pffffffffffff alweer… kan me niet echt voorstellen dat je je kindje vergeet maarja ik ben dan ook geen hard werkende mama…
Nou, ik werk best hard (af en toe dan ) maar m’n kind vergeten?
Hoe krijg je het voor elkaar??
Nee, dat snap ik echt niet…
leidschehagen-leidschedam
kanonne niet ineens zo vlot gaan typen hoor moet ineens terug lezen :oops:
haha, ja we doen nog wel wat hier hoor!
Maar niet lang meer want ik ga m’n nest in.
kletsen jullie nog maar even lekker verder
welterusten!
Weltrusten Esther!
Angel, jij vond dat we te lang deden over dit deeltje. Nu zetten we de vaart erin … :mrgreen: :mrgreen:
slaap lekker Esther
sanks!
ja uh ik dutte een beetje in ben niet meer gewend dat we door kletsen :oops:
Zullen we je even wakker schudden
Is er voor deze zaterdag veel reclame gemaakt?
Is het weer een beurs waar je naar toe moet?
Weer om 5u op?
curiosa-braderie markt denk ik… geen id en als het goed is is het daar gewoon druk is midden in een winkelcentrum met hma en vd
hebben daar vaker gestaan en aangezien m’n moeder 2 kramen heeft :wall: moet ik mee :wall:
en zal best wel weer 5 uur worden
zover ik weer is oktober pas een echte beurs gothic beurs rijswijk zo’n coole beurs (nouja je moet er van houden :P)
hey niet zo snehel
zit in de agenda te kijken maar geloof dat ik dus 9 en 10 ook mag werken
en 29
*gaat alvast slapen :P:P
Balen Angel, maarja, werken is wel centjes verdienen, dus dat is wel weer positief natuurlijk
ja lichtelijk positief had niet echt verwacht nog zoveel te moeten gaan staan eigenlijk…
Nja, dat is wel een domper natuurlijk en zeker als je elke keer om 5u al je bed uit moet. Ik vind het knap, want ik zou het echt niet kunnen!
Ik heb wel spijt van dat tillen nou zit ik met een harde buik :wall: :wall:
oh en nog een positief iets de 29e staan we naast de bara kraam :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Oei, dat is niet goed Francis!
Kan je Marco niet vragen of hij je buik even lekker kan masseren?
Trouwens je moet even op prenat*al website kijken, daar staat hoe je met je baby kan spelen en daar staat ook iets hoe je de harde buiken snel weg kan laten trekken.
jeetje Francis balen en ff rustig gaan liggen ofzo?