Francis, heeeeeeeeeeeel veel plezier!!! :-*
Effe ego,
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
echo was super :inlove: Helemaal apk :mrgreen: Het buikje liep voor op schema. Wordt geschat op 400 gram
Enne het is nog steeds een jochie :inlove: :inlove: Hij deed nog even zijn duimpje omhoog.
Was toch angstig voor zijn hartje maar die was helemaal goed :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlov
Karin: fijn dat de echo goed was/is en dat z’n hat ook helemaal goed is :dance:
zo net even een kastje gemaakt op Luna haar kamer had niet verwacht dat ik hem vandaag af ging krijgen maar ging allemaal sneller dan verwacht :dance: :dance:
Karin: wat fijn dat je een goede echo heb gehad en dan alles goed is :dance: nu hoef je je geen zorgen meer te maken en alleen maar te genieten van de komende 20 weken :dance:
Angel: haha ik had het over dat je niet goed geluisterd/vergeten was van je bel afspraak
Gister was het erg gezellig, er waren van zijn collega’s en zijn baas, het zijn hele gezellige mannen waar we echt mee konden lachen.
Het eten was ook heel lekker, ja hij heeft een mooi afscheid gehad.
Hij was er al maanden zo makkelijk over, maar nu het echt het einde was vond hij het toch wel moeilijk :mrgreen:
@bigsby wrote:
Angel: haha ik had het over dat je niet goed geluisterd/vergeten was van je bel afspraak![]()
ik had wel goed geluisterd en verteld die doos aan de andere kant van de foon niet

:think: afscheid enzo? heb wat gemist geloof ik
even voor de duidelijkheid
ik had dus 2 weken geleden het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor een belafspraak
die muts aan de andere kant heeft er een normale afspraak van gemaakt en kwam zo op 10 september uit :wall:
van de week heb ik gebeld om te vragen of er dan geen andere gyn was die wel een beetje “normale” datum terug kon bellen om te vertellen of ik nu wel of geen eisprong had gehad want 10 september dan wist ik zelf ongeveer wel of ik nu wel of geen eisprong had gehad
toen zei ze ja je hebt geen belafspraak maar een normale afspraak dat je langskom
dus die muts die ik de 1e keer aan de telefoon had gehad had het dus gewoon verkeerd begrepen en dus een hele verkeerde afspraak gemaakt :wall:
en toen bleek ook dat die gyn waar ik die afspraak bij wou hebben helemaal niet volgeboekt zat maar gewoon 3 september mij kon bellen
en ik had ook heel netjes in mijn agenda genoteerd dat ik dus 10 september een belafspraak had (die ik niet had blijkt achteraf :wall: had ik dan wel een paar dagen van te voren achter gekomen want van dat ziekenhuis bellen ze altijd even of je nog langskom)
oh oke, maar toch ben je wel een beetje vergeetachtig
En ik had toch gezegd mijn schoonvader met pensioen ging? nou donderdag was dus zijn laatste dag, en gister had zijn werk een afscheidsetendje georganiseerd
ik ben heel vergeetachtig :lol: als ik dingen niet opschrijf dan onthou ik het niet hoor :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: net wormen uit de tuin in het aquarium gegooid :lol: :lol: :lol:
erg leuk om te zien hoe die vissen ermee aan het vechten zijn :lol: (ze waren eigenlijk bedoeld voor de kikkers in hoeverre ze er nog inzitten :roll: stomme beesten blijven ontsnappen :wall: )
zo net de 1e plafondplaat van zolder weggetrokken (nouja Darius dan die mag het sloop werk doen
)
en dat viel even vies tegen… behalve dat die platen beter bevestigd zitten dan ze lijken te zitten geeft het ook nog eens een behoorlijke herrie hahahahahaha zijn vrij dikke platen
komen er nu ook gelijk achter dat de steunbalken niet op dezelfde hoogte zitten :wall: :doh:
denk dat doen ze wel op dezelfde hoogte maken maar niet dus…
dus daar moet ik nog even iets op gaan verzinnen dalijk als ik weer planken ga maken :think: :roll:
ik zal morgen ook ff foto’s maken
en morgen gaan we hopelijk 1 grote ruimte maken van de zolder even hard hopen dat het allemaal mee gaat zitten
angel succes morgen
karin fijn dat de echo zo goed was nu lekker genieten meid!!!
bigsby en is t nog laat geworden dan !!!???
mag ik even? :shifty:
BIB! :inlove:
hihi! dat moest er even uit :mrgreen:
Ja Amy jij mag dat even. Wat is de tijd snel gegaan zeg. :thumbup:
:dance: :dance: zow je eerste bib :dance: :dance:
ben benieuwd of Hellen al een bia of bub heeft
:lol: :lol: :lol: het zit niet erg mee :lol:
we hebben al een behoorlijk stuk van de muur weggehaald :dance: komen we een vloerbalk tegen :eh: :think:
niks aan de hand zal je denken even weghalen :lol: :lol: :lol:
wij balk los gemaakt en loswrikken beetje optillen en toen hoorde we een hele hoop gekraak in het dak :lol: :lol: :lol:
nu gaan we gewoon maar de vloer ophogen dus hahahahahahahahahahahahaha
Ik lees bub van Hellen,
@Paschal75 wrote:
Jaaaa…BUB !!!
Dionne heeft om 13.05 uur een broertje gekregen: Jart
Hellen en Bert van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!
:dance: :dance: Hellen: gefeliciteerd met jullie zoon
Hellen gefeliciteerd met Jart! :inlove: