ooh meiden jullie zijn schatten :-*
De bbq was erg lekker en gezellig. Moet zeggen dat de trampoline een schot in de roos is. Wat hebben de meiden er een plezier op. Het is geweldig om te zien. Ze genieten zo. En het is een goede manier voor de meiden om overtollig energie kwijt te raken. Lekker voor het naar bed gaan nog 15 minuten dollen op de trampoline en ze slapen als een roos. Een klein nadeeltje heeft de trampoline wel. Ze willen er niet vanaf. Dus het is elke avond het zelfde: zijn ze boos als der vanaf moeten en naar bed. Gelukkig duurt dat nooit lang (dat boos zijn). Tegen de tijd dat ze boven zijn en gewassen en omgekleed is de lieve vrede weer herstelt.
He Joseetje ook van mij een dikke :hug: ik wou dat ik je kon helpen
Ik ben net terug van ballet en moet nog steeds een beetje bijkomen, zit nu dus lekker lui op de bank
Ik zit lui achter de pc :mrgreen:
Ja dat is het zelfde
Ja, dat is waar :mrgreen:
thanx jose… en meid doe lekker rustig aan een dikke knuffel voor jouw :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
enne trouwens nog ff en wij komen langs :mrgreen: heb er wel zin in om jouw kasteel te komen bewonderen en natuurlijk jouw woonplaats…
en als er wat is meid ik ben er voor je :-*
Ik ga slapen. Trusten allemaal :-
Joseetje, nogmaals kop op! :-
Joseetje: we zijn er voor je hoor, dikke :hug: :hug: van mij
morgen allen
zowww wat hebben jullie weer veel geschreven.
Missy wat een droppie.
ik zou ook wel een pup er bij willen, maar me vriend niet.
Jose dikke knuf :hug:
noemi hoe gaat? zie je banner, super hoor.
Wij vrijen nu even tijdje veilig,maar niet altijd lukt dat
want als ik nu zwanger zou raken, zou ik straks met dikke buik moeten klussen. en aangezien ik nog wel stress kip ben,niet goed voor de beeb en de mams lijk me. hebben we maar gezegd ff veilig.
En omdat ik nu nog niet ongie ben geweest, heb ik echt zoiets van wacht wel ff tot dat ik bij de gyn ben geweest. en ff afwachten wat ze zegd en/of ze me gaan onderzoeken. ben nu steeds zo onzeker en denk dan mss ben ik wel zwanger,en als ik veilig vrij weet ik 100% zeker dat dat niet kan. maar soms komt het er ook niet van!
ach we zien wel. mevriend zou vrijdag mee, maar ga nu alleen, hij heeft de laatste tijd ivm nieuwe woning kopen al paar x eerder weg gemoeten en vrij genomen. dus heb maar gezegd dat ik alleen ga. eigenlijk vind ik het niet zo leuk, maar ja dat zeg ik hem niet, anders voeld hij zich zo rot.
ach jah. alleen gaan overleef ik ook wel weer
Groetjes
Groetjes sabine
goeiemorgen
Missy: leuk hondje :inlove:
Sabje: ik hoop dat je vrijdag wat meer duidelijkheid ga krijgen :hug:
Sabje, balen dat je toch alleen moet. Kan je niet nog een vriendin meenemen of je moeder of een zus?
Hoop dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt :-*
Ik kom ff kort, ik verga van de buikkrampen word er gek van alsof er af en toe een zwaart in steekt :?
Auwh, pijnlijk Francis. Pas je wel goed op jezelf? :-*
Francis als het aan blijft houden dan wel ff dokter bellen he.
Heb je iets verkeerd gegegeten? of iets pittigs?
Noemi ik ga gewoon alleen, familie/vriendin zouden dan naar mij moeten komen 30 min rijden en ze hebben het er wel voor over, daar niet van, maar ga liever alleen dan.
Angel mss heb ik het helemaal gemist(heb niet alles terug gelezen :oops: ), maar hoe staat het nu met je huis?
je had toch een evt koper?
jose hoe gaat het vandaag met jou?
gr
Hallo,
Ik ben inmiddels thuis ik ga zo op bed liggen, het zijn darmkrampen heb daar heel veel last van sinds de zwangerschap :?
Balen meid! Hoop dat de krampen snel wegtrekken. :-*
Ik had net een heel vervelend gesprek met de belasting dienst :wall: Brian is medio vorig jaar minder uren naar de opvang gegaan en nu inmiddels vanaf april gaat hij naar de buitenschoolse opvang, nu hebben ze voorr begin 2007 mijn uren berekend op basis van begin vorig jaar en dus niet wat ik al gezijzigd had nu krijg ik dus veel te veel geld terug! en daar wil ik vanaf maar ik heb nou inmiddels 5 mensen gesproken en allemaal zeggen ze iets totaal anders :wall: daar word ik dus erg boos van maar als het goed is word het nu geregeld…wordt vervolgt…
Ik heb net dus ff op bed gelegen en nu gaat het beter gelukkig
hoi hoi
Francis: fijn dat het weer beter gaat
Sabje: ja ik heb een evt koper die zie ik morgen weer dus ff kijken
misschien heeft m’n oom ook intresse :lol: :lol:
en binnenkort hebben we openhuis :mrgreen:
maar goed allemaal ff afwachten maar
ik heb vandaag het hout gekocht en gelijk verf :inlove: paars en roze hahahahahahahahahahahaha
zo en nu ga ik ff vissie bakken :drool: