Je hebt helemaal gelijk :-*
Claudje, die een tijdje met ons heeft meegeschreven, is ook zwanger, kijk hier maar:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1720679#1720679
Goedemorgen allemaal!!!
Francis: laat maar zien als je hem binnen hebt, lijkt me leuk om te zien
Veel plezier in beverwijk, ik ben daar vroeger ook vaak geweest en vond het altijd best leuk
Ejb: ik had een beetje gehoopt dat ik het wel had zodat ik wist wat het was, maar ik ben ook blij dat ik niks mankeer, het is er nog wel af en toe maar niet meer zo heel pijnlijk. En ik hoop dat ik idd geen last van de bv krijg :lol: want ik wil dat natuurlijk ook lang volhouden.
Waarom wil jou andere borst geen melk produceren? en kan dat bij de tweede misschien toch lukken?
gerdy: zoals ik hierboven zei, wil ik graag borstvoeding gaan geven omdat het toch beter schijnt te zijn voor de baby, maar ik snap heel goed waarom jij dat juist niet zou doen, vervelend hoor als je daar migraine van krijgt :?
Jeetje wat een heftig verhaal zeg!!! dan zou ik er ook niet aan beginnen hoor!!!
Joseetje: wij kunnen hier wel zo makkelijk zeggen dat we borst voeding willen geven, maar misschien lukt het wel helemaal niet. En ik denk niet dat flesvoeding verkeerd voedsel is. Hoe komt het dat bv geven bij jou
niet is gelukt??
Noemi: wat fijn dat je bazen zo goed en leuk reageerde :mrgreen:
en fijn gevoel hé dat je het nu eindelijk iemand kan vertellen?
Zo nu ga ik eerst maar eens eten en daarna de stad in om te shoppen voor kleding :? daarna door naaar een verjaardag dus ik denk dat ik hier vandaag niet meer terug kom. dus allemaal een fijne dag gewenst, en lees alles morgenochtend wel weer :mrgreen:
Hoi meiden, ben ik even snel. Voel me helemaal niet zo lekker.
Vanochtend punten opgehaald van manlief (waren heel erg goed, hij was de beste van zijn klas!), daarna nog even de stad in voor een huwelijkscadeautje.
Thuisgekomen heb ik klein beetje moeten overgeven en ben daarna meteen mijn bed ingekropen. Heb twee uur geslapen, maar voel me nog altijd brak. Net even 2 boterhammetjes met aardbeienjam gegeten (had ergens gelezen dat suiker goed was tegen de misselijkheid :think: ). Straks moet ik nog naar de kapper :wall: Maarja, dan ben ik er daarna wel vanaf. Kom straks misschien alles even bijlezen en reageren, maar wilde jullie nu gewoon even wat van me laten horen. :-*
hoi hoi
ik meld me ook ff
nog geen duiveltjes te bekennen ook geen klachten dus ik wacht gewoon geduldig af
*ben erg geduldig :liar:
goedemiddag, wij hebben al een heleboel gedaan vandaag.
eerst hebben we onze decoder geruild, gelukkig kregen we een gelijk mee :dance:
daarna hebben we een nieuwe autostoel gekocht voor Thijmen.
Hij vond hem zo leuk dat we hem bijna niet meer in de maxi cosi cabrio kregen.
Het is een maxi cosi Tobi geworden.
een gewone zwarte, wij vinden hem prachitg. :mrgreen:
Ook hebben we maar gelijk een quinny Zapp gekocht.
we hebben namelijk een audi A3 en hoewel het mooie wagens zijn, is de kofferbak niet gemaakt voor buggy’s
Eerst kon de maxi-taxi gewoon achter onze stoelen, maar nu zit Thijmen ook andersom en kan ie er met zijn voetjes bij.
We moesten dus een buggy hebben die makkelijk in onze kofferbak pastte en dat we dan ook nog boodschappen kunnen doen.
Ik ben dr helemaal blij mee.
Het is een mooie stoere blauwe :mrgreen:
bigsby: Bv is bij mij niet gelukt omdat Thijmen te ongeduldig en driftig was, zodra hij mijn borst zag wou ie eten en als ie dan niet snel een slok kreeg, raakte hij in paniek en kreeg hij juist niks binnen. Omdat hij dus niks binnen kreeg, kreeg hij honger, viel veel af en raakte nog meer in paniek.
Na 3 dagen moesten we beginnen met bijvoeden, ik ben toen gaan kolven.
Ik heb iedere 2 a 3 uur gekolfd, maar na 3 weken washet gewoonweg op.
Ik was de hele dag bezig om hem 's avonds 1 flesje bv te kunnen geven, dat leek mij niet de bedoeling en toen ben ik helemaal gestopt.
Noemi beterschap meid :-*
angel ik hoop het
Nou ik ben net terug uit Beverwijk heb daar 4 uur rond gelopen ben helemaal kapot maar ik heb wel een leuk dekbed overtrek gekocht, een pooh beer schilderijtje voor de baby kamer en een rugzak van cars voor Brian ik heb ook maar een nieuwe tong piercing mee genomen want mijn schroefdraad werd een beetje lam :lol:
Het overkomt me niet vaak maar ik heb gewoon ff geen puf om op iedereen te rearegen dus dat de ik lekker niet
Noemi, Beterschap!!
Wat een rust hier vandaag .
Bigsby, mijn andere borst produceerde wel melk, maar het kwam er niet uit (hij was op een gegeven moment dan ook heeeeeeel erg gestuwd. Uiteindelijk heeft mijn lichaam de melk gelukkig opgelost en is het wonder boven wonder geen borstontsteking geworden. De reden dat het er niet uit komt is een beetje een minder ‘fris’ verhaal. Ik heb al zeker 15 jaar dat ik mijn tepel af en toe (en links vanuit vrij diep) uit moet knijpen (er zit dan een soort meeëterachtig spul in) als ik dat wel eens vergat (op vakantie), dan begon het in mijn linker borst te ontsteken. Ik ben hier nooit mee naar de dokter geweest, maar was wel de hele tijd ‘bang’ dat ik hierdoor geen bv zou kunnen geven. Op een bv voorlichtingsavond heb ik mijn probleem voorgeligd aan een lactatiekundige (uit mijn rechter borst kwam toen al af en toe een druppel melk), maar zij kenden dit probleem niet. Na de bevalling kwamen we er na een paar dagen achter (en ondanks dat is Elliott maar één dag afgevallen :shock: ) dat de melk niet uit de linkerborst kwam, er is zelfs nog een lactatiekundige bijgeweest die goede hoop had dat ze het op kon lossen en ik heb een paar dagen elk uur gekolfd, maar ook dan kreeg ik er niet meer dan een paar druppels uit. Waarschijnlijk zit er littekenweefsel waardoor er melkkanaaltjes verstopt zitten, maar ik heb het idee dat het nu iets minder erg is, dus wie weet dat het bij de tweede toch lukt .
Zo een heel verhaal :oops: . Is het shoppen gelukt? En was de verjaardag gezellig?
Noémi, wat vervelend dat je je zo naar voelt, hopelijk gaat het snel weer wat beter :-* . Is het nog gelukt bij de kapper?
Angel, spannend!!! Ik hoop het zo vor je .
José, heerlijk joh dat alles vandaag zo goed gelukt is, de decoder zonder problemen geruild en een nieuwe autostoel en quinny zapp!! En je volgende kindje is vast niet zo driftig :-* .
Francis, fijn dat het zo leuk was op de zwarte markt. Kan me voorstellen dat je na vier uur lopen even rustig bij moet komen :-* .
We hebben vanmiddag eerst lekker een stuk gelopen en Elliott heeft zijn slaapje heerlijk in de wandelwagen gedaan. Daarna hebben we boodschappen gedaan en vervolgens zijn we weer even bij de bouw van ons huis gaan kijken. En ik heb heeeeel veel geluk gehad. Ik liet Elliott daar even stappen en lette heel goed op waar hij liep, maar dus niet op waar ik mijn voeten neerzette. Ik ben dus in een blok met twee verroeste spijkersgetrapt. En ik heb echt veel geluk, alleen het bovenste laagje van mijn huid is beschadigd en ik bloedde dus niet, dus geen tetanusinjectie! Ik heb er voor alle zekerheid nog wel even wat jodium op gedaan :shifty: .
Hoi meiden, ik voel me nog steeds niet lekker :?
Heb constant het gevoel dat ik moet overgeven, maar er komt gewoon niets. Het zit gewoon echt in mijn keel vast ofzo.
Bij de kapper ging het redelijk, wel een paar oprispingen gehad, maar kon me redelijk inhouden.
Er is een stukje van mijn haar af en ik heb weer een pony.
EJ, gewoon doen waar je je goed bij voelt ivm de bv. Als je je dochtertje :inlove: ook gewoon 9 maanden geeft, is dat toch ook goed? Dan hoef je je niet schuldig te voelen tov Elliott. Ach, de tijd wijst het dan wel uit hoor!
Wat een geluk heb je gehad dat die roestige spijkers alleen het bovenste laagje geraakt heeft van je voet. Even schrikken dus!
Joseetje, ooh, allemaal leuke dingen gedaan dus! Super!
En krijgen we nog foto’s van Thijmen in zijn nieuwe buggy en zijn nieuwe autostoel? Enne … Audi’s hebben idd geen handige kofferbak :?
Francis, super dat je voor een paar dingen geslaagd bent!
Foto’s hoor :mrgreen: En rust maar lekker uit!
Hennie, ben jij geslaagd vandaag voor kleding?
Bigsby, veel plezier op de verjaardag.
Wel fijn om te weten dat je geen blaasontsteking hebt! Wel balen dat je nu niet weet waar de pijn vandaan komt.
Gerdy, al lekker aan het genieten van je vakantie?
Angel, spannend zeg! Nog een paar daagjes wachten. Ik duim voor je hoor!
Balen Noemi, hoop dat het snel over is :hug:
Francis leuke dingen heb je gekocht!
EJB je hebt idd geluk gehad zeg met die spijkers.
Ja Joseetje…foto! Wij hebben een Golf dus dat wordt ook nog wat. En nog een driedeurs ook.
Angel spannend voor jou zeg. Ik duim me rot voor je. (doosjes vouwen leidt wel je aandacht af van het wachten :mrgreen: )
Bigsby gelukkig heb je geen blaasontsteking. Hopelijk ben je snel van de pijn af.
Ik merk helemaal niks van de Clomid. Ben nu dus bang dat het niet gewerkt heeft. Over een week bloed prikken dus dan weet ik meer.
Goedemorgen op deze vroege zondag morgen.
Ik heb gisteren van 5 tot half 12 geslapen lekker handig :silenced: Vanacht sliep ik dus pas weer om half 3.
Luna, Kan het niet gewoon zijn dat je niets van die clomid merkt?
Noemi, Ben je al weer beter?
Edith, Zo je hebt idd mazzel gehad! In mijn geval was hij dwars door mijn zool gegaan :lol:
ik zit hier nu met Brian op de bank knorretjes grote film te kijken doe hebben we pas 10 keer gezien hoor maar hij blijft leuk
Noemi: wat naar dat je je gisteren beroerd voeldde, was het wel weer snel over? hoe gaat het nu?
Angel: spannnend!!! :thumbup: :thumbup: nog 2 dagen :dance:
Joseetje: wat fijn dat je geslaagd bent voor een mooie auto stoel :mrgreen:
Ga je het straks wel weer opnieuw proberen? de bv bedoel ik?
Francis: wat fijn dat je het leuk heb gehad in Beverwijk!! wat is het groot daar hé :mrgreen:
Ejb: jeetje!! heb je nu geen ongelijke borsten? omdat de je met de een wel borstvoeding heb gegeven?
En ja ik ben geslaagd bij MissEtam :shock: we hadden een hele aardige verkoopster die gelijk zag dat we hulp konden gebruiken dus zij kwam steeds met armen vol aanzetten. Dus ik heb nu een heel aantal leuke shirts, 2 rokken, 3 broeken 1 lang en de ander 3/4 (daar hou ik eigenlijk niet van, maar ik moet toch wat aan) alles was gelukkig met 30 % á 50% korting dus dat scheelde heel veel!!
Wat een mazzel heb je zeg!!! er had een hoop kunnen gebeuren!! je moet wel voorzichtig zijn hoor :naughty:
luna: ik denk niet dat omdat je er niks van merkt ook niet werkt, gewoon ff afwachten, ik :thumbup: :thumbup: dat het wel gewerkt heeft.
Gisterenavond nog naar een verjaardag geweest (5 minuten bij ons vandaan) het was erg gezellig maar ikhad al de hele middag in de stand geschouwd en daarna haasten met eten en moesten we dus weg. Dus ben ik maar om half 12 naar huis gegaan, ik was echt heel moe toen.
Vanmiddag gaan we naar de bios met vrienden.
Fijne dag allemaal!!
Goeiemorgen, voel me vandaag gelukkig weer beter.
Gisterenavond toch maar een paar zoetige dingen in mijn mond gestopt en gezorgd dat ik bijna altijd wat aan het eten was tot ik ging slapen. Dat heeft precies toch een beetje geholpen.
Francis, leuk om Knorretjes film te kijken. Ik ken hem niet, maar klinkt wel super!
Idd niet zo handig om van dan tot dan te slapen, maar je lichaam had het na het shoppen toch nodig … Hoop dat je vandaag weer in een normaal ritme valt. Gelukkig heb je nu wel 4 weken vakantie!
Luna, ik had ook geen bijwerkingen van de clomid hoor, en bij mij heeft het toch echt geholpen. Nog even afwachten tot je kan bloedprikken dus, spannend! Ga je nog beginnen met de ovulatietesten?
Bigsby, super dat je zo leuk geslaagd bent in de winkel! En heerlijk dat die verkoopster zo goed hielp.
Hoop dat je deze middag in de bios niet in slaap valt :mrgreen:
Welke film gaan jullie kijken?
Veel plezier in ieder geval.
goeiemorgen
hier gaat alles goed
nog geen :twisted: :twisted: te bekennen
vandaag is echt laatste dag van de buren :dance: :dance: staat nu een kleine vrachtwagen voor de deur :dance: :dance:
Ooh, Angel, wat heerlijk dat het de laatste dag van de buren is! Wat een feest! En wat een rust straks!
Hoop dat de nieuwe buren heel goed meevallen!!
En spannend nog steeds geen :evil:
Noemi: ja daar waren we zelf ook blij mee (met de verkoopster)
Wat fijn dat je je weer wat beter voelt :mrgreen:
We gaan expres vanmiddag naar de bios, we gaan naar ocians 13 toe, zodat ik juist niet inslaap val :mrgreen: al gaat het met de moeheid langzaam wel wat beter gelukkig!!!
Angel wat fijn dat ze eindelijk gaan opsouten :dance: :dance: :dance: :dance: nou zelf het huis maar opkopen hé :mrgreen:
Noemi: ik hoop maar dat het ff duurt voor er nieuwe buren komen
gaat zowieso wel een paar maanden overheen want die verhuurders zijn niet zo vlot met doorstoten naar de makelaar
en dan is het nog 4-6 weken als ze vlot zijn met verkopen
Bigsby: nou als ik deze keer zwanger ben koop ik een staatslot en dan hopen op de zoveel miljoen
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
oh die buren zijn echt lachwekkend ze halen de schutting zelfs weg zijn echt ziek in hun hoofd hoor
en halen ze het dan nog netjes weg nee die debiele zagen het in stukjes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: