jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
esther, erwin en noa…gefeliciteerd… toch nog…harstikke leuk voor jullie… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Esther en Ewin: gefeliciteerd!
Dionne is net wakker geweest van 10 tot 11. Toen was zweer bekaf.
Heb met het KDV gebeld n uitgelegd. Ik ga nu volgende week donderdag meedraaien. Of ze je het aanrekenen, kan ik pas zeggen als ik een contract heb of niet… :?
@hellen… ff afwachten dus… valt vast wel mee…en een knuffel voor dionne :hug:
had vandaag weer iets grappigs… normaal moet ik elk jaar de griepprik… mijn moeder vond eht verstandiger om er ff heen te bellen of ik die wel hebben mocht ivm zwangerschap…
assistente had die vraag nog nooit eerder gehad en moest overleggen met de huisarts… belde later terug dat de huisarts hier ook niet mee bekend was en het hem toch niet verstandig leek om de griepprik te nemen…
dus ik ben de hele winter weer snotverkouden en hondsziek… :eh:
:lol: :lol: :lol: vond het wel weer grappig dat dit nou net weer niet bekend was…
:hug: voor Dionne en haar mama :hug:
Hennie: Je hebt goede kans dat het hopelijk meevalt met snotverkouden zijn.
als zwangere kun je meer weerstand hebben, hopelijk is dat bij jou ook zo.
overgens vind ik net dit :eh:
http://www.degrotegriepmeting.nl/public/index.php?thisarticle=49#zwanger
Esther, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Angel, heerlijk aan het rondstappen in de dierentuin nu denk ik.
Hoop dat het beetje doenbaar is qua weer.
En niet te vaak op die weegschaal staan! :mrgreen:
Hellen, beterschap voor Dionne.
Denk dat ze het op het KDV wel zullen begrijpen. Gelukkig mag je volgende week donderdag weer meedraaien.
Missy, oei, je goed verzorgen dus :mrgreen:
Gerdy, is de reparateur al geweest?
:think: vet vaag… ach ik maak me er ook niet druk om… die prik mis ik echt niet :lol: :lol: :lol:
ik zie het wel… dan maar warmer aankleden en een sjaaltje om en deze dame komt de winter wel weer door…
ach jaa :mrgreen:
Die prik zou ik ook niet missen, die prik die je over een paar weken krijgt is al leuk genoeg :silenced:
Hoi allemaal,
ik wilde even laten weten dat ik ook nog met jullie meelees! Ik zie net dat Esther is bevallen van een dochter! Van harte gefeliciteerd :inlove: :dance: .
Angel, veel plezier in de dierentuin. Verder heel veel succes met afvallen. Ik hoop dat het helpt om je cyclus weer normaal te krijgen, zodat je ook gauw zwanger bent!!
Hellen, beterschap voor Dionne. Jammer dat je niet kon meedraaien op het KDV daardoor.
Missygirl, ik zat het me ook af te vragen of ik wel of niet de griepprik mocht. Toch maar niet voor gegaan dit jaar. Volgend jaar maar weer.
Joseetje, wat kunnen mensen toch tegenstrijdig zijn… maar ze geven wel randvoorwaarden bij het halen van de griepprik als je zwanger bent. Dat is wel netjes.
Gerdy, ik hoop dat de monteur gauw komt! Vervelend dat je wasmachine stuk is… En ik hoop dat het goed gaat met je schoonvader.
Amy, succes bij de gyn!
Francis, bevordert tot wat? In ieder geval gefeliciteerd!
Ik ben verder volop in m’n zwangerschapsverlof en ben nog veel te druk met shoppen. Aankleedkussen gekocht, beddegoed voor het wiegje, babyfoon enz, enz… Ik kom mijn tijd wel door . Wel irritant dat ik zoveel meer tijd nodig heb voor alles. Maar goed, eigenlijk moet ik ook wel rustig aan doen. Ach, hij mag toch niet komen! nog een paar weekjes maar…
Groetjes! :-*
tsjee meid voor jou ook nog maar eventjes :dance: :inlove: :dance:
Het gaat echt zo snel als je al die banners bekijkt :shock:
jah… gaat idd super snel… :shock: ik kan me de dag nog heugen dat ik je belde en nu ga ik alweer richting de 29 weken… :shock:
en tegen die prik zie ik gigantisch op… :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Ik zou als ik jou was bij die prik vragen of hij in je bil kan.
De stagair wou hem toen in mijn buik zetten :shock: :silenced: :naughty: :shifty:
Maar gelukkig zei de vk dat ie ook wel in mijn bil mocht…
Scheelde volgens mij toch de helft en ik zag de naald niet naar binnen hupsen :lol:
hahaha ja en toen was je nog zo onzeker en oooh ben ik wel echt zwanger :mrgreen:
Moet je je nu zien, Rond en gezond :inlove:
jah grappig he… :lol: :lol: :lol: :lol: soms ben ik echt een domme doos
enne die prik gaat never no way in mijn buik dus he :naughty: :snooty: :naughty:
dan maar in mijn bil… zie ik de naald niet en dat idee staat mij beter aan ivm de baby…
zal vast niets gebeuren maar mijn buik word goed beschermd door mij…
ja nou zo dacht ik dus ook, plus dat je buik volgens mij ook gevoeliger is om in te prikken.
tsja mijn bil had toch vet genoeg :mrgreen:
Nu nog wel trouwens :eh: :lol:
hahaha zitten wij ook lekker zacht…
ik ga ff lopen met de hond… tis heerlijk weer en ik moet echt ff het huis uit…
marcel heeft werkgroep dus die is 1 uur richting werk gegaan…en is rond 6 uur weer thuis en heeft aankomende nacht heerlijk vrij… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: alleen die stakker is zo moe…hij lag 7 uur op bed en om 11.30 stond hij er weer naast… :hug: haha
vanaaf dus lekker vroeg onder de wol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
enne niet te veel praten he als ik weg ben…
Hallo allemaal,
Ik heb idd een hogere rang gekregen ik was korporaal nu ben ik korporaal der eerste klasse ( in mijn geval kan ik niet hoger)
enne dat betekend ook weer een loonsverhoging :dance:
Bigsby, Dat bier is gewoon een traditie dat hoort erbij :mrgreen:
Gerdy, Ik vond het niet zonde hoor ik lust helemala geen bier :sick: en het stinkt ook zo verschrikkelijk!
Ik hoop dat het niet teveel kost de monteur, dat zijn altijd van die onaangename verassingen.
Angel, Heb je je rokje aan?? nu wil ik wel een foto zien he
Esther, Helemaal geweldig een meisje gefeliciteerd!!! :inlove:
Lady, Oh lekker verlof ik moet nog een weekje :dance: Jij loopt al tegen het einde aan he, het gaat zo snel allemaal als je eenmaal over die 30 weken bent vind je niet?
Missy, Nog tirades van de buurvrouw gehad vannacht??
Noemi, En al geslagen zonder dat iemand het zag :silenced:
francis :dance: :dance: :dance: :dance: jeeeeh… gefeliciteerd
en geen tirades meer tot nu toe maar die verwacht ik echt wel weer…
maar ik ben er klaar voor… :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Aha, ook een loonsverhoging erbij! Altijd welkom, nietwaar :mrgreen: . Van harte, mevrouw de korporaal der eerste klasse!
Inderdaad heerlijk verlof. Het gaat voor m’n gevoel nu ook in een keer supersnel. Bijna te snel, maar ik kan eigenlijk bijna niet wachten tot ik ons kindje in m’n armen kan nemen! :think: Wedden dat 'ie pas met 2 weken overtijd komt hahaha . Ik hoop het eerlijk gezegd niet, maar ja… je hebt het niet voor het zeggen helaas…