Angel, jeetje al op dag 51? Snap dat je het wachten beu bent hoor.
Luna, wat jij het makkelijkste vind in gebruik, dat telt toch?
Bigsby, rug gaat wel, maar heb er nog steeds last van.
Je hebt in ieder geval vandaag een lekker kort dagje achter de rug, hihi.
Ja dat kan ik me voorstellen angel. :hug: De gyn vertelde mij dat bij een cyclus langer dan 40 dagen er geen goed eitje meer is.
zo ik ga maar eens douchen :oops: :oops: zo meteen naar de opticien voor andere lenzen.
Noemi heb je ook fysio voor je rug?
Karin, Ja, ben momenteel al 2x geweest. 2x massage gehad, aaah, dat is zo fijn :mrgreen: En natuurlijk nu oefeningen die ik moet gaan volhouden.
Angel, zo’n lange cyclus, lijkt een beetje op PCO.
Ik zou vrijdag testen en dan de HA bellen voor een doorverwijzing naar de gyn!
Noemi: ik dat wij gezien ons verleden idd wel direct doorgestuurd zullen worden
*gaat eens lezen wat PCO precies inhoud…
Goedemiddag allemaal…
sorry maar ik moet ff SCHREEUWEN
Dat lucht op zeg, het was vanmorgen echt een gekkenhuis :wall: Ik kreeg vandaag mijn nieuwe hulp di emoet natuurlijk ingewerkt worden met als gevolg dat mijn werk dan blijft liggen…
Bovendien was het een af en aanloop van mensen op kantoor. Maar ja dan had ik maar geen administrateur moeten worden :mrgreen:
Nu ben ik thuis en helemaal afgedraaid ga zo ook slapen
Angel, Ik hoop echt dat je zat posi test hoor
Luna, En bovenstaande geld natuurlijk ook voor jou ik kan helaas de klok niet vooruit zetten dan had ik dat bij mij allang gedaan naar 10 dec :mrgreen:
Nou weltruste allemaal nou ja voor mezelf dan…
ik ga denk toch maar veder hopen dat het positief is al heb ik er weinig vertrouwen in
maar denk dat als het niet zo is wij toch ivf zullen moeten doen
Angel, Maar als je geen eisprong hebt kan dat toch met die glomid :? of zeg ik nu rare dingen dat had sabje toch ook alleen was het bij haar niet gelukt.
Francis: ja opzich zou clomid kunnen natuurlijk maar bij ons speelt ook nog mee dat Darius vermindert vruchtbaar is…
dus denk ik dat ze eerder zullen zeggen ivf
dat was ook eigenlijk wat ze in 2005 wilden zeggen toen was mijn cyclus ineens vreemd (altijd netjes 37 dagen en toen ineens een week langer) en hebben ze het in de gaten gehouden toen had ik geen eisprong gehad en wilden ze ivf gaan doen maar op de dag dat we die uitslag zouden krijgen kwam ik met het ik denk dat we zwanger zijn
dus denk dat we dan weer op dezelfde diagnose gaan uitkomen
Ja die kans is groot Angel. Maar dan gebeurt er wel wat toch? nu zit je maar te wachten en te wachten, misschien wel tegen beter weten in
Ik zat ook niet te springen om naar de gyn te gaan. Maar nu met Clomid heb ik tenminste wel een eisprong.
Net de vriezer maar een schoongemaakt. was erg nodig :oops: Kwam nog wat bladerdeeg tegen dus meteen maar even appelflappen gebakken :drool:
ja dat is ook wel weer zo
jammie appelflappen :drool:
Angel: Ik hoop voor jou, dat het niet nodig is dat jullie in de mmm terecht komen. Ik blijf voor jou duimen.
Voor iedereen trouwens die tegen een spannende test aanzit. :thumbup: :thumbup:
Hoorde net een super verhaal van een vriendin van me. Een collega van mijn vriendin heeft een zoontje van ongeveer 2 jaar oud, verkregen via IVF. In het voorjaar, wederom via IVF, zwanger geworden, maar helaas een ma gehad. Zij hadden besloten om tot het najaar te wachten voor weer een poging. Was ze gisteren op controle bij de gyno. Volgende week zou ze een echo krijgen om te kijken hou het er in haar buik uit zag. Geeft zij aan, dat ze vind dat haar buik raar aanvoelt. Besluit de gyno meteen een echo te maken. Wat blijkt?: Ze is 20 weken zwanger. Hoe ze het heeft kunnen missen? Zij had geen menstruatie (daarom ook de IVF) en haar man was zeer vermindert vruchtbaar. Dus ze hebben het gewoon nooit verwacht. Nu blijkt dat ze in de maand na de curretage zwanger is geworden. Echt een super verhaal, vind ik.
Vandaag heerlijk gewerkt. Pas om 8.30 uur begonnen. Had zelfs vanmiddag energie over om lekker thuis te poetsen. De beneden verdieping ruikt weer fris en is weer schoon. Ga nu lekker op de bank liggen niks doen.
Gerdy: zo idd een superbericht
en fijn dat je nu wat energie over hebt na het werken :thumbup:
Angel sssttt.,kom je daar nu pas achter?? :roll: mooi hé ff iets anders voor de afwisseling :lol:
Ik hoop dat je keelpijn snel weer overgaat.
Jeetje 51??? en na gister heb je geen buikpijn of iets meer gehad?? Misshcien toch maar naar de arts gaan, zit je niet meer zo af te wachten
luna niet zo ongeduldig zijn hé :naughty: ha ha zou ik ook zijn hoor!!!
En wij hebben ook 2 (3 laptops) :oops:
Oh lekker appelflappen!!! (opsturen??)
Noemi: mijn halve dag wat nu helemaal een eitje :mrgreen:
Ik kwam 10 over 12 weer terug in Deventer, en mijn collega zei “jij gaat zeker niet meer werken vandaag?” Dus ik zei dat ik zo weer lekker naar huis ging. Hij moest lachen en vroeg of ik dan wel ff koffie voor hun wou in doen zodat we dan nog ff met zijn alle buiten konden gaan roken. (oja zij roken weer,(dunne sigaartjes) tijdelijk zeggen ze)
Kom jij je dagen nog door?
Francis balen zeg!! het was zo wel een hele lange dag voor je hé :hug: heb je nog een beetje lekker kunnnen slapen?
Gerdy wat een verhaal zeg!! wat een mazzel heeft ze zeg
Ik moest vandaag naar de bedrijfsarts toe, en zijn kantoor zit in Velp. Moet je een heel pokken eind rijden voor een gesprek wat 10 minuten heeft geduurd!!
En er is ook niks bijzonders besproken, volgens hem had ik alles goed geregeld en hij wenste mij veel succes en plezier
Monique nee zag het wel al eerder maarja drong niet helemaal door ofzo hahahahahaha maar kreeg je dan geen berichtje toen ik dat probeerde kreeg ik gelijk een berichtje :?
ik ga eerst vrijdag of zaterdag testen en dan naar de dokter tenminste als ik niet positief test dan als ik wel gewoon ongi word ga ik na m’n vakantie naar de dokter
jeetje zo lang rijden voor 10 minuutjes…
angel; balen zeg 51 alweer…
ik ga denk ik morgen testen :oops: ben gewoon té nieuwsgierig…
en:
vorige keer teste ik op de 6e dag van de maand positief, morgen is het ook de 6e :mrgreen: vorige keer met 3wk4dg superpositief, zou dan morgen 3wk5dg moeten zijn…
en dit is de 6e test die ik vanaf februari doe, en als ik nu zwanger ben is mijn eisprong geweest in de 6e maand nadag ik gestopt ben met de pil :mrgreen:
voel trouwens steeds hele rare plopjes onderin mijn buik… zo vaag… net belletjes ofzo…
Hallo,
Nou ik had net mijn post gedaan hier op kok gaat de telefoon, ik had mijn hulp lijsten gegeven met namen en nummers die moesten over getypt in een heel ander bestand ik dacht… nou daar is ze de middag wel mee bezig… niets was minder waar ze belde op om te zegen dat ze al klaar was :shock: wat bleek ze kan 10 vingers blind typen :shock: haha dat had ik dus niet verwacht maar goed nu moest ik haar aan een andere klus zetten waar enge uitleg wel nodig was en omdat ik haar niet de rest van de dag niets wilde laten doen ben ik in de auto gestapt en naar mijn werk gereden om half 4 ben ik gaan slapen
Ik kom net lekker uit bad.
Amy, Spannend hoor, die bubbels in je buik had ik ook toen ik zwanger was maar ja haal je nu niet meteen iets in je hoofd he :-*
Luna, Nog 1 nachtje en dan hoef je nog maar 13 dagen te wachten :thumbup:
Monique, Ja die gesprekken bij de arbo stellen niet veel voor maar ze zijn wel verplicht. :roll:
Gerdy, Dat is idd een leuk verhaal
Amy: spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Francis: :lol: had je dan beter ff kunnen navragen hahahahahahaha
haha handig joh francis, blind kunnen typen :mrgreen:
nee zal me niet teveel in mijn hoofd halen. anders gaat de teleurstelling des te groter worden.
en het zit denk ik tussen mijn oren, maar heb voel me nu meer zwanger dan toen ik het daadwerkelijk was, terwijl ik nu nog helemaal niets weet :think:
oja dat vergat ik nog bij mijn theorie;
vorige keer dat ik teste toen kon ik hier 2 weken niet op het forum ivm vloer enzo, toen zat k dus bij mn schoonouders. en nu hetzelfde, ben nu 2 weken met ze op vakantie :mrgreen:
het moet nu gewoon zo zijn :mrgreen: