1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Die heeft nu zoiets eerst broertje maar , dan zien we wel weer verder. (klinkt wat stom)

Voor hem is het misschien toch anders als voor jou, of niet?

en misschien zijn jullie er de eerste maanden/jaren sowieso nog niet toe aan een 3e zwangerschap

ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst :wink:

Angel: eerst deze er maar eens uit krijgen of niet? :wink:

Vandaag is zo’n dag dat ik me afvraag of ik er eigenlijk meer dan 1 wil :roll:

Monique: idd en als dat meevalt gelijk voor de 3e valt het tegen dan hakkie takkie 8) :lol: :wink:

3 lijkt me sowieso wat veel :wink: En ik denk dat er dan altijd 1 buiten de boot valt :think:

dat is voor ieder persoonlijk

ik zou niet weten waarom er 1 buiten de boot zou moeten vallen :think:

Omdat er tussen de oudste en de jongste wel een groot leeftijdsverschil gaat zitten.

mwah als ik uitga van de “perfecte” situatie is Luna 4 1/2 als nr 3 geboren word :shifty:

edit: velen beginnen dan “pas” aan nr 2 :lol:

angel: haha ja das waar, opzich ook niks mis mee :wink:

Ik zeg gewoon hoe ik erover denk maar ach, het maakt natuurlijk ook niet uit :mrgreen:

Moet je toch gelijk na de bevalling maar weer beginnen :lol: :lol:

:lol: :lol: ja alleen denk ik dat dat er toch voor ons niet inzit :twisted:

gisteren weer fijn een galstenen aanval gehad :wall:

dus allereerst na de zwangerschap (houden ze mij desnoods maar watt langer :silenced: gaat die rottige galblaas eruit als ze dan een keizersnede doen kunnen ze direct tijdens de bevalling dat kl*** ding eruit halen :silenced: )

vandaag komt ons nieuwe bed :dance: :dance: hard hopen dat dat bed heerlijk ligt en dat niet de hele buurt kan meegenieten als we voor nr 3 gaan oefenen :lol: :lol: :oops:

zo er is hier weer flink gekletst! :mrgreen:

angel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zie het al voor me, dat je briefjes in de bus krijgt met GAAN JULLIE VOOR DE 3E SOMS???/hahahaha!!

veel meiden dus met een meerdere kindjeswens! ik hier ook hoor… nou ja +1 dan. wil echt dolgraag dat jayden een zusje krijgt… droom heel mijn leven al van een dochtertje, mijn allergrootste wens dus hoop echt dat die uit mag komen :pray: en ik zou het liefste nu alweer zwanger willen worden :shifty: mis het zwanger zijn echt zo ontzettend… maar ja dat is beetje snel :shifty: wij gaan waarschijnlijk half 2010 voor de 2e :slight_smile: maar nu eerst van jayden genieten :inlove: :inlove: :inlove:

:lol: :lol: :lol: zou echt niet meer over straat durven dan als ik van die briefjes in de deur krijg :shifty:

ach wat heet snel Amy een kennis van mij die was direct weer zwanger nadat ze was bevallen :lol:

en Martine hier van het forum heeft ook bijna 3 kindjes in 3 jaar :lol:

Monique: wanneer ga je testen? of ga je “geduldig” wachten tot je een week overtijd bent :wink:

oh… het is alweer tijd voor een nieuw deeltje

dus deze ga ik sluiten :wink:

Amy: Nou dat zwanger zijn had ik echt niet gemist, maar ik wil het nu wel weer zijn :o :think: :wink:

Ik wil dus ook zo graag een meisje hé, heb ik ook altijd al gewilt. En haar naam heb ik ook altijd al in mijn gedachte :lol: :lol:

Angel: balen dat je weer een galsteen aanval hebt gehad :evil:

Hopelijk bevalt je nieuwe bed dit keer wel goed :thumbup: