1e kwartaal 2007 stoppers | al 16* zwanger nog 6 tegaan (16)



Ons show-topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=40674&postdays=0&postorder=asc&start=0

"Persoonlijk-stukje"


Amy82: Ik ben Eveline, 25 jaar en woon in Spijkenisse. Woon sinds augustus 2004 samen met mijn vriend. Rond kerst hebben we besloten te stoppen met de pil, dat is in februari definitief gebeurd. Mijn hobby's zijn webdesign, voetbal en skeeleren. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, volgens eigen berekeningen zal het rond 16 januari geboren worden. spannend!!
Helaas een miskraam gehad. :**:


Angel & Luna: Ik ben Angelique 26 jaar (27-12-1980) al 7 jaar (13-11-1999) met Darius (27 jaar) waarvan 1 jaar (3-10-2005) getrouwd.
Hebben samen een dochtertje, Luna (27-11-2005)
Wonen in Rotterdam. In januari gestopt met de pil, hobby's: m'n dochter en de computer

Beitsche: Hay, Mijn naam is Yvonne(Beitsche) en ik ben 21 jaar. In mei wordt ik 22. Mijn vriend en ik gaan op 1 juni dit jaar trouwen. :dance: :dance:
We zijn net gestopt met de pil. We gaan voor onze eerste.
We wonen in Friesland.

Ejb: Ik ben Edith-José, 31 jaar en ben bijna 2 jaar getrouwd en al 11 1/2 jaar samen met m'n hubbie. We hebben samen een zoontje, Elliott, hij is geboren op 16 september 2006. We hebben eind januari besloten weer voor een tweede kindje te willen gaan, doordat ik borstvoeding geef was ik nog niet ongesteld geweest. 12 Mei ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden, dus eindelijk weer een goede kans om zwanger te worden :dance:

Esther28: Ik ben Esther, inmiddels 29 jaar (30-11-1977), bijna 7 jaar samen met Erwin, waarvan al bijna 5 jaar getrouwd (21-06-2002).
Wij zijn de trotse ouders van Noa Rosalie (18-01-2005) en nu zwanger van een Brusje voor Noa!
Ik werk 2 dagen in de week op een assurantiekantoor en daarnaast doe ik thuis de boekhouding voor ons bedrijf.
Verder zijn mijn hobbies: leuke dingen met Erwin en Noa doen, lezen, tv-kijken, Kokken, met vriendinnen kletsen, winkelen enz.

Francis:Ik ben Francis 25 jaar ik ben getrouwd en heb nog net op mijn 20ste mijn zoontje Brian gekregen.
Ik ben militair van beroep en mijn hobbys zijn ballet muziek en de pc.

Hellen: ik ben 28 jaar (29-6-1978) Sinds 4-2-1993 heb ik een relatie met mijn huidige man, Bert. Sinds 29-4-2005 zijn we getrouwd. Op 9 Augustus 2006 zijn we ouders geworden van onze dochter Dionne.
Ik ben werkzaam als leerkracht basisonderwijs. Ik geef les aan een groep 3. (Sinds de geboorte van Dionne wel nog maar voor 1 dag per week.)
31 mei krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dan gaan we verbouwen en verhuizen. We gaan dan weer terug naar Limburg.
Vanaf 15 februari 2007 heb ik de pil in de kast laten liggen. Helaas ben ik nog niet ongi geweest, dus een NOD heb ik niet.

Karin1981: Ik ben Karin 25 jaar (14-dec-1981) Ik ben sinds 29 september 2006 getrouwd met Erwin. We zijn in juli 2007 7 jaar bij elkaar. We hebben al maanden kinderwens en sinds deze maand toch maar de stap genomen. 6 maart was mijn laatste pil. Ik werk op een naschoolse opvang in Groningen. Erwin is procesoperator in Groningen.

Loessie: hoi ik ben loessie woon in noord holland en ben 25 jaar.
woon al 3 jaar samen met mijn vriend en we zijn in januari gestopt met de pil
en hopen dit jaar nog een klein wondertje in ons armen te mogen sluiten.
mijn hobby,s zijn onze huisdieren (hond en kitten) wandelen ,kokken en computeren.

Mar26: Ik ben Marieke, 28 jaar. Woon in Noord-Holland en ben al 7 jaar samen met Sander. Op 10 december 2005 is onze zoon Thijs geboren. Sinds februari gestopt met de pil om aan een brusje voor Thijs te werken. Ik werk in het ziekenhuis als I.c. verpleegkundige.

Missygirl: Ik ben Hennie de Vries ben 23 jaar (13-07-1983 jarig) en woon nu al iets meer dan 2 jaar samen met Marcel Bekooij ook 23 jaar (mijn allerliefste vriend)...
Ik woon in het hoge noorden (friesland)...
In september heb ik mijn mirenaspiraaltje laten verwijderen en we gaan ons eerste kindje.....
mijn hobby's zijn... kokken : , wandelen, lezen, koken, stijldansen, tv kijken, muziek luisteren, praten :mrgreen:...

Noémi: 27 jaar en sinds december 2006 getrouwd met manlief. Na onderzoeken bij de gyn, bleek ik geen eisprong te hebben. Gyn schreef clomid voor en we zijn begonnen met 50mg.

Sabje25: Ik ben sabine ben 25 jaar( 17-12-1981) Ik woon samen met rik 29 jaar (02-09-1977) we kennen elkaar in maart 2 jaar. We hebben 1 jan '07 besloten om de pil laten staan. ik had 28 dec net me laatste pil geslikt. en 1 jan zei rik dus tegen mij slik hem maar niet weer!! Goede start voor het nieuwe jaar. Ik werk als ass begeleidster bij een stichting voor verstandelijke gehandicapten,ik werk 28.8u en doe daar naast nog een opleiding. Rik werkt met verlichting en computers.

wil je in het lijstje of heb je een wijziging of wil je nog in het "Persoonlijk-stukje" stuur even een pb-tje

Ha ladies,



Heb nog niet bijgelezen, misschien kom ik daar morgen weer aan toe. We zijn vandaag thuis gekomen en…we hebben een ‘cadeautje’ meegenomen:

zo… maarre ik zal Darius zo zeggen dat ie op zolder moet gaan slapen geen gezelligheid vanaaf :P:P:P:P

Goed dat het vandaag al gezellig geweest is Angel :mrgreen:

Hoe gaat het met het bed van Luna? Schiet het al op?



Vandaag een foto van mijn buik gemaakt, maar je ziet er dus echt niets op. In het echt zie ik veel meer verschil dan op de foto.

En gewicht is ongeveer hetzelfde gebleven als 4 juni toen ik gewogen werd bij de HA.

Ejb: gefeliciteerd :dance: :dance:

gefeliciteerd!!! :dance:

EJ, gefeliciteerd! Leuk cadeautje zeg!!

Ook een februarimama dus! Gezellig, kan je met Gerdy en mij meekletsen :-*

Noemi: nee het bed van Luna schiet totaal niet op moet nog steeds beginnen met de balken frezen…

jammer dat je nog niet zoveel op de foto ziet hoor

Achja, ben ook nog maar 6 weekjes en 4 dagen, dus dat komt nog wel hoor :mrgreen:



Duik nu wel mijn bedje in, want ben zo ontzettend moe.

Heb vandaag al van half 4 tot half 7 geslapen en toen heeft mannetje me wakker gemaakt om te gaan eten.



Trusten allemaal :-*

slaap lekker Noemi en idd die buik komt nog wel :mrgreen:

wow edith, gefeliciteerd!!!



zag staan 16* zwanger, ik denk WIE??? haha!



pfff wij moeten eerst weer 3 weken wachten… gyn heeft gezegd 3 maanden rust… maar dat duurt zo lang :frowning: denk dat ik na die 3 weken gewoon rustig aan weer ga beginnen, dan zie ik wel of het lukt of niet… :wink:



ik wil oooooooooooooooooooooooooooooooooook :shifty:

ooh amy ik snap je helemaal!

Je bent zo blij voor iedereen, maar je wilt zelf ook zo graag.

onze tijd komt…hopelijk heel snel :-*

hoezo 3 maanden rust dan Amy? komt dat door de curretage?

ja inderdaad hoezo 3 maanden rust?

ik mocht van de vk direct weer beginnen…wel adviseerde ze 1 maandje te wachten om te kijken wat mijn cyclus deed.

@Angel & Luna wrote:

hoezo 3 maanden rust dan Amy? komt dat door de curretage?




yep… en gyn zei dat ik me even 3 maanden tijd moest geven om lichamelijk en geestelijk op orde te krijgen… maar weet niet of ik me daar aan ga houden hoor… :think:



jose angel en ik komen straks gewoon samen bij dezelfde maandmama’s, dan hebben wij ook een leuke maand haha

ja ok geestelijk en lichaamelijk beetje op orde komen kan ik wel begrijpen ja

maar ik hoor juist dat je na een miskraam vruchtbaarder bent…

maarja of je er ook echt op zit te wachten dan weer direct zwanger te zijn… :think:

yes, heb ook gehoord dat je na mk vruchtbaarder bent…



ik zie het wel, gaan gewoon om de dag klussen… heb toch geen idee wanneer mn ei gaat komen! en na die 3 weken verplichte rust willen we ook echt wel weer hoor :wink: als t raak is is t raak, anders niet!



en of ik er op zit te wachten…? tja wil nu eigenlijk gewoon het liefste weer zsm zwanger zijn…

ja snap ik

ik hoop ook dat je na die 3 weken rust snel weer zwanger bent :pray:

me2 :mrgreen:



duik mn bedje in, tot morgen!!



:-*

slaap lekker :-*