1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Amy jij had vorig jaar of in het midden van het jaar een topic geopend dat dat liedje in je hoofd zat, vandaar dat ik aan je moest denken :mrgreen:

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=49312&highlight=

Voor Eef :lol:

Joseetje, Mirthe kan al meer als onze knul!

Wel rot dat ze in een megasprong zit, maarja, hoort er bij natuurlijk.

Zodra het mooi weer is, hoop ik dat je snel weer met ze naar buiten kan, kunnen ze hun energie een beetje kwijt!

Amy, ja, gaat hard eh? 8)

Karin, wow, voor jou schiet het ook op! Spannend hoor :-* .

José, wat leuk zeg! Haha, dacht dat R. nog veel langer wilde wachten, maar nu dus waarschijnlijk toch al snel wee voor een derde, echt leuk!

haha die jose!! :lol: dat je die hebt gevonden zeg… hoelang heb je daar naar moeten zoeken?? :wink:

en mirthe een megasprong? jeetje… dan gaat het wel ineens hard met je meisje :hug:

Joseetje: haha nu weer aan het denken aan een 3e, leuk hoor!

Komen er daarna nog meer bij?

Balen dat Mirthe nu in een mega sprong zit, dan zijn ze echt zooo vervelend :roll: (heeft Luca ook gehad)

En wat goed dat ze al zelf kan zitten :clap:

Bigsby zelf kan zitten is al passe hier, staan is het nieuwe trucje!

Eef het heeft me 5 minuutjes gekost ofzo :mrgreen:

Uuh over meer kindjes.

Ik heb altijd wel een beetje de wens gehad voor 4 ( of 5 )

Maar R zegt dat hij het met 3 wel genoeg vind.

Maar ik blijf dan met dat gevoel he, stel ik ben 24 als de derde komt, dan ben ik klaar met kinderen krijgen…op mijn 24ste…vind ik erg vroeg.

Dan heb ik nog zo’n 14 jaar goede vruchtbaarheid en daar doe ik dan niks mee.

:mrgreen:

joseetje, over vijf maandjes dus :think: :wink: . Super zeg! Wij zeiden altijd rond Perrins eerste verjaardag gaan we eens kijken of we er al aan toe zijn. Ja dus :inlove:

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik zit even snel mee te lezen vanaf mijn werk :naughty: :shifty: :wink:

hihi José, ja, zonde om al die ‘vruchtbaarheid weg te gooien natuurlijk’. Hier een beetje hetzelfde. ik wil ook graag 4 kindjes, hubbie (vooralsnog :wink: ) 3. Maar ach, eerst maar eens kijken hoe het gaat als er drie zijn en dan gewoon even alle praktische bezwaren wegnemen :mrgreen: .

Joseetje: ja 24 jaar is ook nog erg jong, als bij ons nr.er nu al aankomt dan ben ik met 31 klaar :wink: dat vind ik wel een mooie leeftijd :mrgreen:

En ik zei eerst dat er absoluut geen kinderen meer bij kwamen, maar nu vind ik 2 wel leuk!

over kinderen gesproken ik wilde eigenlijk altijd 3 kinderen maar ik denk dat 2 wel genoeg is heb wel vaak dat als ik kleine babys zie dak t ontzettend leuk vind maar nu nog niet iig als eline wat zelfstandiger is dan misshien wel maar voor nu geniet ik veel te veel van me moppie nu

en zou t denk ik gewoon ff te druk zijn een 2e erbij!!

maar ben bijna 27 en heb gezegd voor me 30 ste wil ik 2 kids en hoop ook dat dat gaat lukken

eerst mezelf maar een beetje in vorm zien te krijgen!!!

He dames,

Ejb ja gaat idd hard nog maar eeeh denk iets meer dan een week :inlove:

Ik wilde altijd 3 kids maar denk dat ik de eerst komende tig jaar even niet meer zwanger wil worden

@Bigsby merk je al iets :mrgreen:

Joseetje jeetje mirthe gaat hard :inlove: lief van haar broertje

@Noemie Ray al bijna een jaar gaat hard

hmm ik weet niet of ik het goed heb neer gezet ik hoop dat jullie het snapten

@Karin1981 wrote:

:think: ?

@Karin1981 wrote:

huh waar heb je wat neergezet dan? :think:

mijn berichtje er boven, over de kinderwens

oh dat was me ff niet duidelijk.

Maar ik kan me voorstellen dat het in jullie geval erg stressvol is om zwanger te zijn. Maar je sluit meer kinderen toch nog niet helemaal uit?

@bigsby wrote:

oh dat was me ff niet duidelijk.

Maar ik kan me voorstellen dat het in jullie geval erg stressvol is om zwanger te zijn. Maar je sluit meer kinderen toch nog niet helemaal uit?

het moet wel weer willen en ik heb zoveel angsten in deze zwangerschap dat ik behoorlijk twijfel.

Maar sluit het niet uit. Als ik nu zie dat het goed kan gaan misschein dat de evt stap makkelijker maakt

En denkt hub er hetzelfde over?

oja dat snap ik wel dat je er even toch niet meer aan moet denken

bij mij is het nu nog een twijfel geval als de bevalling straks meevalt :pray: :pray: gaan we geen voorbehoedsmiddelen gebruiken (alsof dat nodig is bij ons :doh: :lol: :lol: :wink: ) en als het heel erg tegenviel schop ik hoogstwaarschijnlijk Darius direct naar het ziekenhuis om zich te laten helpen :shifty: