1e kwartaal 2007 stoppers | al 15 zwanger nog 7 tegaan (13)




vanaf pagina 30 is het weer een soort van on-topic :wink:






“Persoonlijk-stukje”




Amy82: Ik ben Eveline, 25 jaar en woon in Spijkenisse. Woon sinds augustus 2004 samen met mijn vriend. Rond kerst hebben we besloten te stoppen met de pil, dat is in februari definitief gebeurd. Mijn hobby’s zijn webdesign, voetbal en skeeleren. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, volgens eigen berekeningen zal het rond 16 januari geboren worden. spannend!!





Angel & Luna: Ik ben Angelique 26 jaar (27-12-1980) al 7 jaar (13-11-1999) met Darius (27 jaar) waarvan 1 jaar (3-10-2005) getrouwd.

Hebben samen een dochtertje, Luna (27-11-2005)

Wonen in Rotterdam. In januari gestopt met de pil, hobby’s: m’n dochter en de computer



Beitsche: Hay, Mijn naam is Yvonne(Beitsche) en ik ben 21 jaar. In mei wordt ik 22. Mijn vriend en ik gaan op 1 juni dit jaar trouwen. :dance: :dance:

We zijn net gestopt met de pil. We gaan voor onze eerste.

We wonen in Friesland.



Ejb: Ik ben Edith-José, 31 jaar en ben bijna 2 jaar getrouwd en al 11 1/2 jaar samen met m’n hubbie. We hebben samen een zoontje, Elliott, hij is geboren op 16 september 2006. We hebben eind januari besloten weer voor een tweede kindje te willen gaan, doordat ik borstvoeding geef was ik nog niet ongesteld geweest. 12 Mei ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden, dus eindelijk weer een goede kans om zwanger te worden :dance:



Esther28: Ik ben Esther, inmiddels 29 jaar (30-11-1977), bijna 7 jaar samen met Erwin, waarvan al bijna 5 jaar getrouwd (21-06-2002).

Wij zijn de trotse ouders van Noa Rosalie (18-01-2005) en nu zwanger van een Brusje voor Noa!

Ik werk 2 dagen in de week op een assurantiekantoor en daarnaast doe ik thuis de boekhouding voor ons bedrijf.

Verder zijn mijn hobbies: leuke dingen met Erwin en Noa doen, lezen, tv-kijken, Kokken, met vriendinnen kletsen, winkelen enz.



Francis:Ik ben Francis 25 jaar ik ben getrouwd en heb nog net op mijn 20ste mijn zoontje Brian gekregen.

Ik ben militair van beroep en mijn hobbys zijn ballet muziek en de pc.



Hellen: ik ben 28 jaar (29-6-1978) Sinds 4-2-1993 heb ik een relatie met mijn huidige man, Bert. Sinds 29-4-2005 zijn we getrouwd. Op 9 Augustus 2006 zijn we ouders geworden van onze dochter Dionne.

Ik ben werkzaam als leerkracht basisonderwijs. Ik geef les aan een groep 3. (Sinds de geboorte van Dionne wel nog maar voor 1 dag per week.)

31 mei krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dan gaan we verbouwen en verhuizen. We gaan dan weer terug naar Limburg.

Vanaf 15 februari 2007 heb ik de pil in de kast laten liggen. Helaas ben ik nog niet ongi geweest, dus een NOD heb ik niet.



Karin1981: Ik ben Karin 25 jaar (14-dec-1981) Ik ben sinds 29 september 2006 getrouwd met Erwin. We zijn in juli 2007 7 jaar bij elkaar. We hebben al maanden kinderwens en sinds deze maand toch maar de stap genomen. 6 maart was mijn laatste pil. Ik werk op een naschoolse opvang in Groningen. Erwin is procesoperator in Groningen.



Loessie: hoi ik ben loessie woon in noord holland en ben 25 jaar.

woon al 3 jaar samen met mijn vriend en we zijn in januari gestopt met de pil

en hopen dit jaar nog een klein wondertje in ons armen te mogen sluiten.

mijn hobby,s zijn onze huisdieren (hond en kitten) wandelen ,kokken en computeren.



Mar26: Ik ben Marieke, 28 jaar. Woon in Noord-Holland en ben al 7 jaar samen met Sander. Op 10 december 2005 is onze zoon Thijs geboren. Sinds februari gestopt met de pil om aan een brusje voor Thijs te werken. Ik werk in het ziekenhuis als I.c. verpleegkundige.



Missygirl: Ik ben Hennie de Vries ben 23 jaar (13-07-1983 jarig) en woon nu al iets meer dan 2 jaar samen met Marcel Bekooij ook 23 jaar (mijn allerliefste vriend)…

Ik woon in het hoge noorden (friesland)…

In september heb ik mijn mirenaspiraaltje laten verwijderen en we gaan ons eerste kindje…

mijn hobby’s zijn… kokken : , wandelen, lezen, koken, stijldansen, tv kijken, muziek luisteren, praten :mrgreen:…



Noémi: 27 jaar en sinds december 2006 getrouwd met manlief. Na onderzoeken bij de gyn, bleek ik geen eisprong te hebben. Gyn schreef clomid voor en we zijn begonnen met 50mg.



Sabje25: Ik ben sabine ben 25 jaar( 17-12-1981) Ik woon samen met rik 29 jaar (02-09-1977) we kennen elkaar in maart 2 jaar. We hebben 1 jan '07 besloten om de pil laten staan. ik had 28 dec net me laatste pil geslikt. en 1 jan zei rik dus tegen mij slik hem maar niet weer!! Goede start voor het nieuwe jaar. Ik werk als ass begeleidster bij een stichting voor verstandelijke gehandicapten,ik werk 28.8u en doe daar naast nog een opleiding. Rik werkt met verlichting en computers.



wil je in het lijstje of heb je een wijziging of wil je nog in het “Persoonlijk-stukje” stuur even een pb-tje

Mooi dan kan ik deze gaan vol posten :mrgreen:

:naughty: :lol: :lol: :lol:





vanaf pagina 30 is het weer een soort van on-topic :wink:

aangezien iedereen morgen vrij heeft…

oja ik moest gaan poetsen he

jij denk dan hebben ze iets te doen :mrgreen:



vind dat eigenlijk wel lief van je dat je wil voorkomen dat ze zich gaan vervelen

ja en ik mijn brinta maken :eh:

joepie weer een nieuw deeltje, dat andere hadden we ook al zoooow lang :mrgreen:

Ja wel bijna een hele week. :mrgreen:

:mrgreen: op naar een nieuw record… :wink:



zo brinta is op.



fles van MVM voor vandaag is alweer bijna vol haha, zit al over de helft :sick:

ik vul er maar 3 a 4 per week maar wel helemaal vol, ze staan nu buiten

ik ga niet poetsen ik ga ff slapen een uurtje of 2 dan ga ik daarna poetsen :mrgreen: dusse jullie zijn nu zeker 2 uur van Francis verlost :dance:

slaap lekker :mrgreen:



ik moest voor elke dag een nieuwe fles nemen, dus niet allemaal vol straks

slaap lekker Francis

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: valt van verbazing van haar stoel… :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



dames dames dames… het was zulk mooi weer gisteren en hennie heeft daar uitermate van genoten en komt hier en moet gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeel bij lezen…



jeetje was wel gezellig gisteren… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nou hier is alles goed…

niets te melden…xx :-*

oh ik hoef nog maar 391 berichtjes om tiepmiep te worden geloof ik :mrgreen: :mrgreen:

word je met 4000 berichten kletstante?

ooh dan heb ik nog wat te doen, als jij nou voor tiepmiep gaat angel, dan ga ik voor kletstante :mrgreen:

kunnen we vanavond weer aan een nieuw deel beginnen :lol:

hahahahahaha ja met 4000 word je kletstante dus dan mogen we wel ff doortypen :smiley:

nou dan doen we dat maar he :mrgreen:

:lol: :lol: ja ik hoef nog maar 389