Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst Hennie!
Het is een dotje!
Gaan jullie ermee op hondenschool?
Gerdy, wat een slimme meid! Zorgen wat zij lekker vind jou aanpraten als lievelingseten :mrgreen:
Pizza staat in de oven en is bijna klaar :drool:
Bigsby, ja ik moet elke dat bloedverdunners prikken. Ook nog een tijdje na de geboorte van de baby (moet alleen nog even vragen hoe lang).
dank je noemi… jah we gaan er mee naar de hondenclub…er zit hier vlakbij 1tjuh die speciaal voor duitse herders is… we willen ook echt trainen met de hond en diploma’s enzo halen en wedstrijden lopen… dan zo mooi om te zien… over 4 weken mag hij voor het eerst naa de hondeclub toe… kennis maken en de basis aanleren…
nou ben ik daar nu ook wel mee bezig hoor…
marcel gaat met hem trainen… samen met mijn broertje en zijn hond… hebben ze een echte mannen uitje :lol: :lol: :lol: :lol:
Missy, dat gaat nog druk worden straks met een beebje er bij
jah inderdaad… maar wel gezellig… en een waakhond er bij die op de beeb past… wat wil je nog meer…
geen inbreker die hier nog komt…
ga ff eten… tot zo… :-*
Ja als je er plaats voor hebt is het leuk natuurlijk
Ik vertrek om kwart over 7 naar ballet en dan meld ik me om 0915 weer hier :mrgreen:
joehoeee!
noémi sorry bedoel natuurlijk weer missy, schattig pup zeg!! :inlove:
noémi, ja nu wel, misselijkheid weer weggetrokken?
angel; 160-delige set? wat gemist? :think:
hier nog steeds niet misselijk :eh: wel apart zo, als je veel vrouwen hoort dat ze juist in begin van zwangerschap misselijk zijn :eh:
Amy, lekker hoor dat je niet misselijk bent!
Het is niet echt misselijk wat ik ben, maar echt zo’n heel erg hongergevoel als ik even niets gegeten heb. Enkel deze middag voor de lunch voelde ik me echt even beroerd, moest niet aan eten denken, maar nadat ik toch gegeten had, voelde ik me weer beter.
Nog een weekje wachten voor je echo, spannend!!
ja heb er zo’n zin in joh!
vooral omdat ik zo weinig van mn zwangerschap voel, het is dan toch wel weer even een extra bevestiging…
Ja, kan ik geloven hoor meid!
Ik tel met je mee af (want dan is het ook sneller 28 juni :mrgreen: ).
Moet nu even naar de HA voor mijn prik.
Tot zo!
geen id of je wat hebt gemist
is een winkelset voor Luna met doosjes en nep fruit/groente en weet ik het allemaal
leuk angel!! :inlove:
Angel: dat noem ik nou een goed gesprek :mrgreen: :mrgreen: wat lief :mrgreen:
Noemi: pizza??? daar heb ik iedere dag zo’n zin in misschien mag ik dat morgen wel eten?
en die prikken… oh wat lijkt me de dat erg brrr… ik haat spuiten… ik moet volgende week bloedprikken en ik kan daar nu al tegen opzien
Missy: wat een schatje :mrgreen:
schattig beessie hennie :inlove:
sorry meiden, ik trek het vanavond even niet.
heb zo’n knoop in mijn buik, tranen zitten hoog.
weet ook precies hoe het komt; ik mis mijn kleintje zo, ik wou dat ik nog gewoon zwanger was. had ondertussen alweer ruim over de 20 weken moeten zijn.
Ik wil mijn kleintje zo graag
sorry
Lieve Joseetje…
:hug:
:-*
joseetje… kop op meid… :hug:
Joseetje :hug:
thnks meiden :-*
ik kom er wel, moet me alleen even bij elkaar rapen
en gewoon van je afschrijven hoor Joseetje daar zijn we ook voor
Hé Joseetje. Ik voel met je mee. Ken het gevoel. Ik heb ook van die dagen dat het mij bekruipt. Dan zit ik te denken: als het niet verkeerd was gegaan, dan was ik nu zo ver geweest, dan had ik dat en dat gevoeld.
Schrijf je gevoelens van je af. Hier zijn altijd meiden die naar je willen ‘luisteren’. En weet, dat je je zo MAG voelen. Je hebt iets vreselijks meegemaakt en dat heeft tijd nodig om een plekje te krijgen.
Via deze weg een dikke vette :-* voor jou en een wel gemeende :hug:
Kop op Joseetje :hug: :-*