loessie, gecondoleerd…
angel, darius en luna, gefeliciteerd met odin!! :inlove: :inlove: :inlove:
Loessie gecondoleerd :hug:
Angel: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
zo heerlijk een ziekenhuis met draadloos internet :thumbup:
ik hou het even ego
vanmorgen om 5.30 ofzo waren m’n vliezen gebroken om 8 uur had ik 3 cm ontsluiting en kreeg ik een beenprik
toen om 9.00-9.30 had ik volledige ontsluiting dat was dus heel heftig
Odin reageerde heel slecht op de weeen dus toen kreeg ik weeen remmers
en hebben ze bloed bij hem afgenomen en ging dus niet goed
dus dat was met spoed naar ok voor een keizersnede ruggeprik zag ik erg tegenop maar die viel echt heel erg mee :thumbup: en ze hadden hem er ook in 1x in
10.24 is Odin geboren en was alles goed
alleen 2 uurtjes geleden toen de zuster hem kwam verschonen en suiker kwam prikken ging het weer “slecht” met Odin hij werd helemaal blauw
dus nu is hij voor de zekerheid opgenomen op de kinderafdeling
grote kans dat er gewoon niks aan de hand is maar toch
dus opzich geluk bij een ongeluk zeg maar dat ik een keizersnede heb gehad en dat we dus in een goed ziekenhuis liggen moet er niet aan denken dat we thuis waren en het gebeurde
als het goed is krijg ik straks te horen hoe en wat maar hij blijft dar dus sowieso en ik geloof 2 dagen
met mij gaat het redelijk (op de zorgen nu na dan) heb wel een beetje last van m’n buik maar valt me reuze mee
ik heb het hele gebeuren vanmorgen ook niet als traumatisch ervaren ofzo
ok het was “rennen” over de gangen enzo maar de doktoren waren allemaal kalm en heel lief op het ok :thumbup:
als ik straks nieuws heb over Odin zal ik het nog even plaatsen :-*
Angel, Darius en Luna, gefeliciteerd met de geboorte van Odin
@gerdy wrote:
Angel: Wat houdt jij het spannend. Nog heel veel succes.
Hier BIB. Maar niet lang meer. Morgenvroeg moet ik om 7.15 uur in het zh zijn en gaan ze inleiden. Jullie worden op de hoogte gehouden dus geen zorgen. Waarschijnlijk horen jullie pas iets als de kleine er is.
Gerdy, spannend, succes morgen!
Loessie, gecondoleerd met het overlijden van je oma :hug: .
alles gaat op het moment goed met Odin alle onderzoeken lijken goed te zijn
hij heeft een flesje gedronken en heel hard geboerd dus misschien dat dat hem heeft dwars gezeten want blauw is hij ook niet meer geweest
maar goed word verder allemaal afwachten
Angel, goed nieuws, hopelijk blijft het nu helemaal goed gaan en kunnen jullie heerlijk genieten.
Wat heftig allemaal, Angel! Fijn dat het nu weer goed lijkt te gaan met Odin! :-*
Angel: ik hoop dat met Odin alles goed blijft gaan en dat jullie gezamelijk dit weekend naar huis mogen
Gerdy; hoe gaat het nu met jou?
angel :hug: hopelijk knapt Odin snel op!
gerdy, wow inleiden vandaag? spannend!!!
Angel ik hoop dat alles goed blijft gaan met Odin en dat jullie gauw naar huis mogen!
Gerdy, succes!!!
Angel, jeetje heftig zeg. Gelukkig heb je deze bevalling niet als traumatisch gezien.
En Odin blauw aan het worden, jakkes zeg. Gelukkig liggen jullie in het zkh en word je daar goed gecontroleerd.
Wat vind Luna van haar broertje?
Gerdy, spannend, zet hem op!
@mariska89 wrote:
Aan mij de eer 8) om jullie nu te vertellen dat:
Om 13uur Gerdy voor de 4e keer mama is geboren van een meisje.
Ze heet Kim en weegt 2920 gram.
Met mama en dochter gaat het goed, het was een voorspoedige bevalling!
Gerdy & William nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
Gerdy, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
Gerdy van harte gefeliciteerd met de geboote van jullie dochter Kim! :inlove:
Fijn dat alles goed is gegaan.
gerdy, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Kim!! :inlove: :inlove: :inlove:
mogguh
met mij gaat het al perfect eigenlijk :dance:
gisteren ochtend was ik al gaan douche en heeft de verpleging m’n benen afgedroogd hahaha
toen 's morgens bij Odin geweest op het ic en die mocht gelukkig overgeplaatst worden naar medium care en daar ligt hij nu dus sinds gisteren
hij heeft heerlijk een kamertje voor zichzelf :thumbup: doet die al goed die kleine man hahaha
ik had ook heerlijk een kamer alleen alleen vannacht is er iemand bij gekomen…
ik kan ook al heerlijk weer op mijn zij slapen :thumbup:
en douche en afdrogen is vandaag ook al helemaal alleen gelukt :dance: :dance:
straks om 9 uur ga ik weer naar Odin :inlove: dan komt de kinderarts en gaan ze overleggen of hij van de monitor af mag
ik hoop zo dat hij eraf mag en met mij mee naar boven mag ik word zo zenuwachtig van die monitor as je al naar je kind kijkt lijkt dat ding al op hol te schieten :shifty: :oops:
hij is ook goed de nacht doorgekomen :thumbup:
Luna is helemaal verliefd op haar broertje :inlove: :inlove: :inlove:
alleen vind ze het nu lang genoeg duren en vind dat we naar huis moeten hahaha (ben het helemaal met haar eens )
Gerdy: gefeliciteerd met jullie dochter/zusje :inlove:
Angel, fijn dat het zo goed gaat met jou en dat het met Odin steeds beter gaat! Ik hoop dat hij snel mee naar huis mag!
En wat een ontzettend lieve foto van jullie prachtige Odin en een trotse grote zus :mrgreen: :inlove: :inlove: