1e kwartaal 2007 stoppers | al 15* zwanger nog 7 tegaan (15)

Gelukt!

Maar dat product brandt zo na, auwh! :evil:

Ik denk dat je dar wel aan gaat wennen is het zon klein prikje als ik zei?

Angel: iedere dag en avond heb je er aan gewerkt :lol: :lol:

maare ondanks dat ik niet zo vaak kan, scoor ik toch niet slecht ha ha

Francis: wat leuk!! zijn jullie dat net pas achter gekomen?

8 namen ha ha moet je nog ff wat langer in de lijst blijven zoeken

:mrgreen: :mrgreen: wij hebben de bijde namen ook al vast staan, en ik wil ook graag 2 namen :mrgreen:

Missy: leuk dat je het nu iedereen gaat vertellen :mrgreen:

Noemi: en smaakte de spagetti een beetje naar papier :lol: :lol: :lol:

Bigsby, wat is leuk? volgens mij mis ik iets :mrgreen:

Ja het is zo’n klein prikje en je kan ook zeker niet tever steken (weer een hele geruststelling).

Het is het product dat zo brandt, staat erom bekend en nee het gaat niet beteren. Er is wel een soortgelijk product op de markt en de HA wil me dat voorschrijven, maar ze wil dat ik het eerst overleg met de gyn. Dus nog tot 28 juni zeker brandende prikjes!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nou als het nog niet opschoot bij de buren denk ik dat het nu wel gaat opschieten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

weet niet precies wat eraan de hand was maar hun hadden volgens mij ruzie met de antillianen uit de wijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heey, dat is nog eens positief nieuws 8)

Misschien gaat alles nu ook iets sneller met de verhuizing van ze, hihi!

Wel balen dat die vent zo moeilijk deed over het appartement.

Maar idd, bijna opendeurdag, dus nog even afwachten.

ja erg positief alleen zo jammer dat dat alles net onder gtst gebeurd :wall:

dus heb niet helemaal kunnen volgen wat er nou was :mrgreen: :mrgreen:

Toch maar voor GTST gekozen dus ipv de buurtruzie :mrgreen:

ja ik dacht Darius gaat naar buiten die vraagt wel ff wat er is maar helaas :stuck_out_tongue:

misschien vraagt hij het straks nog wel aan die antillianen hahahahahahaha

ja francis en noémi; heb normaal maatje klein van ring, 16/16,5, dus best dunne vingers. maar nu met die warmte, pffffffffff ze passen nu echt stuk moeilijker…

en alex is helemaal zenuwachtig voor dinsdag --> eventuele tweeling :inlove:

Whahaha, heb je hem gezegd dat er kans is op een eventuele tweeling?

Zit het bij jullie in de familie?

En Angel, heeft Darius gevraagd wat er was?

ja hij weet het ja… zit aan mijn vaderskant! oma 1 van een tweeling, mijn nichtjes zijn een tweeling, een andere nicht heeft een tweeling gekregen… dus ben benieuwd :inlove:

kunnen voor 80 euro een maxicosi met voetenzak, verkleiner en maxitaxi overnemen van een collegaatje… handig voor bij opa en oma :inlove:

Oooh, dat is idd handig!

En dan zit het idd dus echt in de familie :mrgreen:

Ben benieuwd hoor!

ja zeker handig ja…

zei ook tegen alex, liever nu een tweeling dan bij de 2e :mrgreen:

Nou, denk dat het als eerste kindjes wel pittig is om een tweeling te hebben hoor. Als je eerst een eenling hebt en dan pas een tweeling, denk ik dat het gemakkelijker gaat (omdat je alles al een keertje met de oudste gehad hebt).

Maarre … nog een paar nachtjes slapen en dan weet je het :mrgreen:

ja maar om in ons huis en auto nou 3 kid’s te plaatsen… vind 2 mooi :mrgreen:

tja nog 5 nachtjes slapen… dan weten we het!

ik duik nu mn bed in voor de 1e van de 5…

slaap lekker iedereen! :-*

Oooh zo gezien, ja dat is dan wel weer waar als je er maar 2 wilt.

Slaap lekker Amy! :-*

Amy, Alleen 2 eiig is erfelijk en dan ook alleen van de moeder op de dochter :wink:

maarja daar trok mijn lijf zich ook niets van aan :mrgreen:

Die dikkere vingers heeft niet persé met zwangerschap te maken. Ik ben niet zwanger (voor zo ver als ik weet :mrgreen: ) maar ik heb er met dit weer ook erge last van. Mijn vingers doen gewoon zeer. Zit een soort van een spanning op.

Wel erg spannend, afwachten of je een tweeling krijgt. Natuurlijk heb jij er meer kans op en zul je daar ook wel rekening mee houden. Een vriendin van mij ging voor nr. 3, maar zij kreeg nr. 4 er gratis bij. De tweeling is nu 1 jaar (zijn op mijn verjaardag geboren. Lief hé?!) De oudste is 4 en de tweede is 2 1/2 jaar oud. Moet zeggen dat zij het erg druk heeft.

Mijn broer heeft ook een tweeling. Dat waren nr. 1 en 2. Mijn schoonzus heeft altijd gezegd, als iemand zei: het zal wel erg druk zijn twee ineens, ik weet niet hoe het is om er 1 te hebben. Dus voor haar en mij broer was dit normaal (snappen jullie het nog?).