@ejb wrote:
Noémi, fijn dat je bazen zo goed reageerden!!
Francis, mijn ene borst (waar ik geen bv mee heb kunnen geven) hangt bij mij niet, ben ik dan een uitzondering? Zal vast niet, toch :mrgreen: .
Wat ik trouwens wel heb, dit beebje wil ik nu ook proberen iig 9 maanden bv te geven (als alles gewoon goed gaat natuurlijk), maar ik denk dat ik het ook niet echt langer zou doen omdat ik dat dan niet eerlijk zou vinden tegenoven Elliott, raar eigenlijk, of niet, hoe denken jullie hierover?
vanaf hier moet ik nog verder lezen, maar ik MOET hier even op reageren :mrgreen:
Ik heb dus precies hetzelfde, een volgende wil ik proberen bv te geven, het liefst 6 maanden.
Ergens voel ik me daar tegenover Thijmen schuldig over.
Hij heeft maar 3 weken bv gehad en zijn brusje zou veel langer bv krijgen.
Net of doe ik Thijmen dan tekort :eh:
En wat je eerder zei, om maar beter niks te zeggen tegen vrouwen die kv geven is heel verstandig. Je weet nooit de reden, mischien zonder dat je het zo bedoelt kun je ze kwetsen.
Zo zat ik een tijd geleden in de wachtkamer van de HA, zit er een oude vrouw tegenover me, ze kijkt naar Thijmen en zegt wat een schatje
Om daarna te vragen of het een bv-kindje is.
Nee zeg ik. Ooh wat zonde is het antwoord :?
ja mevrouw alsof ik dat zo leuk vind :doh:
edit:
Ik vind het ook altijd jammer als een moeder die haar 1ste kind krijgt besluit om bv niet te proberen.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de hele zwangerschap heel stellig heb beweert dat ik absoluut GEEN bv zou gaan geven. Maar toen ik al vanaf 23 weken lekte en het er met 30 weken soms uitspoot, vond ik het zonde om het niet eens te proberen.
Zodra Thijmen om mijn buik lag en ik hem zag, besloot ik JIJ gaat het beste krijgen wat er is.
maximaal 6 kinderen, toe maar

Hier zal het denk ik bij 4 blijven en mischien als zij allemaal vlug komen een 5de
Daarna lijkt het ons toch verstandig om wat voorzichtiger enzo te worden :mrgreen: