1e kwartaal 2007 stoppers | al 15 zwanger nog 7 tegaan (14)

Zo leuk is dat niet Noemi :snooty:

hello meiden

im back

al een tijdje nu maar hadden even tijdelijk geen internet dus sinds vandaag weer wel

wat een oop bij te lezen zeg ben vanaf half 7 tot nu zonbeetje bezig geweest om bij te lezen

niet alles even zorgvuldig gelezen maar ben weer zo goed als bij

vakantie was wel leuk voorzover je t leuk kan hebben met je schoonouders in 1 huisje te zitten

niet veel boeiends gedaan

lekker uitgerust en geluierd de hond lekker afgepeigerd elke avond die is ook flink afgevallen dus maar erg is dat niet aangezien ze wat te zwaar was

vandaag bloed laten prikken en overal uitslag van de "pleister"lijkt wel soort van bloed uitstorting heel vaag

noemie van harte meid !!!

de rest reaageer ik morgen wel weer even op want ga nu nog even kijken wat de schade in te haleen is bij de dec mammas

en effe fotos kijken

tot morgen

slaap lekker allemaal

gr loessie

elk kind wil snoep stelen :wall:

maar goed ik ga slapen

slaap lekker :-*

Nee, dat zal idd niet gaan.

Maarre, kinderhekje, zal dat niet helpen?

Hoewel je dan de keukendeur niet meer dicht kan doen (er van uitgaan natuurlijk dat je geen open keuken hebt)

@francis wrote:

Zo leuk is dat niet Noemi :snooty:

Jawel joh, hartstikke grappig.

Maar natuurlijk niet als ik dat zelf ga meemaken :snooty: :mrgreen:

Trusten Angel :-*

Whaha Nomi zo kan ik het ook leuk vinden en ja biggetjes zijn ook lekker.

Loessie welkom terug :stuck_out_tongue:

Loessie welkom terug!

En knap hoor dat je alles gelezen hebt!

Hihi Francis, maar zo is het toch ook grappig? :mrgreen:

Ja achtraf wel maar dat politie agentje spelen ben ik wle zat hoor

Ja, kan ik wel begrijpen!

En de laatste paar dagen spookt Brian aardig wat uit zo te horen (niet willen slapen, voor het raam staan, nu snoepies eten).

Ik duik mijn bedje in, ben moe.

Als ik morgen nieuws heb van de gyn, dan laat ik het weten.

Kan zijn dat het pas 's avonds is, want ga 's middags lunchen in de Ik*a.

Lekkere Zweedse balletjes met frietjes, njammie :drool:

Weltrusten allemaal! :-*

Ja hij wil de laaste tijd niet echt goed luisteren maar dat is met vlagen gelukkig.

Truste

Goeiemorgen, nou de predictr test gaf ook zwanger aan hoor :inlove:

Heb meteen mailtje naar de gyn gestuurd, dus ben benieuwd wat het antwoord gaat zijn.

Fijne dag allemaal! :-

Natuurlijk sloeg die ook positief uit :inlove:

Ik hoop dat er hier vandaag wat meer dames zich melden om mij door deze dag te slepen ik voel me echt brak…

Goedemorgen!!

Francis: ik denk niet dat het nog verstandig is om te gaan hardlopen :think: doe je dat nog vaak?

Angel: ik dacht dat je zei dat je voorlopig niet hoefde te werken?

ik zit vandaag zoals gewoonlijk weeer geen zin te hebben op het werk, maar zolang er niemand is kan ik af en toe fff kokken ha ha

Sorry Francis ik kan je dus geen gezeldschap houden :cry:

Ik heb helemaal geen energie vandaag, wat heeft het voor nut om vroeg te slapen (omdat ik zo moe ben) en vervolgens om 3 uur al weer wakker te zijn :evil:

Noemi: geloof het nou maar…je bent zwanger :dance: :dance:

nou ben nu echt ziek, 93 graden koorts en werkelijk alles doet me pijn, tot aan mijn haar aan toe.

zwaar hoor met een baby erbij.

goedemorgen allemaal… ff snel tussen het huishouden door…kijken hoe het met jullie is… hier is het goed…

vandaag weer lekker vroeg van bed af… en gelijk maar ff het huishouden doen… heb ik ht vanmiddag lekker rustig…

weet ff niet meer wie het zei maar ik zorg goed voor mezelf hoor :-* :-

ff een vraaggie voor de zwangeren onder ons en de moeders natuurlijk :lol: :lol: ik krijg de laatste tijd totaal geen warm eten door mijn keel… het enige wat ik naar binnenkrijg is frikandellen speciaal en pizza’s :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: vreselijk…

heb gisteren een paar hapjes stamppot andijvie gehad maar het smaakt me echt niet meer…

@jose… beterschap meis… :-
:hug: :hug: :hug: :hug:

@noemi… sorry je moet er echt aan geloven… je bent zwanger :inlove: :inlove:

@loessie… welkom terug… :mrgreen:

verder weet ik het effe niet meer… :-*

ja hennie dat had ik ook, maar pas op hoor!

ten eerste zet dat eten lekker aan, ten tweede krijg je het er hartstikke zuur van :sick:

en pizza wat zijn weg terug weer vind is heeeeeeel vies :silenced:

Mischien een idee om dan 's middags al warm te eten?

dat wil nog wel eens helpen.

Bij mij hielp dat trouwens niets, maar goed ik hield zoiezo niets binnen.

Mischien kan je beter dan ipv frikandel en pizza gewoon brood nemen, of een cupasoup.