Sabje, snap het! Veel succes!
En neem eventueel pen en papier mee, dan kan je misschien een paar dingetjes opschrijven (anders krijg je zoveel informatie dat je dingen weer vergeet (weet ik uit eigen ondervinding)).
Francis, fijn dat het weer over is!
En wat balen van die belastingsdienst, hopelijk hebben ze het nu wel eindelijk eens goed!
Angel, leuk dat je al het hout hebt en zelfs al geschilderd!
En zoveel mensen voor je huis is alleen maar positief!
Ga nu eten maken, steak, gestoofd witlof en frietjes :drool:
Zo’n honger! :mrgreen:
En daarna weer naar de HA voor leren prik zetten (gisteren ging het niet helemaal goed want er kwam weer wat vloeistof mee terug :shifty: )
nee nog niet geschildert ik heb de verf ook vast gehaald
Ooohja, nu lees ik het!
Snap ook niet echt hoe ik er nou bijkwam dat je dan al geschilderd had :think:
geeft niet
eerst alles maar zagen en boren enzo
Angel, We willen wel een foto als het af is
Noemi, frietjes, lekker! witlof ieeeeek bleh :sick: haha als ik iets niet lust is het dat wel haha was het wel lekker?
Wij hebber zebra vinkjes maar er lag er net 1 dood in de kooi geen idee wat hij had :?
Francis: leuk zebravinkjes die maken zoveel lawaai toch? :mrgreen: :mrgreen:
Hmmmm, witlof :drool:
Het was heel erg lekker!
Ik heb de prik alleen durven zetten :dance:
Vanaf morgen hoef ik niet meer langs te komen bij de HA en mag ik ze gewoon thuis zelf zetten!
Sabje: eerst ff lekker je nieuwe huisje opknappen, ondertussen naar de Gyn, en dan weet je ook waar je aan toe bent en kun je verder met jullie baby droom. En als je niet altijd veilig vrijt ben je misshien straks wel zwanger terwijl je er nu juist niet meer mee bezig bent :lol:
Francis: hoe is het met je buikpijn?
Angel: Ik ben benieuwd, ik :thumbup: dat het appartement nu heeeel snel verkocht wordt
Ik heb vandaag eindelijk weer mijn pizza gehad, daar heb ik echt altijd zin in :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga nu lekker op de bank hangen, fijne avond!!!
Wat fijn Noemi, dat je het nu zelf kan doen, scheelt weer heen en weer rijden :mrgreen:
Angel, Ik weet niet at je veel herry vindt? maar ik vind het wel mee vallen ze kwetteren vrolijk maar het is geen hery hoor ben je niet in de war met een kanarie :?
Bigsby, Het gaat wel weer ik heb in ieder geval niet meer van die steken.
Ga even douchen
Francis: zebravinkjes tetteren toch de hele dag door? (of heb ik nu de verkeerde vogel voor me?)
Noemi: knap dat je zelf hebt durven prikken
Bigsby: ja ik hoop ook dat het huis nu snel word verkocht maarja moeten ze wel een redelijk bod doen
hm… buren de auto staat weer voor de deur
auto raakt voller met meubels :lol: :lol:
ze kwetteren, maar niet de hele dag :mrgreen:
oh :D:D
vind wel mooie vogels weet alleen dat een vriendin van mij er gek van werd en ze in de gang zette als haar vriend niet thuis was :lol: :lol:
dus dacht die doen dat de heledag :lol:
haha hier niet
Ik ben zo terug ik moet ff Marco helpen met de vloerbedekking
ff ego berichtje
Mijn broer heeft een gisteren een ongeluk gehad op zijn werk en heeft zijn onderarm op 5 plaatsen gebroken. Die ligt nu dus in het ziekenhuis. En aangezien mijn moeder geen auto heeft ben ik dus de hele tijd aan het pendelen tussen mijn werk - huis - ouders huis en het ziekenhuis.
Verder ben ik vandaag ook nog naar de gyn geweest. Diagnose: PCO. ik heb nu primolut mee om een menstruatie op te wekken en dan aan de Clomid. Ben eigenlijk wel blij dat er meteen actie wordt ondernomen
Hey Luna, je hebt dus hetzelfde als ik! Hoop dat het met de clomid ook meteen raak is!!
En wat vervelend voor je broer zeg, ik hoop dat hij snel opgeknapt is.
Vraagje aan de zwangere dames en aan de dames die al een kindje hebben. Degene die negatief waren voor toxiplasmose, hoe deden jullie het als je ergens ging eten met groenten? Wij hebben zondag een bbq. Vlees zie je heel snel of het nog te rauw is van binnen en dan kan het nog even terug op het vuur, maar bij groenten zie je niet of het (goed) gewassen is. Namen jullie gewoon groenten of aten jullie het niet? Of gingen jullie de groenten zelf wassen en dan pas eten?
Luna beterschap voor je broer :hug:
Bedankt voor jullie medeleven :-* Dat zal ie hard nodig hebben.
Heeft iemand van jullie weleens ovulatietesten gebruikt? En hebben jullie de op internet besteld?
Ik krijg namelijk geen fm tijdens de clomid. Ik moet op dag 21 bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Maar ik ben natuurlijk te nieuwsgierig om daarop te wachten