1e kwartaal 2007 stoppers | al 16* zwanger nog 6 tegaan (16)

Edith-José: gefeliciteerd!

maar jij moet ook energie hebben, anders val je weer inslaap :lol:

:lol: :lol: :lol: nee ik val alleen in slaap als ik op zo’n rot tijd moet opstaan van wat minder eten/snoepen val ik niet in slaap hoor :stuck_out_tongue:

is Darius werken? anders moet je nu ff gaan klussen :mrgreen:

Angel ook als je slaapt kan het he :silenced:

idd wakker zijn hoeft ook niet echt, als Darius maar wakker is :mrgreen:

Dag meiden, ik kom ff weer langs. Zie ik dat er al 16 zwangeren zijn en nog maar 6 te gaan, hij gaat goed hier!



Angel, zie dat jij nog niet bij de zwangeren hoort, en jij was toch echt de eerste hier :hug: hoop voor je dat je snel onderaan t lijstje mag komen! :-*



Met mij gaat alles prima, ben nu 25 weken en al lekker dik :mrgreen:

Amy, wanneer jij er klaar voor bent, moet je er weer voor gaan.

Zou me niet iets op laten leggen door de gyn/vk/ha. Jij bepaalt zelf wel wanneer je je er klaar voor voelt (samen met Alex natuurlijk).

Kan je je paswoord niet veranderen? Dan kan je moeder niet meer inloggen :wink:



Hier even ego, ben heel erg misselijk.

En ik heb een blauwe plek van de prik van gisteren, er is denk ik iets mis gegaan …



Francis, balen dat je je verslapen hebt, dat is zo ontzettend rottig wakker worden dan!



Angel, denk dat Darius het toch meer apprecieert als je wakker bent hoor :mrgreen:



Wola, leuk om weer even wat van je te horen. Fijn dat alles goed gaat!



EJ, hoe was je vakantie?

Buiten het fantastische souveniertje wat je meegenomen hebt natuurlijk :mrgreen:

EJB van harte gefeliciteerd :dance: :dance:

@Noémi wrote:

Amy, wanneer jij er klaar voor bent, moet je er weer voor gaan.

Zou me niet iets op laten leggen door de gyn/vk/ha. Jij bepaalt zelf wel wanneer je je er klaar voor voelt (samen met Alex natuurlijk).

Kan je je paswoord niet veranderen? Dan kan je moeder niet meer inloggen :wink:


dat kan wel, maar het is toch een open forum? :think:

ff proberen..

eh ja, gestopt met is dus een openbaar forum, daar hoef je niet speciaal voor ingelogd te zijn om het te lezen…



toch maar een verbodje opleggen straks :inlove:

Ohja, dat is waar!

Ze kan natuurlijk nog gewoon als gast de kwartaalstoppers lezen.

Hmm, daar moeten we dus iets anders op vinden …

Maar weet je moeder dat het openbaar is dat deel?

Misschien niet, maarja, wel een groot risico om te nemen natuurlijk :mrgreen:



Ga nu even proberen te eten …

hmm weet niet of ze dat weet…



jij succes nu met eten.



vanmorgen mn werk gebeld, was blij te horen dat ze daar ook zeiden dat ik de tijd hiervoor moest nemen en ze het niet erg vinden dat mn werk een week blijft liggen…

Amy: wat fijn dat ze op je werk zoveel begrip tonen, gelukkig maar, nu kun je lekker rustig aan doen :lol:



Noemi: wat balen dat je zo misselijk ben, helpt het niet als je regelmatig wat eet?



Wola: fijn te horen dat het zo goed met je gaat :mrgreen:

Wola, Rond en gezond zullen we maar zeggen dus :smiley:



Noemi, Jij wou misselijk zijn toch :wink:



Amy, Is denk ik wel een fijn idee dat je een weekje rustig aan kan doen dan voel je je denk ik ook niet zo opgejaagd asl je begrijpt wat ik bedoel.



Dames ik heb echt GEEN zin meer ik heb dat nou altijd he op maandag bleh :?

Bigsby: Darius is werken ja

maarre het mag maar om de 36 uur :lol: dus ik moet nog heel lang wachten :stuck_out_tongue: :oops:



Francis: hm… dat ziet Darius niet zo zitten als ik slaap :lol::lol:



Wola: ja erg he ik moet maar aanzien hoe iedereen maar zwanger word terwijl ik 1 van de eerste bij dit clubje zat :cry: is niet eerlijk :wink:

schiet al lekker op 25 weken :dance:



Noemi: balen dat je zo misselijk bent



Amy: joh dan veranderen we gewoon de naam van ons clubje :stuck_out_tongue: :wink: dan vind je moeder ons niet zo snel of toch maar een verbod?

fijn dat je werk zo begrip vol zijn

hier zit de klusperiode er weer op, nu deze week lekker voor de fun enzo :inlove: :mrgreen:

vanochtend dacht ik heel hard dat het raak was, maar we moeten het maar afwachten.

door mijn cyclus die vorige maand ineens langer was hadden we nu verlenging van de klusperiode :lol:

nog anderhalve week dan weten we het :pray:

Ooh, spannend Joseetje!

Ga voor je duimen hoor!



Amy, fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk.



Bigsby, nee vandaag helpt iets eten niet.

Maar moet eigenlijk ook niet zo aan eten denken momenteel …

Voel me al misselijk alleen bij de gedachte.



Francis, ja, ik wou misselijk zijn … nu niet meer :slight_smile:

Balen dat je zo’n moeilijke dag vandaag hebt.

Gelukkig ben je morgen lekker vrij!!

Joseetje: nou hopen dat je gevoel juist zit en dat het idd raak is :pray: :pray: