Joseetje, heb je vandaag Missy nog gebeld? Of iets van haar gehoord?
nee heb geen tijd gehad om haar te bellen, zit met een ziekege thijmen
en volgens mij is de ongi er aan het komen, had zonnet wat rose op de wc.
ach maar beter zo, dan nog een week onzekerheid.
Balen Josee van de ongi :hug:
En Thijmen ziek? Ocharme, geef hem maar een dikke knuffel :-*
mooie echo hoor :inlove:
Joseetje idd beter als het dan toch nu niets is geworden dan maar meteen ongi… maar vergis ik me nou of had je deze maand zowizo maar een kleine kans omdat je weinig geklust had
Karin: mooie echo hoor
Noemi: waarom mag je geen schelp en schaal dieren dan?
rauwe vis weet ik wel maar garnalen mag toch gewoon of mosselen… :think:
ook rouwe schaal of schelp dieren worden afgeraden
heb ik net een lekker bastogne koekje , man lief kijk naar de 25 meest gruwelijke daden, gaat iemand een beetje een mens eten :sick: daar ging mijn eetlust :sick: :sick: :sick:
Bah bah en hoe ziek kun je zijn
ja helaas lopen er ook een hop dwazen hier op de wereld :?
ja rauw maar garnalen eet je toch niet rauw… :think: (ik niet tenminste… :mrgreen: )
ik eet ze helemaal niet :sick:
Nee, eigenlijk waren het gekookte garnalen, maar blijkbaar moet je daar ook mee opletten.
Ieuwh Karin, dat klinkt niet erg smakelijk.
Daar gaat mijn eetlust ook :mrgreen:
:shock: hallo allemaal… heb ff wat werk gehad met lezen maar ik ben er weer :lol: :lol: :lol: heb het erg druk gehad de laatste dagen dus had geen tijd voor kok…
maar ben jullie niet vergeten hoor…
hier is alles goed… amper misselijk alleen die akelige vermoeidheid speelt me parten…en ik kan niet wachten tot het 7 juni is… :inlove:
@…NOEMI… GEFELICITEERD MEID WAT WAS IK BLIJ VOOR JE TOEN IK JE TEST ZAG… GENIET ER VAN MEID… :dance: :dance: :dance: :-*
@jose… las dat thijmen ziek was… beterschap voor thijmen :hug: :hug: :-* :-* … en ik las dta je maybe ongesteld was…jammer meid maar volgende ronde nieuwe kansen… :-* :-
verder weet ik het niet echt meer… ben kapot dus ga nu lekker slapen… weet niet wanneer ik weer voorbij kom huppelen… :-
Missy, fijn om wat van je te horen! Maakte me al een beetje zorgen omdat we al eventjes niets meer van je gehoord hadden.
dank je wel voor je bezorgheid maar alles is goed… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ben alleen de laatste dagen meer van huis dan dat ik daadwerkelijk ook thuis ben…
vanochtend ben ik om 6.45 de deur uitgegaan en ik was om 21.30 weer thuis… :? naja… ik ga nu lekker slapen… spreek jullie heeeel snel weer… :-* :-*
Weltrusten Missy.
En dat is idd weinig thuis :mrgreen:
Ik duik ook mijn bedje in, ben moe
Slaap lekker allemaal :-*
Truste Noemi.
Missy fijn weer wat te horen meis
Heb nog niet echt bijgelezen. We kunnen af en toe op een draadloos netwerk, maar de verbinding is niet top. Het lukt me nu voor het eerst om op KOK te komen. We hebben het erg naar ons zin, de reis is erg goed verlopen, Elliott heeft het super gedaan en lijkt het erg naar zijn zin te hebben (vindt alles interessant :mrgreen: ).
fijn edith-josé dat alles zo leuk is
ik ben ongi…eindelijk, ben er eigelijk wel blij mee, steeds negatief testen en geen ongi is ook niet alles.
mijn nieuwe NOD weet ik eigenlijk niet…ergens eind juni, hangt er maar net vanaf wat voor cyclus ik dan zal hebben.
hoop dat het 1 keer zo onregelmatig is, want dat zal een hoop schelen.
vor de rest laat ik het hier bij ik heb een hele zere keel, auw auw.
en thijmen is nog steeds niet vrolijk