:hug: Ben je normaal wel regelmatig ongesteld?
Balen Joseetje :hug:
Maar blijft je ochtendurine wel zo lang goed in een potje? Normaal moet je dat toch speciaal bewaren?
Francis, balen dat je je zo ziek voelt met de krampen. Hopelijk gaat het snel over!
Gerdy, slim hoor om je niet op te laten jagen.
Hoe is het met het jurkje?
Angel, gelukkig is Luna weer goedgekeurd!
Joseetje: :hug:
Wat balen. Ik had echt wel iets anders verwacht.
Normaal ben je wel regelmatig? Oh meid. Laat dan die ongi ook maar gewoon komen. Kun je tenminste voor een nieuwe poging gaan.
Jurkje is af. Nou ja, bijna. Kelly heeft het net gepast en het is achter op de rug veel te wijd. Dus vanmiddag ga ik dat nog eventjes innemen. Foto volgt nog.
Ben al met het volgende bezig. Een strokenrok voor Kelly. Maar dat zal ik wel niet zo snel af hebben, omdat het heel wat meters stof zijn die ik aan elkaar moet naaien. Er zit een roezelrand aan die 11 meter lang is. Die moet ik helemaal inrimpelen en dat is een takke werk. Mijn 2 naaivriendinnen (waar ik elke week mee naai) die hebben hem al gemaakt en die hebben behoorlijk gemopperd.
Balen Joseetje. Hopelijk test je over een aantal dagen nog wel positief.
ja ik ben anders altijd regelmatig.
laat die ongi nu maar beginnen, dan kunnen we door…
Pfff wat ben ik misselijk :sick: :sick: Misschien weet ik al waardoor het komt. Had gister een smoothie van aldi, was erg lekker alleen was van 24 mei 2007 , smaakte heel erg goed alleen kom ik daar achter als het al op is. :think:
Straks voor de echo heb er helemaal zin in :dance: :dance: maar toch ook spannend
@joseetje Balen van je test misschien heb je nog te vroeg getest en blijft de ongie uit
Dat is nog het ergste vind ik, dat je niet ongi wordt, maar ook niet positief test. Ik had dat de laatste keer ook. Een week overtijd en maar niet ongi worden. Het is zo’n zonde van de tijd.
Ik wens je veel sterkte en hoop voor je dat als het toch zo moet zijn, je snel ongi wordt.
Joseetje: balen zeg!!! Laat het dan maar komen, dan kun je in iedergeval verder met de volgende ronde.
Nomi: ik was al gelijk steeds misselijk, en ik heb er nu met vlagen nog steeds last van. Ik heb gelukkig nog geen een keer overgegeven, wel soms bijna… dus het verschilt echt van persoon :lol:
Besef je het al een beetje??
Francis: voel je je al wat beter? is je buik weer beter?
Angel: wat fijn dat Luna weer goed gekeurd is.
Gerdy: ik wacht met spanning af op de foto’s van de andere kleertjes die je gemaakt heb :mrgreen:
balen hoor Joseetje
Joseetje, balen meis, :hug:
Noemi, ik werd pas :sick: in week 7 maar het duurde ook maar een paar weekjes.
Karin, spannend de echo!
Hallo allemaal,
Terug van de echo, super echo moest alleen inwendig Maar daardoor kon ik alles heel goed zien. Het hartje klopte, Het bewoog en het was goed gegroeid.
Ben helemaal blij
:dance: :dance: :dance:
Super Karin, gefeliciteerd!!!
Karin: fijn dat de echo goed was :dance:
Karin: ik ben blij dat de echo zo goed is gegaan, en fijn dat je nu geen zorgen meer hebt :dance: :dance:
Joseetje, Ja ik geef je groot gelijk wat mer duidelijkheid zou wel fijn zijn he in de zin van of een positieve test of ongi.
Karin, fijn hoor een mooie echo
Karin wat fijn dat de echo goed was!
Bigsby, Je vroeg trouwens naar mijn buik, nou ik heb inmiddels geen kramp meer maar al wel weer een paar keer misselijk geweest ik had gehoopt dat achter me te laten met mijn inmiddels 12 weken maar helaas…
Hihi Francis, met een tweeling dubbel zolang misselijk
Nee hoor meid, ik hoop het niet voor je!
Hmm ga zo pizza eten, staat al in de oven ruikt overheerlijk :drool: :drool:
bij mij stopte de misselijkheid met het stoppen van het foliumzuur dat was geloof ik met 13 weken ofzo