esther ik heb eline vandeweek omdat ik niks meer wist bij mij op me buik laten slapen en toen wilde ze in bed ook ineens op haar buik liggen gelukig gaat ze nu ook weer op haar rug liggen want ik vind het toch nog wel een beetje eng dat ze op haar buik slaapt!
wat een rust hier zeg
angel hoe ist met je meid ben je al weer wat opgeknapt ?
en noemi alweer beter?
hier is eline gelukkig weer opgenknapt en hoest niet zo veel meer
dus die gaat morgen gewoon weer naar het kdv toe
morgen nog even een paar uurtjes werken hoop dat het druk word dan gaat de tijd ook wat harder tenminste
pff was aan t opruimen maar weet van narigheid niet meer waar ik eline haar speelgoed allemaal moet laten.
heb al een kist vol de box ligt ook vol boven op de kist staat een hoop en dan staan er nog een babywalker en fietsje met zon duw stang eraan een zak met mega bloks en ook nog eens een kinderstoel .
ik zou bijna gaan verhuizen omdat me woonkamer te klein word :shock:
nou ik ga maar is kijken of die uk al der bed uit wil want die ligt er al in sinds kwart voor 2
hoihoi
ja idd rustig hier
fijn dat Eline alweer wat beter is :thumbup:
gisteren had ik een goede dag heb sinds gisteren ook neusspray :thumbup:
vandaag was de bedoeling dat ik naar buiten zou gaan maar helaas ik stond op met hoofdpijn dus morgen ga ik hopelijk even een frisse neus halen
nou een frisse neus met dit weer moet wel lukken denk ik ! :mrgreen:
ja een bevroren neus moet ook nog haalbaar zijn geloof ik als ik zo naar de temperaturen kijk :shock: :mrgreen: :mrgreen:
ja en dan gaat t ook nog sneeuwen van t weekend brrrrr
wel leuk ziet eline voor t eerst echt een keer sneeuw!!
die hond geniet er ook altijd zo van!! geweldig
zit iedereen bij de verwarming ofzo ???
nou hier nog even t huis op orde maken voor vanavond
poes binnen gelukkig want ze zijn nu lekker bezig met vuurwerk afsteken buiten!
dan vanmiddag nog even een paar uurtjes werken moppie ophalen en dan lekker eten met family en dan aftellen maar !!
ben benieuwd of die kleine nog wakker gaat worden denk t wel
vorig jaar merkte ze er niks van natuurlijk en denk dat ze het nu wel erg intressant gaat vinden al zal ze eerst wel flink schrikken denk ik !
naja fijne avond allen !!!
hihi nee hier ben ik :mrgreen:
even een :kaars: voor hennie, die nu met cindy had moeten zijn…
ja heb ik ook net gedaan
denk zoveel aan hennie :**: en cindy deze dagen
je kent haar dan niet persoonlijk maar toch dat je zo iemand kan missen dat vind ik toch wel is heel ja onwerkelijk eigenlijk!
mogguh
sneeuw… bah :shifty:
Loessie: Luna heeft tot nu toe nog elk jaar door het vuurwerk heen geslapen dus het hoeft niet hoor dat ze wakker word vanavond
:kaars: voor :: Hennie ::
wij gaan Luna vanavond wakker maken ze is zo gek op vuurwerk :lol: :lol:
als we een klein dingetje afsteken in de tuin staat ze te springen nog een keer nog een keer nog een keer nog een keer :lol: :lol: :lol:
gister avond sliep eline al erg onrustig dus volgens mij voelt ze wel dat er weer wat te gebeuren staat!
wat voelen kinderen dat toch altijd feilloos aan he !
ja idd hun 6e zintuig werkt nog perfect
angel bijna 21 weken :dance: :dance: :dance:
hebben jullie al een naam? :inlove:
soort van :shifty: ik heb tegen Darius gezegt zo en zo gaat je zoon heten tenzij jij voor de bevalling een mooiere naam heb gevonden :shifty: 8) :mrgreen: :mrgreen:
Fijne jaarwisseling iedereen :-
Angel hahahaha heerlijk mens ben je ook :lol:
Ik steek ook een kaarsje aan voor Hennie!
ZO gek vorig jaar was alles nog goed, was ze 1 dagje overtijd.
nu is het nog 5 dagen en dan is Cindy alweer 1 jaar.
Wie had dit gedacht vorig jaar!
Maar ik ben ook heel blij voor de mooie dingen die we mee mochten maken.
Heel fijn dat Angel eindelijk zwanger is en ook dat Eef eindelijk haar Jayden mocht verwelkomen.
Dikke kus voor jullie :-
Kom me ook maar weer eens melden :oops:
Lees dat er nogal wat mensen in de lappenmand zitten/hebben gezeten. Nog een dikke knuffel voor diegene die het kunnen gebruiken.
Jeetje Angel: zwangerschapssuiker :thumbdown: Hopelijk kan je met een dieet bij de vk blijven. Zal voor je duimen.
Met mij gaat het wat minder op het moment. Als ik iets doe, dan krijg ik gelijk pijn in mijn onderbuik. Het is een pijn die komt en gaat, dus mijn eerste reactie was: Weeen.
Gelukkig is dit niet het geval, maar ik moet het rustig aan doen van de vk. Zit nu dan ook in de ziektewet. Dinsdag op controle en als zij mij kan overtuigen dat het geen kwaad kan, dan wil ik woensdag weer gaan werken en even kijken hoe het gaat. Heb met mijn baas afgesproken als ik er een aantal dagen last van houdt, dat ik dan weer in de ziektewet ga. Misschien is minder werken dan een optie. Maar eerst even kijken wat de vk. dinsdag zegt.
Iedereen een heel goed uiteinde en een geweldig begin van het nieuwe jaar.
Jose: :lol: ja uh hij zit heel de tijd mwah ja gaat over de namen en komt zelf met niks dus dan vraagt hij erom toch :shifty:
Gerdy: hoe gaat trouwens met je migraine?? geen last van dit keer?
Nee, nog steeds geen zwangerschapsmigraine :dance: :dance: :dance: .
Wel een paar keer een aanval gehad, maar die zou ik ook gekregen hebben als ik niet zwanger was geweest. Dus eigenlijk (ondanks de pijn in mijn onderbuik en verplicht rust) gaat het gewoon nog super met me en geniet ik echt van deze zwangerschap.
Joseetje :hug:
voor deze moeilijke periode.
Denk ook elke dag nog wel even aan Hennie
Angel, haha, slim om hem een ultimatum te stellen!
Loessie, dat wordt dus verhuizen voor jullie
Allemaal alvast een heel fijne avond en de beste wensen voor 2009!