Bigsby, netjes hoor van Luca, hij doet het goed.
Angel, Luna dus ook weer helemaal goedgekeurd!
Hoe vonden de kindjes de traktaties?
Noemi: ja ze vonden het geweldig :thumbup:
Super, is je harde werk niet voor niets geweest!
Angel: nog ff geduld hebben en dan weet je het
Noemi: zeker niet voor niets geweest maar volgende keer toch iets makkelijkers hoor
Monique: nog een hele maand geduld ja (twijfel stiekem of we niet even vlug een pretecho moeten gaan doen :oops: )
Angel, als je het geld er voor hebt, waarom niet?
Het is wel leuk om te zien. Of wilde je er later nog eentje doen? Met 28 weken ofzo?
Darius vind het te duur omdat we een 20 weken echo krijgen… (met Luna hebben we het wel gedaan maar toen bestond de 20 weken echo nog niet)
Angel, jammer, maar dan is het nog even doorbijten tot de 20 weken echo. :hug:
(en dan zal je net zien dat je het geslacht niet kan zien omdat je een eigenwijze baby hebt die de benen gesloten houdt :silenced: :mrgreen: )
:lol: :lol: dan komt er uiteraard alsnog een pretecho
haha ik vind dat je best nog wel ff wat geduld kan hebben hoor Angel :snooty:
Ik moet nog veel langer wachten, weet je waarom?
1)ik ben nog niet eens zwanger :lol: :lol:
2) ik kom het waarschijnlijk pas bij de geboorte te weten :?
:lol: :lol: :hug:
zolang kan ik echt niet wachten hoor tot de geboorte
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik zit er dit keer ook aan te denken om het anders te doen, ik wil het misschien ook wel eerder weten :think: Alleen wil Gerard dat absoluut niet :roll:
sja… dan word het toch moeilijk denk ik
ik heb dat probleem gelukkig niet met Darius die wil het net zo graag weten :mrgreen:
EJB GEFELICITEEEEEEERD WAT LEUK !!!
hier is eline met alles tegen de bovenlijn aan ze weegt nu 11kg en is 77 cm
is zondag wat koortsig geweest lichte oorontstekiing gelukkig gaat het nu weer beter met haar !!
vandaag weer 2cc laten bijspuiten en hoop dat dit nu wel goed gaat en t gewenste resultaat gaat geven
nu naar bed want ben weer doodop van t hoesten !!
Loessie: ook een groot kind dus :mrgreen:
beterschap :hug:
Angel, nog even geduld hebben dus, maarrruh…zo’n pretecho is wel veel mooier (als je voor 3D gaat tenminste) dan de 20 weken echo hoor, dus misschien kan je Darius daarmee overhalen.
Monique, da’s lastig ja, als jij het wel wil weten en Gerard niet :? . Wij wisten het bij Elliott en Amayra allebei van tevoren, maar nu zei ik tegen hubbie dat het me wel leuk leek als het nu een verrassing zou blijven tot de geboorte, maar dat vindt hubbie niks, dus we zullen wel zien wat we doen.
Loessie, beterschap :hug: .
Heel even heel snel:
EJB: Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Ik begrijp ietsjes vlugger dan gedacht, maar helemaal geweldig.
Verder even ego:
Mijn vader is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met een hartinfarct. Vandaag gaan ze kijken waar de vernauwing zit en wat ze er aan willen doen. Ben er echt een beetje vanaf, we zijn ons rot geschrokken. Zal de komende tijd dus nog minder op KOK zijn. Sorry hiervoor, maar moet even aan ons gezin denken.
Gerdy, heel veel sterkte :hug: :hug:
ejbeeeeeeeeeeeee!!! :mrgreen: gefeliciteerd meid!!! joehoeee nu al zwanger!! :dance: :inlove:
loessie; wow eline is groot! :inlove:
angel nog ‘ff’ en dan de 20 weken echo :inlove: ga je het hier ook melden als je weet wat het gaat worden? als ik zwanger ben van de 2e, wil ik nu écht wel weten wat het wordt.
dan kan ik me er nl vroegtijdig bij neerleggen dat ik geen dochter zal krijgen, als het weer een jongen word…
ohh gerdy… sterkte meid… :hug: