Die heeft nu zoiets eerst broertje maar , dan zien we wel weer verder. (klinkt wat stom)
Voor hem is het misschien toch anders als voor jou, of niet?
en misschien zijn jullie er de eerste maanden/jaren sowieso nog niet toe aan een 3e zwangerschap
ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst
Angel: eerst deze er maar eens uit krijgen of niet?
Vandaag is zo’n dag dat ik me afvraag of ik er eigenlijk meer dan 1 wil :roll:
Monique: idd en als dat meevalt gelijk voor de 3e valt het tegen dan hakkie takkie 8) :lol:
3 lijkt me sowieso wat veel En ik denk dat er dan altijd 1 buiten de boot valt :think:
dat is voor ieder persoonlijk
ik zou niet weten waarom er 1 buiten de boot zou moeten vallen :think:
Omdat er tussen de oudste en de jongste wel een groot leeftijdsverschil gaat zitten.
mwah als ik uitga van de “perfecte” situatie is Luna 4 1/2 als nr 3 geboren word :shifty:
edit: velen beginnen dan “pas” aan nr 2 :lol:
angel: haha ja das waar, opzich ook niks mis mee
Ik zeg gewoon hoe ik erover denk maar ach, het maakt natuurlijk ook niet uit :mrgreen:
Moet je toch gelijk na de bevalling maar weer beginnen :lol: :lol:
:lol: :lol: ja alleen denk ik dat dat er toch voor ons niet inzit :twisted:
gisteren weer fijn een galstenen aanval gehad :wall:
dus allereerst na de zwangerschap (houden ze mij desnoods maar watt langer :silenced: gaat die rottige galblaas eruit als ze dan een keizersnede doen kunnen ze direct tijdens de bevalling dat kl*** ding eruit halen :silenced: )
vandaag komt ons nieuwe bed :dance: :dance: hard hopen dat dat bed heerlijk ligt en dat niet de hele buurt kan meegenieten als we voor nr 3 gaan oefenen :lol: :lol: :oops:
zo er is hier weer flink gekletst! :mrgreen:
angel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zie het al voor me, dat je briefjes in de bus krijgt met GAAN JULLIE VOOR DE 3E SOMS???/hahahaha!!
veel meiden dus met een meerdere kindjeswens! ik hier ook hoor… nou ja +1 dan. wil echt dolgraag dat jayden een zusje krijgt… droom heel mijn leven al van een dochtertje, mijn allergrootste wens dus hoop echt dat die uit mag komen en ik zou het liefste nu alweer zwanger willen worden :shifty: mis het zwanger zijn echt zo ontzettend… maar ja dat is beetje snel :shifty: wij gaan waarschijnlijk half 2010 voor de 2e
maar nu eerst van jayden genieten :inlove: :inlove: :inlove:
:lol: :lol: :lol: zou echt niet meer over straat durven dan als ik van die briefjes in de deur krijg :shifty:
ach wat heet snel Amy een kennis van mij die was direct weer zwanger nadat ze was bevallen :lol:
en Martine hier van het forum heeft ook bijna 3 kindjes in 3 jaar :lol:
Monique: wanneer ga je testen? of ga je “geduldig” wachten tot je een week overtijd bent
oh… het is alweer tijd voor een nieuw deeltje
dus deze ga ik sluiten
Amy: Nou dat zwanger zijn had ik echt niet gemist, maar ik wil het nu wel weer zijn :o :think:
Ik wil dus ook zo graag een meisje hé, heb ik ook altijd al gewilt. En haar naam heb ik ook altijd al in mijn gedachte :lol: :lol:
Angel: balen dat je weer een galsteen aanval hebt gehad :evil:
Hopelijk bevalt je nieuwe bed dit keer wel goed :thumbup: