1e kwartaal 2007 stoppers | al 15** zwanger nog 7 tegaan #18

@francis wrote:

Ja ik denk je wil misschien nu wel een meisje dus ik help je even hopen :mrgreen: maarja als jij 6 kinderen wil zit daar vast wel ergens een meisje tussen :mrgreen:

Haha, het worden steeds meer kids :mrgreen: , mag er wel even vaart in houden :mrgreen:

Jij wou toch een groot gezin :mrgreen: wat is groot??

haha, ik zou graag 4 kids willen, hubbie ‘maar’ drie en ik heb altijd gezegd mijn maximum is 6 hihi

Ik wilde er 3 en Marco 2 :mrgreen: Hij zei ook toen we naar buiten liepen na de echo, jij krijgt ook altijd je zin he!

@francis wrote:

Ik wilde er 3 en Marco 2 :mrgreen: Hij zei ook toen we naar buiten liepen na de echo, jij krijgt ook altijd je zin he!

:mrgreen: , dus de derde moet dan bij ons dus gewoon een tweeling zijn :mrgreen:

Ja idd :mrgreen: of een drieling al is dat wel een hele cecompliceerde zwangerschap.

hmm, twee lijkt me al veel in één keer, maar drie :hand: :mrgreen:

Hey ik ben puber :mrgreen: ik zag daarstraks nog dat ik nog 2 berichten moest maar niet meer in de gaten gehad :mrgreen:

Ja 2 is ook gecompliceerder natuurlijk maar 3 helemaal ik denk dat je dan helemaal niet meer mag werken bij een tweeling moet je met 28 weken stoppen zeggen ze…

En ja ik heb maar 2 borsten geen 3 ik zou ook echt niet aan een drieling moeten denken hoor!

@francis wrote:

Hey ik ben puber :mrgreen: ik zag daarstraks nog dat ik nog 2 berichten moest maar niet meer in de gaten gehad :mrgreen:

Ja 2 is ook gecompliceerder natuurlijk maar 3 helemaal ik denk dat je dan helemaal niet meer mag werken bij een tweeling moet je met 28 weken stoppen zeggen ze…

En ja ik heb maar 2 borsten geen 3 ik zou ook echt niet aan een drieling moeten denken hoor!

Haha, ja, bv wordt dan helemaaaaal een probleem :mrgreen: . Oh, jouw zwangerschapsverlof begint dus lekker vroeg, wel goed hoor

Ik weet nog niet hoe ik ben met 28 weken ik kijk het dan aan ik heb zowizo 6 weken voor de bevallling verlof genomen en als ik het idee heb dat ht niet gaat lukken zetten ze de uitgerekende datum naar voren.

Goed geregeld hoor, gelukkig. Je moet zeker extra goed op de signalen van je lichaam letten en vooral niet te lang doorgaan.

Nee precies daarom ben ik nu ook voor 20% arbeids ongeschikt verklaard en zit ik woensdag thuis :slight_smile:

Heel goed :thumbup:

Ik duik mijn bedje in morgen de hele dag door Beverwijk slenteren :smiley:

Trusten en veel plezier morgen!

@ejb wrote:

Noémi, fijn dat je bazen zo goed reageerden!!

Francis, mijn ene borst (waar ik geen bv mee heb kunnen geven) hangt bij mij niet, ben ik dan een uitzondering? Zal vast niet, toch :mrgreen: .

Wat ik trouwens wel heb, dit beebje wil ik nu ook proberen iig 9 maanden bv te geven (als alles gewoon goed gaat natuurlijk), maar ik denk dat ik het ook niet echt langer zou doen omdat ik dat dan niet eerlijk zou vinden tegenoven Elliott, raar eigenlijk, of niet, hoe denken jullie hierover?

vanaf hier moet ik nog verder lezen, maar ik MOET hier even op reageren :mrgreen:

Ik heb dus precies hetzelfde, een volgende wil ik proberen bv te geven, het liefst 6 maanden.

Ergens voel ik me daar tegenover Thijmen schuldig over.

Hij heeft maar 3 weken bv gehad en zijn brusje zou veel langer bv krijgen.

Net of doe ik Thijmen dan tekort :eh:

En wat je eerder zei, om maar beter niks te zeggen tegen vrouwen die kv geven is heel verstandig. Je weet nooit de reden, mischien zonder dat je het zo bedoelt kun je ze kwetsen.

Zo zat ik een tijd geleden in de wachtkamer van de HA, zit er een oude vrouw tegenover me, ze kijkt naar Thijmen en zegt wat een schatje

Om daarna te vragen of het een bv-kindje is.

Nee zeg ik. Ooh wat zonde is het antwoord :?

ja mevrouw alsof ik dat zo leuk vind :doh:

edit:

Ik vind het ook altijd jammer als een moeder die haar 1ste kind krijgt besluit om bv niet te proberen.

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de hele zwangerschap heel stellig heb beweert dat ik absoluut GEEN bv zou gaan geven. Maar toen ik al vanaf 23 weken lekte en het er met 30 weken soms uitspoot, vond ik het zonde om het niet eens te proberen.

Zodra Thijmen om mijn buik lag en ik hem zag, besloot ik JIJ gaat het beste krijgen wat er is.

maximaal 6 kinderen, toe maar :wink:

Hier zal het denk ik bij 4 blijven en mischien als zij allemaal vlug komen een 5de

Daarna lijkt het ons toch verstandig om wat voorzichtiger enzo te worden :mrgreen:

Haha José, nou, hier zullen het er vast geen zes worden hoor, mag denk ik blij zijn als ik hubbie zo ver krijg dat hij er ook vier wil, maar eerst nummer twee maar eens op de wereld zetten :wink: .

Maar jij hoeft je niet schuldig tegenover Thijmen te voelen hoor, als je een tweede kindje wel langer kan voeden. Jij hebt het bij Thijmen echt geprobeerd en het ging gewoon niet. Als het bij een tweede wel allemaal goed gaat is dat alleen maar mooi. Ik kies er voor om te stoppen, okay, ik denk dat het ook wel wat beter is voor mijn lichaam, maar weten doe ik dat niet, ik voel me verder prima, alleen mijn gewicht mag wat meer. En is het dan eerlijk als ik er bij een volgend kindje voor zou kiezen om langer te geven :? ?

als je gewicht dan beter is en je dan niet weer zwanger bent. alles gaat gewoon goed, is het toch prima om langer te voeden.

Ja, je hebt ook wel gelijk, denk dat ik dat tegen die tijd ook wel zal denken :? , miep ben ik ook hè :oops: .

nee hoor je bent geen miep, alleen je moet je er nu nog niet al te druk om maken.

eerst nog 8 maanden zwangerschap en dan 9 maanden bv.

Dan zijn we 17 maanden verder :wink: :-*