1e kwartaal 2007 stoppers | al 15* zwanger nog 7 tegaan (15)

Meiden wat kwebbelen jullie veel zeg.

Heb het behoorlijk druk moet weer een fulltime werken en het komt zo goed uit NOT!! Me ouders op vakantie en vent op oefening hoe kunnen ze het plannen zeg.

Voor de rest ben ik behoorlijk misselijk en mag ik maandag dan eindelijk naar de vk. kan nie wachten.

Noemi ja vlees dat zie je snel of het goed is. Ja kan ook bijvoorbeeld een beetje helpen in de keuken en dan weet je meteen of het goed gewassen is en anders hou je het op de stokbrood met kruidenboter of een anders salade of saus erop. Dan weet je ook zeker dat het veilig is! Maar kijk goed uit met het vlees want aan de buitenkant is het misschien wel erg goed maar met kip kan je het niet altijd goed zien dus die misschien een beetje vermijden.

Nou ga weer even bij lezen en als ik dan niet te moe ben nog een keertje reageren.

Groetjes

Vientje

Vientje, spannend zeg! Maandag alweer naar de VK, dat is echt aftellen.

Bedankt voor je uitleg, ga idd opletten en anders idd maar even in de keuken zelf dingen wassen (het is een feestje, dus weet niet of dat gaat).

Luna, Lotte (schrijft nu bij de augustusstoppers) had die ovulatietesten.

Misschien haar eens pm’en?

En snap dat je niet kan wachten. Krijg jij ook een echo op dag 14 om te zien of je een goede follikel hebt?

Ik ga nu mijn bedje in, ben zo moe :zzz:

Weltrusten allemaal :-*

Nee Noemi die echo krijg ik dus niet. Ik moet op dag 21 bloed laten prikken. Dus vandaar dat ik maar ovulatietesten ga gebruiken. dan heb ik wellicht al een idee of de clomid aanslaat of niet.

Luna, Nou dat is slecht nieuws zeg van je broer! Maar verder natuurlijk wle een fijn bericht.

Noemi, Ik heb m eer niet zo druk om gemaakt ik heb geen anti stofen dat betekend dus dat ik al 25 niets heb opgelopen :smiley:

En ik kan je dit vertellen ik heb ongeveer 7 jaar oefeningen gehad en ook vaak rouwe groete gegeten als het maar geassen is maar met j ekatten moet je wel uit kijken he geen kattenbakken verschonen :naughty:

Vientje veel plezier maandag!

We zijn nog bezig met de vloerbedekking maar het gata best snel en omdat di ekaper niet recht loopt maar een L vorm heeft het wat lastige hoeken maar Marco heeft pas 1 keer mis gesneden maar met vloerbedekking kun je dat weg werken :smiley:

Nou het ligt er in :dance: ziet er mooi uit :smiley: nou gaan we zo slapen…

Goedemorgen!

Ik zie net dat ik promotie heb gemaakt zonder dat ik het in de gaten had :mrgreen:

Het is het mooist eweer van de wereld en ik zit in een hok van 4 bij 4 :? nou ik kan in ieder geval mijn raam open zetten :mrgreen:

Wel fijn dat je ARKO (Alle Ramen Kunnen Open) hebt. Maar let op, het kan behoorlijk benauwd worden vandaag. Met kans op fikse regen- en onweersbuien.

Maak je nog een foto van de nieuwe kamer?

Heb gisteren Kelly verteld dat ze volgend jaar nog een keer groep 3 doet. Vond ze geen enkel probleem. Vond het zelfs wel leuk toen ik zei dat ze zeer waarschijnlijk een ‘zonnekind’ gaat worden, of zelfs nog beter dan een zonnekind.

Nou Gerdy, Dat is fijn he dat ze het zo goed oppakt!

Ja er komt zeker een foto van de kamer maar wel als hij af is :smiley:

Francis: gefeliciteerd met je promotie :wink:

Gerdy: fijn dat Kelly het zo goed oppakt hoor

Darius is weer naar z’n werk :dance: gelijk een stuk lekkerder geslapen (word tijd dat we een nieuw bed krijgen :lol: :lol: (hebben een klein bedje van 140 breed :?)

alleen heeft hij me aangestoken heb keelpijn :frowning: hopen maar dat het verder niet doorzet

Angel: ik hoop voor je dat je niet ziek word!

De buren gaan dus nu echt weg?? :dance: :dance:

Luna: wat naar voor je broer zeg :cry: ik hoop dat hij snel weer opknapt.

Maar wat een goed nieuws voor jou, en nou hopen dat het voor jou ook snel raak is. Ik heb ova- testen op het internet besteld, ze waren lekker goedkoop en ik was na een week gebruik gelijk zwanger (misschien toeval?)

Noemi: ik heb vorige week ook gebbq, de meeste mensen doen er bijna geen groente bij of ze gebruiken sla uit een zakje zonder het te wassen. Dus zou ik het voor de zekerheid maar niet eten, en het vlees gewoon door de midden snijden om te kijken of het van binnen gaar is

Bigsby: ja ik hoop het ga pas echt juichen als het huis hiernaast leeg is :wink:

het klink wel erg als verhuizen, dat gesjouw iedere keer :dance:

Ik zou zo blij voor je zijn, kun je eindelijk zonder stress samen weer opnieuw beginnen. En dan ook goed op je groene dagen letten :mrgreen:

ja dit keer ga ik echt goed op die groene dagen letten hoor :mrgreen: :mrgreen:

en laat dat dan je enige zorgen zijn :mrgreen: ik ga ook wel opletten voor je, jaag je achter de computer weg om te klussen :lol:

:mrgreen: :mrgreen: ik ga ze aantekenen in de kalender :wink:

ik heb ook me promotie :dance: :dance:

heel goed :mrgreen:

gefeliciteerd met je promotie :dance: :dance:

Heb je promotie van het sieraden verkopen?

nee ben tiepmiep geworden 5000 berichtjes :lol: :lol:

oh ha ha bedoelde je dat, maar toch gefeliciteed!!!

heb je veel moeite voor moeten doen :mrgreen:

ja heel veel :liar:

:lol: ja Angel jij wel :liar: