1e kwartaal 2007 stoppers | al 15* zwanger nog 7 tegaan (15)

heb wel bij gelezen maar ff geen puf om te reageren. Ben vandaag met primolut begonnen. dus ben benieuwd.

Gerdy, ik snap het hoor. Je broer en schoonzus zijn niets anders gewend dan de tweeling, dus die weten niet hoe het is om er maar eentje te hebben.

En wat leuk dat de tweeling van je vriendin op je verjaardag geboren is!

Ik duik nu mijn bedje in.

Nog maar 1 dagje werken en dan is het gelukkig weekend!!! :dance: :dance:

Trusten allemaal :-*

Spannend Luna! Hoop dat snel je ongi opgewekt wordt, zodat je met de clomid kan beginnen.

ja bijna weekend ook voor mij :stuck_out_tongue: :dance: :dance:

Darius heeft ze niet meer gesproken helaas ben wel nieuwsgierig hoor hahahahahahahahaha ineens zoveel herrie voor de deur :mrgreen:

wel gelezen maar ook hier erg moe!

Wat hebben jullie gekwebbeld vandaag zeg.

Kan niet wachten tot maandag, was het nu maar maandag.

Angel succes met de herrie naast de deuren en anders gewoon ducktape gebruiken voor die mondjes!

Trusten allemaal en morgen schrijf ik wel weer!

Groetjes

Vientje

Goedemorgen allemaal,

Bijna weekend! en wij gaan zondag gezellig met mijn schoonouders naar de efteling :smiley:

Brian heeft goed geslapen in zijn nieuwe kamer :thumbup:

Goeiemorgen.

Zonnetje schijnt hier en het wordt tot 30 graden vandaag. Wel deze middag regen en onweer.

Francis, heel veel plezier in de Efteling zondag.

En wat goed dat Brian zo lekker in zijn nieuwe kamertje geslapen heeft.

Ja ik hop dat hij zo goed blijft slapen :mrgreen:

Francis: ik bedoelde of je er pas achter kwam dat je collega hier ook schrijft.

Wat leuk… naar de efteling, dat zit redelijk dicht bij waar ik woon :mrgreen:

Angel: kan me voorstellen dat je nieuwgierig ben :mrgreen: dat ben ik nu ook :lol:

oh ok, J aik kwam er gisteren achter ze zit hier pas net :smiley:

hoe lang is zij zwanger dan?

Francis: Kelly en Ilse lagen gewoon in hun bedje vannacht. Al hoe wel Gewoon? De een op de kop met een been over de ander als of ze op een stoel zat en de ander lag dwars in bed. Denk toch dat Ilse bezig was met naar de bedrand te kruipen en een etage lager te gaan liggen :mrgreen:

En mopperen allebei toen ik ze weer recht wilde leggen. Heerlijk vind ik dat, dat gekneuter in hun slaap.

Lekker naar de efteling. Wij zijn er eerste pinksterdag bijna langs gereden met de toertocht van de motorclub.

Noémi: Volgens mij wordt het niet alleen bij jou 30 graden met veel zon. Wij hebben er ook last van. Ben benieuwd of er veel regen gaat vallen. Dat hadden ze ook al voor gisteren voorspeld. Maar hier is geen druppel gevallen.

Voor de rest iedereen een hele fijne dag en doe het allemaal een beetje rustig aan met dit benauwde weer.

Gerdy, Ja blijven controleren hoor voor je het weet ben je ze kwijt :mrgreen:

Ik zit hier in een kantoor op het zuiden met een plat dak, het raam staat wel open maar heeft niet echt zin…

O jeetje. Wat heb ik een medelijden met jou. Ik wens je heel veel sterkte vandaag. Tot hoe laat moet je?

Ik zit binnen met de luxaflex naar beneden en potdicht en hier is het al 25 graden. denk dat ik vanmiddag maar in de kelder ga zitten :smiley:

Heb trouwens een leuk weekend voor de boeg. We hebben vriendenweekend en het is een grote verrassing wat we gaan doen. 2 stellen organiseren het weekend. Ik weet dat het een vol programma gaat worden en dat we zaterdag niet afhankelijk zijn van het weer. Verder weten we dat we makkelijke kleding mee moeten nemen. Een id- bewijs, uitgaanskleding en anticonceptie(behalve Willian en ik) :mrgreen: :wink: Was als een grapje bedoelt, ze moesten eens weten :smiley: :slight_smile: :smiley:

Zaterdagmorgen om 9.30 uur bij elkaar komen en zondag rond 17.30 uur wee thuis. Ben benieuwd wat we gaan doen.

Zo meteen moet ik naar school, helpen met lezen. Is altijd erg leuk :liar:

Bij Kelly in het groepje zit 1 kind dat nooit fatsoenlijk mee doet en altijd de andere in het groepje zit af te katten. Heb ik toch zo’n hekel aan. :evil: :hand: Net of dat kind zelf zo’n ster is in lezen , niet dus. Maar vandaag mag het groepje van kelly een leesspelletje doen. Dat is altijd net iets relaxter dan echt lezen uit een boek. We zullen wel zien, het is maar een half uurtje, dus we komen het wel door.

Ga nog snel eventjes wasstrijken en dan ben ik er weg van. Vanmiddag tassen pakken, voor de kids en onszelf en dan genieten van het weekend.

IK moet vandaag tot kwart voor 4 :frowning:

Ging het lezen goed :stuck_out_tongue:

Het was warempel nog gezellig ook. Daarna eventjes bij de bakker aan gegaan en 2 ragoutcroissantjes gekocht. Dus ik zit nu lekker te smikkelen.

Moet vanmiddag de badkamer nog poetsen. Bleeh, heb ik echt geen zin in me deze hitte.

Nee veel te warm, gelukkig heb ik een koel huis tenminste in de bad/slaap en woonkamer :smiley:

hoi hoi

het heeft toch een beetje doorgezet de griep :frowning:

heb keelpijn :frowning:

het 160 delige set is binnen vind hem tegenvallen opzich zal binnenkort een foto maken weinig zin om nu allemaal doosjes te gaan zitten maken :wink: