1e kw 07 | 17** zwanger nog 5 tegaan al 2 baby's geboren #23

Monique: ja ik heb nog een halve schildklier :wink:

maar ik heb idd maar eens gevraagd wat er in de computer stond haha en verteld dat dat stuk eruit is gehaad :mrgreen:

zo ik ga ff koken heb honger!!

foto’s in showforum

foto okay ikke zien :inlove:

pfff ik heb honger hahahahaha

Luna was in slaap gevallen in d’r stoel :? lag ze met d’r hoofd op d’r tafeltje hahahahahaha (zoals bij de leukste thuis ofzo :lol: en werd ze ff wakker haha en viel ze weer in slaap)

en dan zei ik vroeger altijd ahhh dat is ook zielig :lol: maar die krengen doen dat zelf :?

ze vertikt het dus gewoon om een middag dutje te doen met gevolg dat ze in d’r stoel inslaap valt :lol:

heb d’r maar op de bank gelegd en ze slaapt gewoon nog steeds :shock:

en ik heb zo’n honger hahahaha hopen maar dat ze gauw wakker word kan ik weer verder met koken anders heeft ze straks koud eten :?

zo eindelijk gegeten hahahaha en ze werd me toch chagerijnig wakker :frowning: en huilen :frowning:

ik wou net vragen of je nog niet uitgehongerd was :mrgreen:

Hoi! :mrgreen:

even een snelle update. Mijn schoonvader moet nog zeker deze week in het ziekenhuis blijven. En hij moet gedotterd worden. Wanneer ze dat precies gaan doen, is nog niet bekend. Dus nog even afwachten.

Gerdy: hopen maar dat hij snel gedotterd word dan

Francis: ja was wel bijna uitgehongerd hahahahaha

zo ik hoop dat Luna morgen een betere dag heeft ze was vandaag echt lekker chagerijnig :D:D

morgen gaan we naar de dierentuin :dance:

gerdy… ssterkte met je schoonvader… hoop dat er snel meer bekend is met het dotteren…

heb net ff lekker tv gekeken… mijn vader heeft quinto weer ff uitgelaten dus ik kruip straks lekker onder de wol met wat leesvoer…

nou meiden, ben ik ook weer een keertje…

nu vanaf de bank met laptop en draadloos internet :mrgreen: :dance: :dance:

heb momenteel ff moeite om me hierheen te zetten en ff een stukje te posten… nou ja moeite, eigenlijk eventjes geen zin. neem het me ajb niet kwalijk. alles is ok met mij, niets mis hier gelukkig.

gisteren bloed wezen prikken, straks om half 10 naar de gyn. Hij gaat dan kijken of het vocht achter mijn baarmoeder allemaal weg is (waarvan ik vermoed van wel), en of de hcgwaarde nu weer 0 is (zou toch een giller zijn als het was gestegen ;-))

gerdy; sterkte met je schoonvader…

angel; hoe gaat het met afvallen?

joseetje; mooie buikfoto!

en wat gaan jullie allemaal al hard meiden! qua aantal weken zwanger bedoel ik dan :slight_smile:

fijne dag iedereen! :-*

Angel, veel plezier in de dierentuin vandaag. Hoop dat de mist gauw wegtrekt.

Amy, kan gebeuren toch dat je minder zin/puf hebt om te komen?

Eventjes aan jezelf denken kan geen kwaad hoor. :hug:

Zal aan je denken als je naar de gyn moet. Hoop dat al het vocht achter je baarmoeder weg is.

Fijn dat het verder wel goed met je gaat! En geniet van je toppie met draadloze! :-*

Goedemorgen allemaal.

Heel mijn kantoor stinkt naar het bier, ik ben bevorderd en gaat er bier over je schouders wat zo via mijn nek mijn schoenen in liep :stuck_out_tongue: heb dus net lekker staan douchen en zit nu in sportkleding wat overigens beter zit :mrgreen:

Angel, Veel plezier!!

Amy, Ik hoop dat alles goed is!! :pray:

Gerdy, Veel succes met je schoonvader.

Francis: wat houd dat in bevordert? Heb je een hogere rang gekregen?

Amy: succes meid. We horen je wel weer als je weer behoefte en zxin krijgt om te schrijven. :-*

gerdy: hoop dat ze je schoonvader snel kunnen helpen.

Vandaag zouik een dag gaan meedraaien op het KDV, n.a.v. mijn sollicitatie daar.

Maar helaas konik niet gaan. Dionne had 39.0 koorts. Ik kon het niet om mijn moeder te bellen en haar op te zadelen met mijn zieke meisje. Ze is zo zielig. Ze was rond 6.45u wakker en om 7.45 ging ze alweer het bed in. In de tussentijdheeft ze een boterham gegeten en ghuild.

Is nog zonde van het bier Francis. :lol:

Wel een goed excuus om je uniform uit te kunnen doen.

Angel: veel plezier inde dierentuin. Heb je een abbonoment ofzo? Je gaat regelmatig naar de dierentuin, of vergis ik me nu?

Amy: maakt toch niet uit, als je even geen zin hebt om te komen. Veel succes bij de gyno vandaag.

Ik zit hier te wachten op de monteur voor mijn wasmachine. De koolstofborsteltjes zijn naar de mallemoeren en nu komen ze vandaag nieuwe erin zetten. Zal blij zijn als de machine gemaakt is. Nu moet ik steeds met mijn was naar de boerderij. Op zich wel een goede oplossing, maar daar staat een halfautomaat. En ik heb altijd zo’n hekel aan de was in de centrifuse doen. Daar krijg je zo’n koude handen van. Hoop wel dat de monteur een beetje op tijd komt, want Kelly moet vanmiddag naar zwemles en om nu alweer mijn moeder te vragen of ze met Kelly gaat ?!?!? Ze doet al zo veel voor ons, dat ik soms een beetje bang ben dat het teveel wordt voor haar. Ze vind het zelf onzin, als ik dat zeg.

Heb verder geen nieuws over mijn schoonvader. Schoonmoeder zou gisteren nog bellen, maar dat heeft ze niet gedaan. Is ze vergeten. We zijn bang dat ze dement aan het worden is. Haar vader was ook al heel jong dement. En wij hebben het idee, dat ze dezelfde kant opgaat.

Hellen: Wat zielig voor Dionne. Laat haar maar lekker uitzieken. Wel erg vervelend dat jij je dagje meedraaien nu moet missen. Kun je nu een andere keer gaan?

Hellen: beerschap voor Dionne

Gerdy: ja ik heb een abbonoment :mrgreen:

hoop dat je schoonmoeder niet al dement word

en hoop dat de monteur gauw komt

:shifty: met afvallen gaat het goed ik ben al bijna 2 kilo kwijt

zoekt nu dekking voor Missy hahahahahahahahaha mocht niet meer elke dag op de weegschaal staan :shifty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zo en dan ga ik nu naar de dierentuin zwaai, zwaai

Angel: en toch gaan ze op de uitslag wachten?

Je moest wel lang wachten voordat je kon eten zeg :shock:

veel plezier bij de dierentuin vandaag, ikhoop dat Luna vandaag wat vrolijker is.

wat goed dat je al 2 kilo kwijt bent :dance:

gerdy hopelijk is hij snel aan de beurd

Amy lekker met de laptop op schoot?

Hoe was het bij de gyn?

francis: gatver bierlucht :sick: waarom deden ze dat eigenlijk?

Hellen: dat zal je ook maar net zien hé, balen dat Dionne ziek is. Hoe reageerde ze bij de KDV?

Esther is vanochtend bevallen van een meisje :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Joepie!!! :dance: :dance:

Esther van harte gefeliciteerd!!!

iK zat net nog bij hun te spieken :mrgreen: