Angel, Ja afbestellen, zegggen dat je dat ding niet meer wil… of wil je hem nog steeds en dan nog een matras kopen
ja daarvoor moet ik bellen maar de bestelling loopt daar niet zo vlot dus ze zien nog niet dat ik hem heb besteld :?
hopelijk zien ze het strakkies wel want het is volgens mij een 24 uurs “product” :lol:
Ha ha laat me raden wh*kamp??
pfffffffff nou lattenbodem is geanuleerd muts had al die 150 delige winkel pakket geanuleerd :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
maar als het meezit (en ze het heeft terug gedraait die anulering :lol: ) krijg ik die dus einde van de week geleverd :dance:
oei bijna goed je gaat niet door voor het theezakje
n*ckermann
goh net weer een goed gesprek gehad met me dochter :shifty:
ik: Luna wat wil je eten vandaag
Luna: ja
ik: kipsate
ik: boerenkool
Luna ja
hm… duidelijk :lol: :lol:
Kom even binnenwippen om Angel een dikke knuffel te geven.
:hug: :hug: :hug:
Ik zag je banner en dacht: ships ! weer niks.
Ik duim voor je dat je volgende maand een pos test mag hebben meis !!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
En wat wordt het vanavond: kipsaté of boerenkool???
liefs
Gerda
nov 2005
thnx Gerda
en het word kipsate daar zei ze het eerste ja op :mrgreen: :mrgreen:
Nee Angel, Jij begrijpt het weer helemaal verkeerd, ze wil boerenkool MET kipsate :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: jammie… :shifty: maar je hebt wel gelijk…:eh:
ik: Luna wil je peer
Luna ja
ik: Luna wil je appel
ik: Luna wil je boerenkool
Luna: … (zei dus niks)
die dacht ook die is gek ga toch geen boerenkool bij me fruit eten hahahahahahahahahahaha
ik dacht eens uitproberen of ze een ja dag heeft :lol: :lol:
maar goed vanaaf word kipsate :lol: heb ik meer trek in :oops:
Ha ha Ik bedenk me net dat ik geen vlees uit de vriezer heb gehaald :think:
ff ontdooien in de magnetron? of heb je die niet?
Ja die heb ik wel maar mijn ervaring is dat dan de buitenkant gewoon gaar is en de binnenkant nog bevroren :?
Ik denk dat Francis brood met gebakken ei eet met een sinasappel als toetje :mrgreen:
ook lekker :mrgreen: :mrgreen:
Hmmmmmmmm, kipsaté :drool:
Mag ik komen eten?
Wij hebben pizza met salade (om toch nog een beetje gezond te doen :mrgreen: )
:mrgreen: :mrgreen: ja hoor kom maar
En wij hebben BBQ! Ter ere van mijn verjaardag. Kelly zei zondag tegen mij:“Mama, jij vindt Chinees toch zo lekker?”
“Ja zeker schat”
“Dan kun je dat mooi kiezen als je jarig bent”
Nu mogen jullie raden wat het lievelingseten van Kelly is. (de stiekemert). Mama er op een gluiperige manier in proberen te luizen
:mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: vind ik wel een goeie gewoon zeggen dat jij het zo lekker vind :lol:
Gerdy, Haha op die manier is mijn vader aan een steengrill gekomen mijn opa vroeg hem wat mijn moeder voor haar verjaardag wou en toen zei hij dus een steengril maar dat wou hij zelf graag hebben :mrgreen:
hallo allemaal dacht kom ook weer ff langs wippen…
hier alles goed :inlove: …wij hebben een pup genomen :inlove: :inlove: helemaal lief joh het is echt een droppie… :inlove: hij heet Quinto… mijn broertje heeft er ook 1 mee genomen das ook een schatje… :inlove: we waren meteen helemaal verliefd… en qua tijd heb ik genoeg… de verhuizing zit ik niet over in en de kleine ook niet eigelijk…zal ff een fotootje plaatsen van onze aanwinst… :inlove:
@gerdy… gefeliciteerd meid… :mrgreen: