Scheelt zoeken:
Plaats je beide handen aan de zijkanten van je buik, net iets onder het midden. Til je buik nu een beetje op en wieg hem heen en weer op het ritme van je lichaam. Dat klinkt gek, mar je zult merken dat je heel goed instaat bent dat ritme te vinden als je het even oefent. Druk nu een beetje aan een kant van de buik terwijl je met de ander hand de baby uitnodigt daar naar toe te ‘zwemmen’. Herhaal dit naar de ander kant toe en wieg tussen de verschillende kanten je baby een beetje op en neer. Houd er wel rekening mee dat het geen kwestie van hard duwen en trekken is. Als je het goed doet merk je dat je buik helemaal ontspant en dat het als een ritmische oefening aanvoelt. Neem de tijd ervoor en je zult het binnen de kortste keren doorhebben! In het begin is het het makkelijkste als je op bed oefent, maar als je het trucje door hebt en de baby wat groter is kun je het overal doen, zelfs als je loopt. Door deze oefening te doen als je een harde buik hebt kun je je buik vaak snel en makkelijk weer zacht maken. Succes met het oefenen!
Hm valt te proberen alleen ik dnek dat dat is oor grotere buiken normaal heb je dat namelijk na 4 maanden :mrgreen:
Ik zit nu in de hoek van de hoekbank met mijn benen vooruit en een laptop op schoot
Hehehe, dat zou natuurlijk kunnen, je hebt nog niet zo’n grote buik :mrgreen:
nou… :mrgreen:
FOTO :inlove:
:lol: :lol: :lol:
maar goed rustig aan doen dus he Francis niet doen alsof je popey bent dat doe je maar weer als ze geboren zijn gedraag je nu maar ff als olijfje :lol::lol:
Is goed ik roep ook de hele tijd dat ik niet gehandicapt ben haha maar soms zeur ik wel hoor :mrgreen:
Ik zal van de week weer een foto laten maken door Brian.
Hij heeft trouwens 2 dezelfde phoe beer knuffels die had hij vanmiddag allebei een baby pakje aangedaan en allebei de zelfde rammelaar gegeven :inlove:
Oooh, wat lief van Brian :inlove:
:mrgreen: :mrgreen: lief hoor
Ja ik trof ze in zijn bed aan :inlove:
Wel een beetje jammer dat ik daarna boos moest worden omdat er een lege snoepzak achter zijn bed lag
:lol: ja dat kan idd niet snoepen na het tandenpoetsen :lol: :lol:
nee en al helemaal geen halve zak biggetjes :?
:wall: :wall: vanmiddag :wall: :wall: gaat bril oppoetsen
ja maar weet je wel hoe lekker die zijn :oops:
van de week had ik iets met Luna liep naar de keuken hoor ik wat geritsel achter me staat ze m’n reep chocolade op te eten de kleine smiecht hahahahahahahahahahahahahahahaha
Hahaha, note to myself, snoepgoed hoog in de kasten leggen :mrgreen:
zet er ff bij dan dat je alle dingen zoals stoelen enzo moet verkopen of verbranden want die zullen ze gebruiken om te klimmen
Hehehe, ok, staat erbij genoteerd!
Idd hoe vaak ik wel niet zijn stoeltje in de kelderkast heb aangetroffen :roll: of op het aanrecht klimmen :wall:
Hahaha, grappig!
Ik hoop dat die van mij dat niet gaan doen :mrgreen:
:think: keuken zonder aanrecht neh dat kan niet hoor