1e kwartaal 2007 stoppers | al 15 zwanger nog 7 tegaan (14)

hm misschien moet ik dan maar eens gaan stoppen :stuck_out_tongue:

Hmmm, ik neem al 2 jaar foliumzuur en nog nooit misselijk geweest (nouja, niet zoals vandaag). Denk toch dat iedereen daar ook anders op reageert hoor.

Wel goed dat het bij stopte Angel!

:lol: :lol: nee als je zo foliumzuur slikt heb je nergens last van nee maar ik (en van wat ik heb gehoord meerdere) hadden geen last meer van die misselijkheid / overgeven na het stoppen van het foliumzuur in de 13e week ofzo iets (geloof dat het 13e week is ofzo dat je ermee mag stoppen)

Francis: slik je nog steeds foliumzuur dan? daar mag je toch met 10 weken meestoppen? ik ga ook nog ff door hoor, en ga dan over op zwangerschaps vitamine.

Oooh, nu snap ik het! :lol:

Tip dus, niet stoppen met foliumzuur. :lol: :lol:

Al wat gemerkt bij de buren?

Kan je de huurvereniging niet bellen met de vraag of ze weggaan?

ik heb zwangerschaps vitamine en daar zit foliumzuur in dus het is niet alleen dat wat ik inneem

Wat zit er in die zwangerschapsvitamine?

Momenteel heb ik enkel foliumzuur.

Die ga ik zaterdag ook halen, en dan stop ik met de gewone foliumzuur.

Een beetje extra kan geen kwaad :mrgreen:

oh ik leg het niet helemaal goed uit :wall: :mrgreen: :mrgreen:

als je zo foliumzuur slikt heb je nergens last van

als je foliumzuur slikt met zwangerschap kan je daar dus op reageren met overgeven (dat had ik dus en heb gehoord dat vele andere dat ook hadden) en toen ik stopte met foliumzuur had ik nergens last meer van

ik dacht eigenlijk dat die 2 met elkaar in verband stonden gezien mijn vk toen zei dan heb je grootte kans dat je overgeven ook stopt :mrgreen:

Uh daar zit alles in behalve vitamine a maar die mogen natuurlijk ook niet.

Wat voor mij heel erg belangrijk is is ijzer omdat ik vorige keer een heel laag hb had aan het einde ik slik fem natal van davitamon.

Angel: ik snapte wel wat je bedoelde :lol: :lol: ik heb er alleen nog nooit van gehoord :think:

Ok, snap de uitleg Angel :mrgreen:

Maar net zoals Bigsby heb ik er nog niet van gehoord.

Je mag niet teveel vitamine A, maar dat zit toch overal bijna in?

Hoe kan je er dan voor zorgen dat je dat niet teveel binnenkrijgt?

Pfff, kan ik niet gewoon enkel op water en een vitaminekuur overleven??? :mrgreen:

Vitamine a uit plantaardige produkten is geen probleem wel als het uit vlees komt gewoon normaal eten dus maar geen lever etc

:sick: lever, dat lust ik gelukkig toch niet.

En wortels enzo? Mag je dat wel eten? Daar zit toch ook vitamine A in? Of is dat dan plantaardig?

Ik weet er echt niets van :oops:

PLANT aardig en wortel is een plant :mrgreen:

Nou ja zeg ik net helemaal blij dat ik de kinder champagne kan open maken omdat ik 3 maandne ben weet je wat Marco zei: het kan toch nog steeds fout gaan :evil:

Oooh, zo PLANT :mrgreen:

Achja, je mag blijkbaar ook geen schelp-en schaaldieren eten en rauwe vis … heb gisteren garnaaltjes gegeten. :?

Gelukkig niet zo veel als anders, want er bleef een vriend eten, dus alles moest door 3 verdeeld worden (en waarvan ik dus de minste portie garnalen heb genomen)

ik heb ook mulitvitamine met foliumzuur, alleen ik had eerst zwanger worden met 400 mcg folium zuur die mocht ik maar 3 maand gebruiken, nu heb ik zwanger zijn zit precies het zelfe aantal foliumzuur in???/

ik dachtdat je naar 3 maand moest stoppen met foliumzuur

Hier mijn echo (mag volgens mij niet :mrgreen: )

Oooh Karin, wat een mooie echo! Het is echt al een babietje!

Lief!!