1e kw 07 | 18** zwanger nog 5 tegaan al 1 baby geboren #22

:mrgreen:

Bigsby, denk dat de pyjama niet gaat passen, het is een maatje 68 :mrgreen:

En wat lief dat Gerard doordeweeks alleen gaat. Jij hebt idd wel drukke dagen met alle soorten gym, hihi.

Ik heb niet echt gym, maar ik start met iets vanuit het ziekenhuis op 27 november. Duurt dus nog eventjes :mrgreen:

Joseetje, nou, zo duur is het nou toch ook niet … Snap het niet hoor hoe het zit. En vanaf wanneer tellen ze dan de zwangerschap? Vanaf 30 weken omdat dan het grootste risico is?

Francis, jeetje wat een verhaal zeg! Gelukkig zijn ze alle 4 gezond ter wereld gekomen.

Vandaag drukke dag voor de boeg :?

mogguh

Francis: gecondoleerd

Joseetje en Missy: wat vreemd geregeld van de overheid :naughty: dacht dat ze juist weer grote gezinnen wilden :think:

ik heb de griep nu echt goed te pakken :frowning: Luna is afgelopen nacht uit logeren geweest dus ik heb wel even lekker kunnen uitslapen

met Luna gaat het geloof ik wel al wat beter maar weet niet precies ze komt zo weer thuis ook :mrgreen:

Zo, ik ben terug van de kapper. Dionne heeft heel lief zitten spelen.

José: echt te gek voor woorden die regeling. Dat andere voor je mogen beslissen hoeveel kinderen je mag nemen… :silenced: Ik vind het echt niet kunnen. Ik zou toch kijken of er niet aan het serum te komen is. Hoe zouden ze het in Belgie of Duitsland doen. Is daar wel genoeg serum? Ik zou het daar bestellen en inkopen.

Francis wat een wonder zeg!! :shock:

Noemi: jammer ik had het wel op foto willen zien, en dat jij hem aanhad :lol:

Ik heb het idd druk :mrgreen: en Gerard komt er praktisch langs als hij binnendoor naar huis gaat. En hij kan er dan een tijdje blijven en dan zorg ik dat ik het eten klaar heb :mrgreen:

Joseetje: gelukkig wil ik maar 2 kinderen, maar het blijft stom. Zo duur is het nou ook weer niet :think: en wat een risico nemen ze dan zeg!!!

Angel wat lekker dat je hebt kunnen uitslapen, en ik hoop dat je snel weer beter word :hug:

jose en missy; belachelijk gedoe met dat spul zeg :wall:

angel; beterschap!

ik zit hier met 3 werklui in huis! krijgen een paar nieuwe kunststof kozijnen. zelf naar zonder gevlucht (staat pc hahahaha)! heir is het nog een beetje warm :wink:

Amy, Het waait bij jou dan zeker ook in huis nu in Spijk waait het namelijk altijd :wall:

Angel beterschap hoor.

Bigsby, Wij wouden ook 2 kinderen :wink: :stuck_out_tongue:

Noemi, Zitten de mouwen er al aan :mrgreen:

Hellen wel een foto laten zien het van je blitste kapsel, of is het niet zo blits?

Amy, gelukkig regent het niet. En op zolder kan je KOK’en :mrgreen:

Angel, balen dat je toch de griep krijgt :?

Bigsby, ik zal wel alleen een foto van de pyjama laten zien als die af is. :mrgreen:

Hellen, dus toch naar de kapper geweest. Lekker hoor!

Ik vind het altijd fijn als ze zo in je haren zitten te wriemelen.

Super dat Dionne zo lief is blijven spelen.,

Noemi, Ja klets er maar omheen :mrgreen:

Amy: wat fijn dat je kunstof kozijnen krijgt, daar knapt het altijd zo lekker van op :mrgreen:

Francis: ik denk niet dat ze meerderlingen meetellen :think:

Noemi: waar ben jij zo druk mee op je vakantie dag?

Hellen: en heb je er veel vanaf gehaald? of had je geen lang haar?

bigsby; ja zeker, zijn er ook erg blij mee :mrgreen:

noemi, ja zit al de hele ochtend op KOK :oops: :mrgreen:

francis; het waait hier ja, en is koud (geen italie temperaturen meer!!)!! zometeen fleecevest maar aantrekken :think: brrrr

ik vind het zo spannend voor morgen… hoop zo dat er al iets meer op de echo te zien is als ik die krijg! zou dat kunnen, in 5 dagen?

Amy, Als je een afspraak hebt bij de gyn zul je ook een echo krigen hoor :hug:

Ik duim nog steeds dat alles goed zit en dat je je druk maakt om niets :-*

Bisby, als het om het aantal kindjes gaat wel als het 2 eiig is maar al het op het aantal zwangerschappen gaat niet natuurlijk, ja geen idee :?

Amy, ik laat ook wel dingen doen hoor :mrgreen:

En vanochtend was het nog even uitblazen (werd ook pas om 10u wakker :oops: ).

Bigsby, naar de fysio, boodschappen doen, schoonmaken, was doen, tas pakken, … alles eigenlijk dus zodat we morgen kunnen vertrekken.

Gelukkig doet hubbie heel veel (dat scheelt).

Francis, de mouwen stonden er gisteren al in met een grove draad :mrgreen:

Moet nu alleen nog stikken, maar dat zal waarschijnlijk voor na de vakantie zijn :mrgreen:

Amy, duim voor je dat alles goed is. En denk dat je eigen gyn je wel meer kan vertellen dan die Italianen.

De echo zag er in mijn ogen normaal uit. Spannend hoor!

dan wil ik die prik ook wel zelf betalen…

das helemaal niet duur… als je kijkt wat je er voor terug krijgt… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ik wacht het rustig af… eerst de eerste maar en dan maar verder zien maar vind het nog steeds een kromme regeling…

heb wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk nieuws gekregen waardoor mijn humeur in 1x weg is…

kreeg net de eindnota van essent van de vorige woning…

en ik had al een vermoeden dat ik geld terug kreeg maar dit bedrag had ik nou niet verwacht…

317.28 euro :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: kunnen we mooi weer de auto van betalen… want die kosten lopen ook aardig op… :doh:

missy; fijn dat die rekening zo meevalt!!! bedoel dan die van essent natuurlijk, niet die van de auto :eh:

hahaha… ik snap wat je bedoelt hoor… :lol: :lol:

UUUH randy had gisteren verkeerd gekeken.

hij heeft vanochtend het officiele rapport er van gevonden.

En de behandeling is iets duurder.

24000 euro :silenced: :shifty:

Maar dan nog ik weet zeker dat ze in andere landen zo niet met vrouwen en kinderen opmgaan :naughty:

Er zijn ook testen waarbij al gezien kan worden of de moeder een positief/negateif kind bij zich draagt.

Ook zou de helft al prikloos kunnen blijven als de vader ook negatief is.

Meidne ik ben er even klaar mee hoor, stress stress stress.

Iedereen die het maar raar vind zelfs mensen die het niet geloven wat mij verteld is.

En hormonen helpen even niet :frowning:

:silenced: das inderdaad ff een ander bedrag… :silenced:

:hug: meis :hug:

kan wel zeggen niet te druk maken maar dat doe je toch wel… :wink: