1e kwartaal 2007 stoppers | al 15 zwanger nog 7 tegaan (14)

Ja, en als je niet naar de kermis mag, ga je aan het balkon bungelen als je moeder de voordeur opendoet :mrgreen:

Grapje!!

Wel goed op jezelf letten hoor! Want een tweeling komt meestal eerder, dus neem genoeg rust, dat ze lekker lang blijven zitten.

hey meiden dit kan niet hoor we zitten nog maar op bladzijde 7 en we hebben dit deel al 2 dagen

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ohhhhhh nog paar daagjes wachten… denk dat ik gewoon ongi word heb allemaal krampjes enzow :roll: :?

Nou krampjes hoeft toch niets te zeggen??

Nee het kan idd niet blz 7 :naughty:

geen id :stuck_out_tongue: maar heb ook me groene dagen gemist geloof ik :?

Gewoon nog even afwachten Angel, wie weet zijn het andere krampjes?

En pas blz 7 :shock: :shock:

Hier moet dringend wat aan gedaan worden. :mrgreen:

ik ruik onraad; volgens mij hebben de modies de bladzijdes langer gemaakt, zodat we langer met een deel doen!!! :eh: :snooty:

hahaha… yay! we zitten alweer op blz 8!! :mrgreen:

Whoeoehoee, het gaat vooruit! :mrgreen:

Ik heb vandaag toch maar weer een zwangerschaptest gekocht. Eentje van Pred*ctor (gewoon 16 euro die krengen :shock: ), nou mag dat kreng zorgen dat 'ie gelijk positief uitslaat :mrgreen:

Daarna gyn mailen en dan hoop ik dezelfde morgen nog te weten wanneer ik langs mag komen.

Noemi hier zijn ze 15 :stuck_out_tongue:

Hadden jullie het gehoord/gelezen van het jongetje van 11 maanden dat overleden is in de auto? Moeder was het ook vergeten af te zetten op de opvang en is gewoon gaan werken.

Zooo triestig. Hoe kan je je kindje nou vergeten?

Dat zijn gewoon al 2 kindjes op korte tijd (eentje van 4 maandjes en nu eentje van 11 maandjes). Bah! :frowning:

Oooh, volgende keer laat ik ze jou kopen en dan stuur je ze maar op :mrgreen:

ja idd afwachten :? en zaterdag moet ik weer werken ook nog :?

Waar nu?

Baarle-Nassau

http://www.telegraaf.nl/binnenland/64593911/Dode_baby_in_auto_in_Baarle-Nassau.html?p=1,1

Krantenartikel

haha is goed maar ik bedoelde waar Angel moest werken :mrgreen:

Oooh, zegt dat dan :mrgreen:

Angel, waar moet je werken?

:? Ik dacht ff dat het om een vervolg ging maar er is dus weer een kindje vergeten, Ja ik praat het niet goed maar het zal de hectiek zijn geweest