Gerdy van harte gefeliciteerd met jullie dochter :dance: :dance:
Angel: fijn om te horen dat alles goed met jou en Odin gaat, hopelijk mogen jullie snel naar huis :-*
Wij hebben een logeetje, Morgan is 4 maanden. Mijn stiefzusje belden gister of Morgan hier mocht komen slapen zodat hun een keer een avondje uit konden. Dus 2 uur later zat ik met een baby en een dreumes :shock: Nou dat is best wel ff wennen zeg! Ik was blij dat G. vroeg thuis was :lol: :lol: Ze word rond 14;00 uur weer opgehaald.
Angel, ik duim mee dat jullie snel naar huis mogen!
En wat een lieve foto van grote zus en kleine broer :inlove:
Bigsby, ja kan geloven dat dat even wennen was :mrgreen:
GERDY & FAM VAN HARTE MET JULLIE DOCHTER KIM
hoop dat alles goed met jullie is gegaan en geniet maar lekker van jullie kleine meid!!
angel ik :thumbup: voor jullie dat jullie snel naar huis mogen
bigsby leuk zeg zon loge (kan je vast oefenen :mrgreen: )
begrafenis van opa was vandaag erg mooi en hij heeft een waardig afscheid gekregen als was het voor iedereen veel en veel te vroeg!
ik bevat t nog steeds niet helemaal en leef de afgelopeN dagen echt een beetje in een roes
doordringen doet het nog niet maar ik denk dat ik t zelf nog niet wil geloven ook al weet ik dat t wel zo is !!
Loessie, nog gecondoleerd.
Hallo,
Mijn vriendin is ook op 30 april voor het eerst mama geworden van een dochter Gwynneth :inlove:
Vanavond ga ik voor de 2e keer op bezoek. Ze liggen nog in het ziekenhuis, ze had een ks gehad en vandaag zou ze naar huis mogen maar Gwynneth was meer dan 10% afgevallen dus moet ze daar blijven. ze weegt nu 2160 dat is dus iets meer als Joël en dat is dus 3 keer niets :lol:
Gerdy, Gefeliciteerd!!! :dance:
Angel, Wat een leuke foto en fijn dat hij naar de mc mag!
even een update van hier
ik ben sinds gisteren avond thuis ik had het echt helemaal gehad in het ziekenhuis controles/verplichte rusturen/vaste tijden eten / vaste tijden bezoek en blablabla en dan nog een kind die aan een monitor ligt die op tilt slaat als je alleen al naar je kind kijkt
dus heb ik gisteren de verpleging erbij geroepen en gezegd dat ik naar huis wou ze zagen dan ook geen reden om mij daar te houden gelukkig dus ik ben thuis
Odin moet zeker nog tot dinsdag blijven helaas en misschien ook nog wel langer
vandaag zijn we bij hem geweest van 9-13.00 (echt heerlijk gewoon tijd door brengen bij je kind ipv te denken ik moet zo naar boven voor weet ik wat)
de borstvoeding is ook gewoon ineens opgang gekomen zo zat ik gisteren in het ziekenhuis nog maar net met veel moeite 5cc te kolven en haalde ik hier vanmorgen 25cc :dance: :dance: en in het ziekenhuis zelfs al bijna 20 per borst :dance: :dance:
morgen komt de kno arts bij Odin kijken omdat er nog steeds “incidenten” zijn hij is niet meer blauw geworden maar helemaal goed gaat het ook nog niet dus morgen even met wat artsen praten over het hoe en wat nu
en morgen krijg ik een lactatiekundige die mij gaat helpen met aanleggen want dat lukt nog niet
en we moeten ook even hard nadenken of we maatschappelijkhulp willen ofzo iets om te praten over het hele gebeuren nu
wat jammer dat Odin zeker nog tot dinsdag en misschien zelfs nog langer in het ziekenhuis moet blijven. Wel fijn dat jij gewoon naar huis mocht en dat de borstvoeding op gang komt! Ik hoop dat je met de hulp van de lactatiekundige Odin snel en goed aangelegd krijgt. Heel veel sterkte. Is Luna nu wel thuis, of nog steeds bij je ouders? Met jou en je bloeddruk dus alles goed? :-* :hug:
En Francis, gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je vriendin! Ik hoop dat ze vandaag naar huis mag!
Gerdy gefeliciteerd met jullie dochter!! :dance:
Francis ook gefeliciteerd met je vriendin’s baby! wat een klein popje zeg…
Angel, balen dat Odin nog niet naar huis mag…
hopelijk gaat het gauw beter!
Francis; gefeliciteerd met je vriendin :dance:
Angel: fijn dat jij al naar huis mag, alleen jammer dat Odin nog een paar dagen moet blijven. Hopelijk mag hij snel naar huis, dat gereis lijkt mij ook niet makkelijk :hug:
Gelukkig komt de bv nu wel goed opgang :dance:
Gerdy en hub van harte met jullie dochter Kim :inlove:
ANgel duimen dat Odin lekker snel mee naar huis mag
Angel, lekker hoor dat je naar huis bent en nu veel meer op je gemak bent als je bij Odin bent.
Wanneer mag Odin naar huis?
Francis, nog een keertje gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin!
Odin mag als het goed is morgen van de monitor af (en dat is dan als ik het helemaal goed heb begrepen hoor hahahaha ik word zo sch**tziek van dat ziekenhuis en het gebrek aan communicatie onderling kwamen vanmorgen aan ja Odin mag zo van de monitor af nog geen half uur later komt er een arts ja Odin moet nog 48 uur aan de monitor :wall: weer nog geen half uur later komt een andere arts… hij moet idd nog 48 aan de monitor maar die zijn gisteren ochtend 6 uur ingegaan dus dat is morgen ochtend 6 uur afgelopen)
en dan gaan ze beginnen met medicijnen hard hopen dat die dus aanslaan
ze denken dat het maagzuur is dus hij krijgt Lozec/lozac zoiets?
en dan blijft hij dus nog 24 uur onder toezicht zonder monitor en als dan alles goed gaat mag hij geloof ik naar huis dus dat zou woensdag zijn
de logopodist is vandaag langst geweest en het slikken/zuigen enzo gaat helemaal goed ze hebben meegekeken hoe hij z’n flesje drinkt en hebben ook nog met de vinger gekeken en gevoeld of dat goed ging dus dat is het probleem ook niet
we gaan nu wel voor maatschappelijke hulp omdat ik vanmorgen echt even helemaal gek werd van het ziekenhuis en hun hun uiteenlopende verhalen
nu hebben we ook een vaste arts die ons elke keer op de hoogte komt brengen van het hoe en wat en die andere gaan we niet meer naar luisteren :thumbup:
even voor de duidelijkheid ik ben blij dat ze hem goed in de gaten houden maar ik word dus gewoon gek als ik iedere keer te horen krijg hij mag van de monitor af en niet veel later hoor dat dat dus helemaal niet zo is en dat ik al een paar keer is verteld dat hij bijna naar huis mocht en wat dan achteraf ook niet zo was :wall:
ze denken in het ziekenhuis ook dat het borstvoeden een goede kans van slagen heeft omdat hij goed weet wat de bedoeling is dus strakjes weer even proberen aan te leggen hopen dat hij goed wil pakken
vanmorgen was dat mislukt omdat ze moesten kijken met het slikken en zuigen en zuurstof en toen had hij flesje leeg was voldaan en moe
Wat een gedoe allemaal Angel, zo word ieder mens toch gek :evil:
Hopelijk mag hij woensdag toch echt naar huis dan kunnen jullie het allemaal lekker zelf doen, en geen gezeik van mensen om jullie heen :hug:
jeetje wat een narigheid allemaal joh angel!
wat een gedoe allemaal zeg
hoop dat je kleine mannetje maar snel beter word en jullie lekker thuis van hem kunnen genieten!!
:roll: Odin heeft vannacht weer “incidenten” gehad dus zal wel weer 48 uur bij opgeteld worden zucht
heb vandaag geen arts gezien
ze zijn wel begonnen vandaag met medicijnen en die moeten in 2 dagen aanslaan
dus hard hopen dat het aanslaat en het weekend thuis komt
ahhh wat vervelend Angel
Weten ze ook wat hij heeft dan?
Hopelijk was dit de laatste keer :hug:
ze gaan uit van reflux en we hopen dat dat het is omdat dat het makkelijkste te behandelen is wat ik heb begrepen
ooooh arme Odin, en arme jullie, dit zo niet wat jullie van je kraamtijd zouden verwachten
:hug: :hug:
Hoe is het lichamelijk met jou dan?
ik heb even een paar foto’s in het sf gezet van de “bevalling” en Odin
met mij gaat het redelijk goed baal alleen dat ik nog niet echt op m’n zij kan slapen :shifty: