1e kwartaal 2007 stoppers | al 15 zwanger nog 7 tegaan (13)

ooh dat is helemaal niet veel :lol:

nee he

ik moet er nog 680 inclusief deze :mrgreen:

denk dat die andere ons helemaal niet zo lief vinden als we weer zoveel gaan typen als gisteren hahahahahahahaha

dan bladeren ze toch gewoon verder?

pffffff nog ff komen ze m’n tuin op meten stom gedoe alsof ik me schuttig ga verzetten voor een paar centimeters

ja tenzij ze zich vervelen en dan alles gaan zitten lezen :mrgreen: :mrgreen:

:think: hoe zit het nu eigenlijk met m’n rokje :lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue:

is die al bijna af??

tja waar mensen zich niet al druk over kunnen maken: een paar centimeters.





thijmen is vandaag weer chagerijnig, ik heb een chagerijnig kind op de wereld gezet :eh:

(hij izt in een sprong denk ik…HOOP IK!!!)



maar hij is toch wel heel lief hoor :angel: :inlove:

@Angel & Luna wrote:

:think: hoe zit het nu eigenlijk met m’n rokje :lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue:

is die al bijna af??




ik ging je rokje niet maken hoor :eh:

:lol: :lol: nee Noemi geloof ik oja die was werken vandaag geloof ik :lol:

noemi kan wel een nieuw bedrijf beginnen;rokjes maken :mrgreen:

oh zal het in de lucht hangen Luna is ook zo lekker bezig vandaag :?

denkk ut, hihihihi thijmen zijn koppie komt omhoog vanuit de box, en geeft me toch een grote boevige lach :inlove:

dat maakt alles weer goed :inlove:

nou het meten is alweer gebeurd :lol:

de grens van je tuin loopt tot buitenste steenrand en aan de achterkant tot einde schuur bent u het daar mee eens ja ok dat was het dag lol

ik denk ze gaan meten hahahahahahahaha

Soms kunnen ze je aankijken en dan smelt je helemaal.

Gisteren waren de meiden hier niet te genieten. Vooral Ilse : vaak een grote mond en gewoon niet willen luisteren. 's avonds in bad toen was de maat vol en zijn ze alle twee meteen vanuit bad in bed gegaan. Ze mogen anders nog altijd even mee naar beneden voor een snoepje en drinken. Maar gisteren had ik het helemaal gehad. Ze hoefde elkaar maar aan te kijken of ze hadden al ruzie. Vreselijk vind ik dat. Maar vanmorgen had iedereen zijn slaap weer uit (mocht ook wel, we hadden ons 3 kwartier verslapen) en was het weer beregezellig in huis.



stof knippen wil niet echt opschieten. Maar ga er zo mee verder. Ga nu eerst nog een broodje eten en dan de tas van de meiden inpakken. Tot Later

pfffffffff vreselijk



Luna is vandaag echt drammerig alles wat niet mag wil ze :? en als ik nee zeg is het brullen

leuk he kinderen :lol:

:eh: gaat het ergens over??? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: haha… jeetje… ik geloof dat ik al mijn dagtaken maar aan de kant moet zetten om mee te kunnen blijven doen… :lol: :lol: :lol: :lol:



dus jose thijmen sjaggie… :inlove: haha… kan het me niet voorstellen… :lol: :lol:

ja hennie hij is sjaggie, de hele tijd mopperen.

en huilen als iets niet lukt, maar hij kan ook blij zijn hoor, als ie eten krijgt bijvoorbeeld :mrgreen: