Ik zeg nu ook dat ik vanaf eind maart zwanger ben want die 2 weken die je kado krijgt dat weten ze niet dat is bij mij 6 maart en aangezien ik 18 feb terug ben gekomen… snappen jullie wat ik bedoel en een tweeling wordt vaak eerder geboren nou ja …
Wat erg zulke collega’s. Daaruit blijkt volgens mij wel, dat je in een ‘mannewereld’ zit. Wel fijn dat er vooral positief gereageerd is. Nog geen vragen gehad over de klusfrequentie op dit moment? :mrgreen:
Weten jullie nog, dat we het een tijdje terug hadden over kids die snoepjes jatten? Toen zei ik nog zo mooi, dat hebben die van mij nog nooit gedaan! Dat klopte, tot 2 minuten geleden. Ik denk dat Ilse mijn berichtje heeft gelezen :shock: . Zit madam lekker in de schaal met m&m’s te graaien. Toen ik er iets van zei, keken 2 grote blauwe ogen mij zo berouwvol aan :shock: :shock: . Wist wel meteen wat ik bedoelde.
Hahahaha, ja mama dan moet je ze ook niet op tafel zetten he
Ja mannen wereld idd en nee die vragen heb ik nog niet gehad maar dat komt misschien nog wel ik kreeg vanmorgen wel een heel groot stuk chocola van iemand die zei dat ik dat nodig had haha
ze staan ook niet op tafel. Mevrouw had dus ook een stoel nodig om er bij te kunnen. Op zich was het wel een grappig gezicht en ik moest meteen aan KOK denken. Maar ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat het niet mag!!! Nu nog eventjes afwachten of het ook indruk heeft gemaakt.
Moet er voor nu mee stoppen, Ilse wil computeren.
Gerdy, Zo zie je maar voor alles is een eerste keer :mrgreen: nu maar wachten tot die van jou ook een keer onder hun bed gaan liggen slapen net als die van mij
heeyz dames… vandaag naar de VK geweest…kan morgen bellen voor een afspraak voor een echo en bloedprikken… we gaan het nu iedereen vertellen…
dus spreek jullie wel weer…latex…
hoi hoi
Francis: jeetje fijn zeg zulke collega’s…
en fijn dat je minder mag werken
Missy: veel plezier met iedereen vertellen
Gerdy: fijn he van die snoep stelende kinderen Luna doet het nu al staat ze zo m’n reep chocolade achter in d’r strotje te stouwen opzich wel leuk gezicht :inlove: maar erg goed is het niet natuurlijk
Francis: zal vanavond eerst onder het bed kijken en dan erin :mrgreen:
Missygirl; Fijn dat je het aan iedereen kunt gaan vertellen. Heel veel plezier. Ga je het op een speciale manier doen, of gewoon vertellen?
Missy, leuk dat je het gaat vertellen aan iedereen. Ga je het op een speciale manier doen?
Hoop ook dat je snel terecht kan voor je echo en het bloedprikken!
Gerdy, heerlijk dat ze zo ondeugend keek. Tja, M&M’s zijn ook errug lekker hoor!
Angel, al iets met het hout gedaan?
En de 160-delige set ondertussen al binnen (na de blunder van die ene mevrouw)?
Francis, jij al iets gehoord van de belastingsdienst?
Sabje, nog maar 1 nachtje slapen! Laat je morgen wel weten hoe het ging?
Luna, je kan altijd eens kijken in het deeltje, wanneer zwanger worden langer duurt en dan het topic over clomid. Schrijven nog meer dames mee die clomid gebruiken.
Amy, hoe is het met je? Dinsdag komt ook steeds dichterbij!
oooh hennie wat leuk :inlove:
wanneer kan ik je telefoontje met het goede nieuws verwachten :mrgreen:
oh en :hug: je hebt een hekel aan prikjes,
Noemi: nee nog niet en dat set is ook nog niet binnen ff afwachten of het nog komt :lol:
Missy: ochjee ik hou ook niet van prikken suc6 :hug:
ik ben nog niet echt wijzer geworden van die man
heb er wel koppijn van gekregen wat hoort hij zichzelf graag praten zeg :sick:
heb daar zo’n hekel aan :mrgreen: een maar door blijven ouweh**ren over dingen die niet relevant zijn
maar goed binnenkort openhuis
Even gauw een vraagje: Mag ik champignons eten? Wij wassen ze nooit, maar boenen ze altijd schoon met een stuk keukenrol. Mag dat of moeten ze nu ook gewassen worden?
Edit: heb al antwoord gevonden op mijn eigen vraag:
Eiwitten zijn bouwstoffen die uw baby nodig heeft voor een goede ontwikkeling. Dierlijke eiwitten vindt u in vlees, vis, eieren en alle melkproducten. Plantaardige eiwitten vindt u in noten, peulvruchten, soja, graangewassen en champignons.
eet smakelijk :mrgreen:
Doh! :doh:
Ik ben al in mijn onhandige fase.
Haal ik het gehakt uit de verpakking, kieper in het in de pan, vergeet ik het papier vanonder eraf te halen, dat is nu dus meegebakken :wall:
Heb het er denk ik allemaal wel weer uitgevist.
Gaat een lekkere spaghetti worden … :?
haaaaaaaaaahahaha
noémi, spagetti lekker gesmaakt? :mrgreen: :sick: handig idd, dat papiertje onderop he…
hier alles goed!!! echt heeeeeeeeeeeeeelemaal nog steeds niets te klagen. krijg steeds meer zin in dinsdag, vooral omdat ik dan eigenlijk bevestiging nogmaals ga krijgen dat ik toch echt wel zwanger ben :think: volgens alex is mijn gezicht wel wat ronder geworden, en mijn vingers zijn dikker, van vocht… krijg 's ochtens mn ringen amper nog om… :eh:
we zitten momenteel met 2 namen in ons hoofd, een voor jongetje en voor meisje! wil kindje eigenlijk 2 namen geven, dus is nog wel op zoek naar een bijpassende 2e naam… :think:
francis; promotie? even iets niet meegekregen? of ben je qua post een trapje omhoog gegaan dat je een nieuwe naam zeg maar heb gekregen?
angel; schiet het al op bij de buren?
luna; beterschap voor je broer!
missy; leuk, aan iedereen vertellen!!
nou ga ff verder lezen hier! ciao!
De spaghetti was lekker gelukkig! :mrgreen:
Je proefde helemaal niets van het papier.
Heb nu alleen wel wat teveel gegeten.
Grappig die veranderingen eh?! En nu al je vingers wat dikker? Jeetje, dat gaat snel!
En leuk dat jullie ook al met namen lopen. Succes met het zoeken van bijpassende namen!
Ohja, dinsdag ga je dan ook weten of je zwanger bent van een tweeling :mrgreen: Hihihi!
Hm lekker Noemi :mrgreen:
Nee ik heb nog niets gehoord maar ik krijg een brief van de belastingdienst.
Amy, nu al dikke vingers gaat goed dan
Ik ga nu ff eten :mrgreen: dat doe ik niet zo vaak op ene dag namelijk :liar:
Eet smakelijk Francis!
Ik ga even prik zetten :shifty:
En hoe ging de prik?