Francis: fijn dat alles goed was :thumbup:
Francis, super dat alles goed was!!
Heb je weer een echo meegekregen?
@noemi… :dance: :dance: :dance: meid wat fijn dat je een eisprong hebt gehad… :dance: :dance: nu maar hopen dat de clomid zijn vruchten af gaat werpen…
@jose… idd misschien te vroeg getest… :thumbup: :thumbdown: voor je meid…
hier is alles goed…zit bij mijn ouders… heb vanmiddag het laatste gedeelte post gelopen en ben hier blijven hangen,… dus ga zo weer naar beneden…
spreek jullie morgen… :-*
Francis, super dat alles goed was bij de gyn!!
Houden zo!
Gerdy: oke je bent wat anders opgevoed, iedereen is anders. Als meer mensen zich eens in andere mensen zouden verdiepen…
Ik sta nergens raar van te kijken, en ik zal ook nooit oordelen over ander mans keuze. Het zal af en toe wel moeilijk voor je geweest zijn als je dat constant moet uitleggen en verdedigen?
Francis: wat fijn dat alles goed is met beiden baby’s, en ze zijn zelfs even groot? Ik dacht altijd dat er een groter was dan de ander of is dat wanneer ze ouder zijn?
Francis, wat gaat jouw zwangerschapsduur hard joh!
Je bent alweer 11 weken. Elke keer gaat die zo vooruit. Valt me bij jou heel erg op (weet ook niet hoe het komt). Volgens mij laat jij jouw ticker sneller lopen … :mrgreen:
haha Noemi, dat had ik vorige week bij Francis ook hoor, toen dacht ik ineens, jemig, al 10 weken!!
ze is al bijna bij de 12 weken grens!
Ja, het gaat bij haar zo snel.
Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ze riep dat het een tweeling was en nu opeens alweer 11 weken.
Esther, jij al bijna 21 weken, het begint ook op te schieten!!
ja het gaat mega snel!
alweer over de helft…
Begint Noa het al wat beter te beseffen dat ze een broertje of zusje gaat krijgen?
Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer eens.
Heb het zo druk gehad met hemelvaart en van het weekend Lisa haar verjaardag geviert dat ik er eigenlijk niet aan toe kwam.
Eshter wow 20 weken echo alweer wat gaat het hard. Maar gelukkig is alles goed.
Francis had je alvast een honkbalknuppel mee genomen voor de zekerheid dat je ook zo’n stomme gyn kreeg? Bij jou is ook nog steeds alles goed dus gaat lekker.
Noemi nu gaat het helemaal goed je heb een eisprong gehad en dat hoop ik echt voor je dat je snel zwanger raakt.
Joseetje nog even wachten met testen en dan misschien wel positief. Hoop het ook erg voor jou net als bij de rest natuurlijk.
Angel wens je zaterdag heel erg veel klandizie toe en anders moet je die sukkels van de organisatie maar eens uitleggen dat je ook een drukkerij in kan lopen en daar wat kan laten maken om reclame te maken…grr we zitten ervoor hoor dus geen reclame voor zoiets kan echt niet!
11 juni mag ik voor het eerst naar de VK dan krijg ik zo’n intake gesprek en dan ook meteen te horen wanneer ik voor het eerst voor de echo mag. Best wel spannend maar ook nog best wel ver weg.
Oja ik ben wel de hele dag misselijk maar ik heb ook nogsteeds last van hele erge vreetbuien hele rare combi maar ja. Alles wat zoet is gaat er hier dus in. Heb trouwens ook erg last van mijn (.)(.). Het mag nou wel eens kappen want dat vind ik echt niet meer leuk.
Groetjes
Vientje
Noemi super dat je een eisprong hebt gehad :dance: Misschien wel meteen raak
Francis geweldig dat het er nog steeds 2 zijn
Hier beginnen de zenuwen voor morgen een beetje te komen hoor. Geen idee wat ik kan verwachten bij zo’n eerste gesprek.
Spannend Luna!
Neem je cyclus mee in een boekje of op een papier.
Dan kunnen ze zien hoe of wat als dat nodig is.
Vientje, hoop dat je snel minder last krijgt van je borsten.
Hallo allemaal.
Ik ben net terug van ballet en daarna moest ik nog ff naar de AH die is bij ons tot 10 uur open :mrgreen:
Noemi, Toen ik zei dat ik er 2 kreeg dat was pas 2 weken geleden hoor :mrgreen: denk maar eens aan de post dat ik zwanger was dat is veeeeeel langer geleden
nee ik vind het ook best hard gaan maar dat vind ik helemaal niet erg. :mrgreen:
Esther ik heb nog niet naar je echo gekeken dat ga ik zo natuurlijk meteen proberen jij bent al op e helft :thumbup:
Voel je jezelf nog lekker?
Luna, veel succes morgen :thumbup:
Vientje, Nee ik had geen knuppel maar ik had hem idd gelukkig ook niet nodig was een hele rustige beetje een slome man.
Ja Francis dat is waar, maar toch vind ik het snel gaan :mrgreen:
Noemi, Noa snapt het al heel goed, ze zegt elke dag wel een keer, mama heeft baby in de buik.
en ze is vorige week verhuisd naar haar nieuwe kamertje en nieuwe bed en ze vind het helemaal geweldig.
en ze weet ook dat de baby in haar oude ladykantje gaat.
maar ze heeft alleen geen benul van tijd want ze vroeg pas al of de baby al klaar was.
en of ze even mocht kijken (terwijl ze mijn trui op tilde).
dat is heel grappig.
ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat als de baby er echt is.
we proberen haar er zoveel mogelijk bij te betrekken.
en haar ook het gevoel te geven dat zij belangrijk is, meehelpen enzo.
Vientje sterkte met je misselijkheid, ja raar he, dat je wel zin hebt in zoetigheid.
dat hoort erbij… zijn gekke dingen die hormonen…
Francis, ik voel me heel goed.
ik ben nooit meer misselijk, kan alles eten (wel vreetbuien af en toe)
het enige is dat ik wat eerder moe ben en dus op tijd naar bed zou moeten zoals nu.
Dus ik ga zo ook afsluiten en lekker slapen.
Maar verder voel ik me kiplekker!
ik slaap gelukkig nog goed 's nachts en dat scheelt ook een stuk!
Dus welterusten allemaal!
Esther, Trusten!
Luna, denk echt dat ze gewoon babbelen.
Vragen idd de eerste dag van je laatste menstruatie, omdat ze dan je cyclusduur kunnen uitrekenen. Waarschijnlijk zal je dan ook moeten wachten op je volgende ongi en dan onderzoeken doen (ook bloedafname en echo), dat was tenminste bij mij zo omdat ik zo lang niet ongesteld werd. Sterkte morgen in ieder geval. Ga je alleen?
Laat je morgen wel wat weten?
Ik duik ook mijn bedje in.
Weltrusten allemaal :-*
Willen jullie ff lachen?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1608050#1608050
dat is ikke :oops:
Esther; ik heb eindelijk even je echo bekeken. Wat duidelijk. Het begint weer helemaal te kriebelen bij mij.
En alweer 20 weken! Oh, wat gaat het snel. (tja, en ik was vorig jaar echt in de hittegolf hoog zwanger. 37 graden en 41 weken zwnager is niet altijd erg grappig. :eh: )
Luna: veel succes vandaag bij de GYN. Ik hoop dat er snel duidelijkheid ontstaat voor jou en dat er een simpele oplossing is voor je wegblijvende menstruatie.