1e kwartaal 2007 stoppers | al 16* zwanger nog 6 tegaan (16)

:think: volgens voorspellingen zou ik trouwens in de maand juli zwanger zijn :pray: :pray: :lol:

Nou Angel dan moet je aan de bak :mrgreen:



Ejb, Gefeliciteerd :dance: :dance:



Amy, Ik denk idd dat hij gewoon 3 maanden heeft gezegd als richtlijn om het op orde te krijgen in je hoofd maar als jij er aan toe bent zou ik er ook gewoon voor gaan en kijken waar het schip strandt.

:mrgreen: :mrgreen: ja uh wat is het nou rust of geen rust :stuck_out_tongue:



ach ik zie wel het is tenslotte papadag hahahahahahahaha





ohhhhh ik heb nu zoiets cools gezien voor Luna :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



mag um kopen van Darius :dance: :dance:



ohhhh nu hopen dat mā€™n account snel mā€™n belasting papieren heeft ingevuld :pray: :pray:

Goede morgen allemaal.



Ejb: Van harte gefeliciteerd. :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: . Wat een geweldig kadootje. Lekker genieten meid.



Ik kom vanmiddag wel eventjes bijkletsen , moet nu gaan werken.Doei

goedemorgen allemaalā€¦

jeetje wat gaat dat weer snel alweer een nieuw deeltjeā€¦

hier is alles goedā€¦ heb vanmiddag de echoā€¦ :inlove: :pray: :pray: :pray: :inlove: marcel ziet er tegenopā€¦ volgens mij is hij bang dat er iets mis isā€¦ hij zei gisteren ineens dat hij zoā€™n slecht gevoel hadā€¦keek hem aan van :shock: ik heb dat dus totaal nietā€¦ maar ben wel een beetje zenuwachtigā€¦ :shifty: :shifty: :shifty:



@amyā€¦ meid ik heb het gelezen en wil je heel veel sterkte wensenā€¦ en inderdaad luister naar je gevoel en je lichaam en dan weet je zelf wel of je er gelijk weer voor wilt gaan ja of neeā€¦ :hug: :hug: :hug: :hug:

@amyā€™s moederā€¦ bedankt voor de updates :-*



@ejbā€¦meid wat ontzettend leukā€¦ :dance: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd met je cadeautje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance:

Angel dat is een stoere auto zeg :mrgreen:



Missy, Veel plezier vanmiddag!!



Ik zit weer gezellig op het werk :?

angel; wat een ontzettend toffe auto :inlove:



missy; heel veel succes, sterkte en plezier vanmiddag! duim voor je! :pray:



francis; werkze :mrgreen:

hennie: komt helemaal goed vanmiddag

ik :pray: voor jullie :-*

Wat een vroege vogels allemaal hier zeg :mrgreen:



Ik had me vanmorgen verslapen de wekker ging om 10 voor 7 en die heb ik zelf uitgedaanā€¦ omgedraait en om 10 voor half 8 schrok ik weer wakker.

Ik vind dat altijd zo vervelend wakker worden :?

haha francis :clap: tja maar de hele dag slapen is ook niksā€¦



ik werd om kwart over 6 wakker, alex moet gewoon werkenā€¦ daarna weer moeilijk in slaap gevallen, wekker weer om 8 uur omdat ik mn werk moest afbellenā€¦



ga ff wat eten beneden, heb echt flink trek!



oja, hebben gisteravond maar besloten om na 3 weken verplichte rust om de dag te klussenā€¦ :oops: en dan zien we het welā€¦ :wink:



beetje jammer alleen dat mn moeder nu dit forum kent, zal haar even een forumverbod geven over een maand haha :wink: :angel:

Whaha Ja idd ze zal je maar gaan controleren op die manier :mrgreen: of je moet weer een andere naam nemen en iedereen per pb op de hoogte stellen :mrgreen:

ja dat zou kunnen maar dat is ook zoā€™n gedoe haha

ejb: wat een leuk cadeautje zeg!!! van harte gefeliciteerd :dance: :dance:



Angel: lijkt me ook niet erg leuk werken met dit pokkeweer.

Mooie auto :mrgreen:

Wel goed klussen hoor!!!



Amy: ik denk dat je zelf moet beoordelen wanneer je weer wilt beginnen

ik zou zeggen "ga er lekker voorā€™ (als je eraan toe bent)



Missy: veel plezier met je echo vandaag, en nog gefeliciteerd met je 12 wk :mrgreen:

Francis; lekker weer werken hƃĀ© :frowning: ik haat maandagen :twisted:

Ja idd maandag is ook niet mijn fijnste werkdag en ik ben al redelijk beinvloedbaar door het week en als ik nu naar buiten kijk beschrijft dat precies mijn humeur :mrgreen:

ha ha daar heb ik ook last van :cry: op maandag voel ik me meestal niet zo lekker

goeiemorgen



heb weinig nieuws ik ben weer begonnen met lijnen :wall: hoop dat ik gauw tekenen krijg dat ik niet meer mag lijnen :wink:



Missy: veel plezier vanmiddag en nog gefeliciteerd met je 12 weken :dance:

Angel: nu tijdens klustijd is toch geen tijd om te beginnen met lijnen? je moet genoeg energie hebben om goed te klussen :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: zolang Darius genoeg energie heeft komt het wel goed hahahahahahahahahahahahaha :oops: :oops: