1e kw 07 | wensen Amy veel sterkte

Eline, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! :dance: :dance:

Allemaal hele fijne kerstdagen! :-*

m’n wasmachine die ik vorig jaar heb gekocht rond kerst is kapot gegaan :twisted: :twisted: trommel is kapot moet nieuwe trommel in en nieuwe lagers :thumbdown:

is 2e hands ding was er opzich wel blij mee maar denk dat ik voor een nieuwe wasmachine ga ipv een 2e hands kan nu wel dat ding voor 50-75 euro laten maken maar garantie heb ik er niet op dus hoe lang zal die meegaan…

ik baal!!!

Eline gefeliciteerd met je verjaardag

:angel:

Amy, superleuk kaartje!

Wat lief zeg :inlove:

Francis, gefeliciteerd met je oudste zoon!

Klinkt stoer eh? Oudste zoon? :mrgreen:

Ik ben ziek, dus duik mijn bedje weer in (buikgriep :frowning: )

Allemaal hele fijne kerstdagen! :-*

Francis gefeliciteerd met Brian :-*

:? ik heb waarschijnlijk een voorhoofdholteontsteking te pakken :twisted: loop als sinds zondag met barstende koppijn :?

brian gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:

angel :hug:

ik heb weer zwangerschapssuiker :cry:

de vk gaat morgen kijken of ze in contact kan komen met het ziekenhuis en dan hoe en wat en anders na de kerstdagen (vooral ook omdat ze niet weten hoe het ziekenhuis waar ik wil bevallen tegen zwangerschapssuiker staat)

en dan gaan we dus kijken of ik bij de vk mag blijven met een dieet of bij de gyn moet gaan lopen met dieet

oh das minder angel succes!!!

dieten met de kerstdagen mmm en dan straks die lekkere oliebollen

oh die ga ik missen dit jaar hoor!!

:twisted: ja oliebollen :twisted: ik had me er zo op verheugd zelfgemaakte oliebollen :cry:

maar gelukkig mag ik ook nog een hoop andere dingen wel :wink:

Hallo allemaal

Bedankt voor de felicitaties, Brian is weer gruwelijk verwent!

Ik zit hier helemaal zielig alleen thuis op deze 2e kerstdag. Ik zat vannacht op de huisartsenpost omdat mijn keer zo ontstoken is. De dokter schrok er van volgens hem had ik een dijk van een ontsteking, heb ik weer :wall: Ik heb nu ab gehad maar helaas geen pijnstillers, ik moest paracetamol nemen.

Marco is vanmorgen vertrokken samen met de kids naar zijn ouders, we zouden daar blijven slapen maar ik wil vannacht niet alleen zijn zo dus hij komt vanavond weer terug.

Angel, Jeetje zeg ik hoop dat je niet te veel last krijgt van je suiker :?

ik ga weer verder sip zitten wezen :wink:

meiden ik kom mij even tijdelijk afmelden :frowning:

ik heb hoogstwaarschijnlijk een voorhoofdholteontsteking :cry: (zo laat achter gekomen doordat het samenviel met de spooknachten van Luna dus de hoofdpijn daar op gegooid en later dachten we aan migraine tot dus het slijm los kwam :wall:) en vandaag moest en zou ik weggaan en dat is dus een beetje teveel geweest :oops:

ben ook nu net pas thuis (heb wel even bij m’n ouders geslapen) en krijg nou verplichte bedrust :roll: (ik en bedrust…) van manlief en ouders dus dan gaan we maar luisteren…(ook alzo’n sterk punt van mij :liar: :liar: :mrgreen: )

morgen mag ik wel eventjes opzitten :dance: omdat ik dan 28 word :shifty:

zo en dan nu nog even gauw stomen en naar bedje toe

Noemi en Francis beterschap :-*

Iedereen fijne dagen gehad? Wij uiteindelijk wel. Was woensdag echt zo ontzettend ziek, heel veel geslapen en gespuugd, maar donderdag (1ste kerstdag) was het over. Nog wel zwaar gevoel op mijn maag en niet superveel gegegeten, maar heb toch mee kunnen feesten.

Gisteren wel de “klap” gehad, want eenmaal thuis heb ik weer heel veel geslapen.

Angel, gefeliciteerd met je verjaardag!! :-*

En balen van je voorhoofdholteontsteking en de suiker!

Francis, hoop dat de ab snel aanslaat en dat je je snel beter voelt.

Dikke knuffel voor alle zieke meiden!

Gauw weer beter worden

Angel, balen van je zwangerschapssuiker, ik hoop dat ze het onder controle kunnen krijgen en houden!

ik ga weer…

liefs es

Angel, gisteren een beetje een leuke dag gehad ondanks het rusten?

zo het is echt rustig hier :shock:

Hoe is het met je hoofd Angel, nog pijn?

doe maar lekker rustig aan.

en de rest, weer een beetje beter?

hier zijn ze allebei vreselijk snotterig…

hier gaat het :thumbdown:

gisteren nog wel wat momenten zonder hoofdpijn gehad en vandaag eigenlijk alleen maar hoofdpijn :frowning:

morgen hoop ik een afspraak te krijgen bij de dokter en dan hard hopen dat het gauw over gaat want ik wil toch een beetje genieten van oud en nieuw :shifty: (en het vuurwerk wat ik morgen door m’n broer ga laten ophalen haha zelf zie ik het nog niet zitten om naar buiten te gaan behalve naar de dokter dan :wink: )

morgen word Luna ook opgehaald door opa en oma en mag ze daar logeren tot de 31e en dan komt iedereen weer gezellig hier gaan we hier oud en nieuw vieren :thumbup: (en hard hopen dus dat ik dan beter ben :pray: :pray: :pray: )

angel nog van harte met je 28ste verjaardag !!

en heel veel beterschap!!

noemi ook beterscchap

hier is eline ook ziek geweest met de kerst ab kuurtje tot woensdag

heel erg verkoude hoesten en niet wilen slapen in bed alleen boven op mama :inlove:

verder wel leuke dagen gehad eline en wij zijn gruwelijk verwend!

ook hebben we zaterdag nog een keer ons verjaardag gevierd bij me ouders en dus ook weer heel erg veel kadoos gekregen en de kast puilt weer uit van de kleren voor eline

verder ben ik erg moe nu want eline was erg vermoeiend vor me de afgelopen dagen die wil niet slapen en alleen maar lopen aan je handen

en hub wil niet meewerken zoals ik dat wil

:? :? :?

nou ik ga zo me bed in

doei

Loessie, het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees

yara is ook zo verkouden en hangerig

ze is nu al aan het huilen vanaf 1.15…

maar zij slaapt dus niet bij ons in bed, ze gaat steeds rechtop zitten.

heb een zetpil gegeven, schone luier, maar helpt niks

ben nu naar beneden gegaan, kan niet meer tegen dat gebrul.

En hier ook een irritante hub die me soms het bloed onder de nagels vandaan haalt…

Angel, ik hoop dat je morgen bij de huisarts terecht kunt.

middag

vanmorgen heb ik de ha gebeld en kreeg geen afspraak heb nu wel neusspray en dat is al een hele verbetering :thumbup:

m’n neus knalde gelijk open en met stomen bleef die eigenlijk gewoon de hele tijd dicht zitten :?

ik lig nu lekker op de bank met de laptop op schoot :smiley: Luna is net door opa en oma opgehaald die blijf daar logeren tot oud en nieuw en dan is Darius ook weer thuis :thumbup: