Hallo allemaal,
Ik heb geen zin vanavond :mrgreen:
hey psssssssst ik heb een laptop
Angel, Beter
mwah nu voel ik pas hoe r*k me bank zit hahahahahahaha
edit: plekkie ernaast zit wel lekker :lol:
Whahaha, Angel! :mrgreen:
angel :mrgreen:
angel ik krijg ook een laptop joepie!
:dance: :dance: allemal aan de laptop’s hahahahahahaha lekker lui op de bank met tv aan voetjes op tafel
ja lekker verwend allemaal hahahhahaha :mrgreen:
heb zo’n zin in de vakantie!! en hoop zooooooooooooo dat ik vrijdag positief test!!!
ik hoop met je mee ook voor mezelf al zie ik dat niet helemaal meer zitten had eerder behoorlijke buikpijn
Angel wat fijn dat je eindelijk je laptop hebt :dance: nou nog een nieuwe bank? :think:
Gerdy: wat een lieve baas zeg!! volgens mij is dat niet meer zo van zelfssprekend tegenwoordig
Amy Wat fijn dat jij nu ook een laptop hebt :mrgreen:
En je hebt lekker bijna vakantie :dance: en hopelijk test je morgen positief!
Noemi: zo blijft er weinig werk tijd over ha ha
ik moet nu ff snel iets afhebben voordat ik weg ga.
Hoe is het met je rug?
Luna: nog ff wachten, ik ben heel benieuwd :thumbup:
mogguh
Luna heeft me aangestoken heb nu dus keelpijn
met Luna lijkt het gelukkig al beter te gaan alleen was ze vanmorgen aan het hoesten… maar ze heeft gelukkig geen loopneus meer :dance:
:think: Monique dat is toch gen banner van kok? je mag toch alleen banners van hun neerzetten?
Angel beter dat je een laptop heb. Ik zal dan wel een muts zijn maar wij hebben 2 laptops, maar ik zit toch altijd achter de desktop. Vind ik toch makkelijker :shifty:
Heb je al een afspraak bij de ha gemaakt?
Amy ik hoop ook zo voor je dat je vrijdag positief test
Bigsby volgens mij mag die banner van jou idd niet :think: Nou ja krijgt denk ik vanzelf bericht. :lol:
Kan iemand de tijd ff 2 weken verder spoelen :mrgreen: Vind het zoooooo niet leuk dat ik nog 2 weken moet wachten voor ik wat weet
Luna: eh? je hebt een laptop en gaat zitten computeren op zo’n logge bak? of bedoel je dat je aan een buro gaat zitten ermee?
nee heb nog geen afspraak gemaakt eerst nog alles ff afwachten he ben nog niet ongi al had ik wel behoorlijke buikpijn gisteren…
vrijdag of zaterdag als ik niet ongi ben geworden ga ik testen en als daar niks uit komt ga ik maandag een afspraak maken bij de ha
als ik wel ongi word wacht ik gewoon ff tot na m’n vakantie
ik wil de tijd wel 2 weekjes doorspoelen dan ben ik lekker op vakantie :dance::dance:
Hoi en doei :mrgreen:
Ga even lunchen
Angel ik zit dus idd op zo’n logge bak te computeren. Maar hij is pas 2 maanden oud dus veeeeeel sneller dan onze laptops. En ik vind het rk typen en muizen op een laptop. :?
Het wordt dus nog een soort van spannend voor je van het weekend. Nou ik hoop dat je gewoon positief test dan ben je gelijk van dat gell af :mrgreen: Op welke dag zit je nu?
Noemi lunch ze!
51 :wall: :twisted:
??? angel ben je ongi geworden?
nee nog niks maar zit nu dus op dag 51
oh ok dan is er dus ook nog hoop :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
maar kan me voorstellen dat je er behoorlijk flauw van bent
ja er is nog hoop…al begin ik die behoorlijk te verliezen…