EJB: oh dus de 20 weken echo is gewoon 2d? dat is uh…saai :shifty: :oops:
Gerdy: jeetje schrikken zeg beterschap voor je vader :hug:
@Angel & Luna wrote:
EJB: oh dus de 20 weken echo is gewoon 2d? dat is uh…saai :shifty: :oops:
In de meeste ziekenhuizen/ praktijken worden deze volgens mij nog steeds in 2D gedaan.
ja…ik vind 2d helemaal niet zo mooi :oops:
ga dus toch maar kijken of ik Darius zo gek kan krijgen
Ga voor je duimen dat dat lukt, want 2D is idd veeeeeel minder mooi!
Gerdy, heel veel sterkte! :hug:
Wat betreft pretecho. 20-weken echo is bij mijn weten nog steeds gewoon 2D. Ook deze ronde gaan we weer een 4D-pretecho laten doen. Dat is echt veel mooier :mrgreen:
Ik vond de 2d echo’s juist heel speciaal.
Je gluurt even naar binnen.
Ik vind zelf dat je bij een 3D al veel te veel ziet hoe het kindje eruit ziet.
Angel niet lullig bedoelt hoor, maar een 20-weken echo is niet voor de leuk he.
Er word bovenal serieus gekeken of alles goed is met de kleine.
En zo gewoon is die 20-weken niet, het is nog maar sinds 2 jaar dat iedereen hem standaard krijgt aangeboden.
Ik wil bij een derde eventueel mischien ook niet weten wat het word.
Maar ik vraag me ook af of ik zo lang die nieuwsgierigheid te baas kan blijven.
Gerdy sterkte!!!
Joseetje: ik weet dat hij nog niet zo lang is en dat het vooral medisch is want bij Luna heb ik dat niet gehad
en ik denk dat je beter voor die tijd kan weten als er iets mis is dan pas net na de bevalling
zo net kerst inkopen gedaan was weer veelte duur geworden :oops:
Oh maar dat ben ik met je eens hoor.
Dat je eventuele afwijkingen beter maar gelijk kan weten.
Ik bedoelde alleen dat die echo helemaal niet voor ons plezier in het leven is geroepen.
Al is er in de meeste gevallen gewoon helemaal niks aan de hand en is het wel een heel speciaal moment om je kleintje te zien.
Bij ons kon je bij de 20-weken echo een dvd ervan laten maken.
Dit wilden wij heel graag, de echoscopist vertelde ons dat er nogal wat protest was geweest van de vk’s in de buurt.
Die wilden de dvd niet want dan werd het teveel een pretecho.
Ik zei toen ook tegen de echo-scopist, stel nou dat er wat mis is met je kindje, dan zijn dit mischien wel de enige bewegende beelden die je ooit zult hebben.
Kijken ze bij een pret-echo eerst in 2d?
Ik weet dat het geen medische echo is, maar stel nou dat je kleintje een hazelip heeft en je ziet dat zo voor het eerst in 3D…
Nou ja iig als jij een 3D echo wil dan hoop ik van harte met je mee dat je Darius zover krijgt :mrgreen:
bij een pretecho is 2,3 en 4d tenminste het pakket wat ik wil dan :oops: kost ook 100 euro :shock:
EJB: haha ik dacht dat ik het dit keer wel ff wilde weten, want bij Luca wilde ik het dus niet. Maar ik weet nog niet wat ik ga doen :think:
En jou hub wil het deze keer dus ook graag weten? :mrgreen:
Gerdy Sterkte :hug:
Gerdy, beterschap voor je vader!
Angel, heb je geen goedkopere formule?
Anders even rondkijken bij verschillende bureaus?
met 2, 3 en 4 d is het allemaal vrij duur :?
alleen geslachtsbepaling is 55 euro maarja dat is 2d :?
Angel: ja het is erg duur allemaal, maar je wilt het of je wilt het niet
Ik heb dat allemaal niet gedaan, niet omdat het zo duur is :think:
oh ik heb 1 gevonden voor 75 euro :mrgreen:
ik wil het maarja ik heb de laatste dagen al teveel geld uit gegeven en dat pikt Darius niet erg :lol:
hm… lijkt alleen 2d…:? en dat vind ik niet zo mooi :roll: geloof dat ik toch geduld moet gaan hebben tot 2 januari…:?
Lekker wachten dus! hihi, moeilijk he!
Wij willen deze ronde ook weer weten wat het geslacht is. Wij vonden het wel erg prettig dat we bij de pretecho de bevestiging zagen van de geslachtsbepaling tijdens de 20-weken echo :mrgreen:
Bah ik heb geen oog dichtgedaan vannacht :? Luca wilde absoluut niet slapen vannacht. Het was alleen maar, in bed, uit bed! Uiteindelijk viel hij om 4 uur bij ons in slaap voor 2 uurtjes, maar wij konden natuurlijk niet meer slapen :?
Nu zit ik brak op het werk :wall:
Monique :hug: hoop dat hij aankomende nacht wel gaat doorslapen
wij zitten hier ook al dagen dat Luna aan het spoken is 's nachts ben blij alshet weekend is en ik wat slaap kan gaan inhalen :shifty: