1e kw 07 | we zijn compleet!!!, 6 zwanger en 17* geboren #32

Hellen,Man Dionne gefeliciteerd met jullie zoon en broertje

Amy gefeliciteer met je 1e bib :mrgreen:

nu ben ik zometeen gewoon de 1e die gaat bevallen :shock: :o :eh: :mrgreen:

jeeeh hellen en fam van harte met jullie zoon/broertje

had ik t toch goed met dattie zich t weekend ging laten zien

jaaaa amy t gaat nu spannend worden voor jou

ben je zenuwachtig???

weet iemand trouwens hoe het met luna1 is ???

heb i kook al een tijdje niks vangehoord!!!

loessie; nee ben niet zenuwachtig, maar zal denk ik nog wel komen :wink:

Met Luna dat ik weet alles goed :slight_smile: Hadden echt niet verwacht dat ze de 35 weken zou halen, maar mannetje is tot nu toe lekker blijven zitten! :dance:

zo het wachten kan hier beginnen :roll:

ben benieuwd of ik een ei heb gehad en als ik een ei heb gehad hebben we hem niet echt kunnen missen volgens mij :pray:

spannend angel ik ga heeeeeel hard duimen :pray:

Hellen, Bert en Dionne: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonntje en broertje.

Angel: ik duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

angel ik duim ook mee met gerdy hoor !!!

net evne lekker wezen wandelen met de kinderwagen en met hond heerlijk het was gewoon heet !!!

nu waait t weer en begint het al weer te bewolken wat is het weer toch raar !!

vandaag weer ongi geworden oh ik wordt er altijd zo sagerijnig van…

eline slaapt vandaag weer slecht!

ze eet gelukkig weer normaal van morgen begonnen met pap vondt ze erg vreemd maar toch ook wel lekker

we gaan volgende week op vakantie en heb er echt heel veel zin in lekker effe eruit andere omgeving lekker effe relaxen opa en oma die kleine lekker verwennen.

amy die bib willen we wel elke dag zien he voor de komende 3 weken !!!

en luna ik duim voor je dat je mannetje nog even warm in je buikje blijft zitten hoor!!!

nou ik hoor al weer geluid van boven komen ze heeft nu toch nog even 1,5 uur geslapen al is dat normaal 2.5 uur maar ja elke dag is anders tegenwoordig

is dat rond deze tijd weer zon sprongetje ofzo ???

bye

Dank jullie wel voor de felicitaties. Heb mijn bevallingsverhaal in kraamtijd opgeschreven.

angel; ik duim mee!! :pray:

loessie; nou vooruit dan, BIB :inlove:

morgen endoscopie :shifty: zie er best wel tegenop eigenlijk :shifty:

en dan woensdag bloedprikken

en vrijdag fietsen in het ziekenhuis

:zzz: :zzz: druk weekje ziekenhuis dus :zzz: :zzz:

wou dat het al de 6e was… (aan de andere kant niet hoor dan is de vakantie weer voorbij :shifty: maar ik wil weten of het eindelijk eens raak is :oops: :lol: :lol: )

Angel, succes!

Hellen, gefeliciteerd met Jart!

Amy, jaaa, bibben!!

Ik duik mijn bedje in. Werken is vermoeiend :zzz: :mrgreen:

@Noémi wrote:

Werken is vermoeiend :zzz: :mrgreen:

nee hoor ik kan er uren naar kijken :silenced: 8) :lol: :lol: :oops:

Angel: heel veel sterkte deze week. En ik blijf voor je duimen hoor!!!

bib!

werken vermoeiend? meid welkom terug in de werkende wereld :mrgreen:

hier alles ok, lekker tot half 10 geslapen, toen werd ik ineens wakker van een harde klap :shock: geen idee wat het geweest is :think:

oja en heb nog heel raar gedroomd :roll: dat ik mijn borsten/tepels aan het bestuderen was, dat ik toen ineens aan ons beebje dacht en dat het vocht/melk er toen uit stroomde :shock: :mrgreen:

zo ga even bij de septmama’s bijlezen :mrgreen:

:sick: :sick: :sick: wat een onderzoek zeg :sick: :sick: :sick:

Angel: was het zo erg? en hebben ze al wat gezegd?

Noemi: ja werken is idd vermoeiend, maar bevalt het nog een beetje?

Tuurlijk op het gemis van je mannetje na :wink:

Hellen: gefeliciteerd met je zoon Jart :dance: :dance:

Graag foto’s plaatsen :mrgreen:

Amy: jahhhhhh elke dat komen Bibben :dance:

Raar idee hé dat jij de volgende bent?

Wij zijn vanochtend eerst naar stadhuis geweest om mijn rijbewijs te verlengen en om Luca in ons beide paspoorten bij te schrijven.

Daarna ben ik in huis nog wat gaan schilderen, sommige dingen moesten nog gedaan worden en andere dingen waren wat beschadigd. Ik heb mijn arme poesjes naar boven gestuurd omdat ik de vensterbank ook weer moest doen :roll: En Gerard vind ze zoooo zielig :roll: ik heb de slaapkamer maar open laten staan ter compensatie nu liggen ze dus lekker op bed :mrgreen:

zow ik heb m’n aquarium eindelijk gevonden :dance: :dance:

visjes zwemmen er nu ook al vrolijk in rond (mag ook wel ben er een dag mee bezig geweest :lol:

heb hem erg goedkoop kennen scoren :dance: :dance: maar hij was dan ook echt super ranzig :sick: :sick:

Monique: dat onderzoek is echt erg hoor :wink: je krijgt een slang van een cm dik ongeveer je strot in geduwt :sick:

dus vinger achter in je keel gevoel krijg je dan maar ipv dat dat gevoel dan weggaat word het alleen maar erger want dat rot ding moet helemaal naar je maag :sick: :sick: :sick:

als die in je maag zit word je maag dus opgepompt AUW!! (gevolg de hele dag loop je te boeren :?) en dan gaan ze nog even door naar je darmen

ofwel geen leuk onderzoek :shifty: :oops:

4 september krijg ik pas de uitslag