uur in r’dam zijn voor werk, maar dat ga ik niet redden :eh: eerst ff foto’s van francis kijken! :inlove: