1e kwartaal 2007 stoppers | al 15 zwanger nog 7 tegaan (13)

ze zijn ook zo blij met kleine dingen he :stuck_out_tongue: … nou ik ga ff de huishouding aanpakken… :-*

Jullie mogen onder mijn WWW knop kijken :mrgreen:

:mrgreen:

:mrgreen:

ha ha dat was lekker gezellig, ik vind het jammer dat ik tegenwoordig zo vroeg slaap :cry: ik zit nu ff op het werk bij te lezen :mrgreen: :mrgreen:

angel en jose bedankt voor jullie bijdrages in het gastenboek :mrgreen: Inmiddels het dagboek helemaal bijgewerkt :mrgreen:



gerdy jij ook bedankt :wink:



iedereen alvast bedankt :mrgreen:

Leuk Amy! :mrgreen:

lady als jij nou ook eentje start kunnen we vriendjes worden :mrgreen:

Even snel, want baas zit niet achter zijn bureau :mrgreen:



Dames toch! Als Francis en ik er niet bij zijn, mogen jullie niet zoveel typen :mrgreen: :mrgreen:



Enne Angel, gisteren heb ik een verschrikkelijk sexy wit tennisrokje voor je gemaakt :wink: Ben je dat nu al vergeten???



Amy, ik check thuis je website!



Enne, Angel en Joseetje, niet teveel over zeurende kinderen praten, straks bedenken we ons allemaal nog :wink: :mrgreen:



Gerdy, succes met pakken voor je meiden.

En ben benieuwd naar het jurkje als je er straks aan kan beginnen.

Hoe was de BBQ gisteren eigenlijk? En heeft lief de accu al veranderd?

Ohja, het kan dus zijn dat ik opeens weer weg ben, dan komt de baas terug :shifty:

hahahahahahahahaha Noemi als je daar naar moet kijken zou ik nooit meer een baby moeten willen hebben :eh: :oops:

noemi: gelukkig maakt een lach van een kind alles goed.

Ik wil niet voor niets zo snel mogelijk een tweede :wink: :inlove:

@Amy82 wrote:

lady als jij nou ook eentje start kunnen we vriendjes worden :mrgreen:
hihi… zou wel leuk zijn, maar ik wacht daar nog eventjes mee. Pas na de geboorte wil ik er eentje maken, maar ik wil eerst nog kijken bij welke website ik dat wil doen. :think: :smiley:

:lol: ik heb een brief van j*mbo binnen gekregen ik ga niet door voor het vervolg gesprek wat jammer nou :lol::lol::lol:

:lol:



och meis wat erg nou voor je :hug:









:lol:

Pakken is gelukt :smiley:



De bbq was erg lekker en gezellig.



Lief gaat morgen de accu vervangen. Heeft van de week de verlichting van zijn quad gemaakt en vandaag de quad mee genomen naar het werk voor nieuwe voorbanden. Waren luiskaal.



Ga nu de machines op tafel zetten en beginnen aan het naaien van het jurkje voor Kelly.

oh nog 1 dag spannend Joseetje



Gerdy: veel plezier met naaien :lol: :lol:

Ben ik weer :mrgreen:



ff Brain van school halen tot zo :smiley:

Nou zijn jullie ineens allemaal pleite! is hier een complot gaande :think: :naughty:

oeps, net buiten in slaap gevallen, was dus moeier dan ik had gedacht… benen alleen flink rood geworden :eh: