1e kw 07 | 11* zwanger nog 4 tegaan al 6* baby's geboren #26

Ohja, het kastdeurenprobleem is waarschijnlijk opgelost (remember de foto van de kast in de babykamer met de scheve deuren?).

Onze vloer is niet waterpas :evil:

We moeten de voorkant van de kast zo’n 5cm ophogen en dan komen de deuren automatisch recht te hangen … erg handig … NOT!

Nouja, dat gaat dus zaterdag gebeuren … ben benieuwd.

jeetje wat kletsen jullie ineens weer veel zeg :mrgreen: :naughty:

angel; dat vraagt om een foto! en dan bedoel ik Luna met haar paard :wink:

francis; beterschap!! :hug:

monique; je hebt gelijk, moeten nu gewoon weer proberen en dan hopen dat het blijft zitten…

ik ga binnenkort wat extra centjes bij verdienen met privecursus dreamweaver/photoshop, en dan gaan we daarvan lekker een weekje naar parijs en naar disney :dance: dat hebben we vanavond even besloten :mrgreen: (hoeven het geld nu toch nog niet uit te geven aan een dure bugaboo :wink: :wall: )

ja ze was hem gewoon een beetje aan het aaien op haar manier dan en hij lag toen op de bank

denk ook eerder dat het te maken had dat hij op de bank lag en zij op de grond stond terwijl ze hem aan het aaien was (nodig hem nu ook niet zo snel meer uit op de bank als Luna beneden is)

Noemi: fijn dat het probleem is gevonden alleen minder fijn dat de vloer niet waterpas is

Amy: leuk hoor naar disney :dance:

ik krijg zo een foto dat ze ook op hem probeer te klimmen

Amy, leuk naar Disney, ben daar al zo vaak geweest, maar kan er geen genoeg van krijgen.

Enne cursus photoshop, geef je die ook via msn? :mrgreen:

Angel, ohja, dat zou kunnen, omdat hij dan hoger lag dan Luna.

hihi via msn, gaat wat moeilijker, maar als je vragen hebt kan je ze altijd stellen…!

En ik ben nog nooit in disney geweest dus ben heel benieuwd!

Noemi: nee ik heb nog niet alles opnieuw berekend weinig zin in gehad volgends m’n vader zou het 1-2 milimeter schelen door de zaag snede

m’n dieet :think: :shifty: ik heb de weg naar de marsepein gevonden :oops:

Ooh, Amy, Disney is zoooooooooo leuk! :inlove:

Weten jullie al hoe lang je gaat?

----

Enne, ben net aan het lezen, 5cm ophogen is wel veel eh? :mrgreen:

Zal wel een halve centimeter tot een centimeter zijn :mrgreen:

Hihi, ben daar niet zo goed in, whahaha.

haha nog niet eens bij nagedacht, 5 cm is idd wel behoorlijk hoog :mrgreen: weet anders niet hoe jullie huis is gemaakt maarre… :think:

en we gaan 3 dagen naar disney en 3 dagen naar parijs :dance:

Amy, ja 3 dagen is mooi! Op 2 dagen kan je alles zien (mits de wachtrijen niet zo lang zijn) en de 3de dag kan je dan alles nog eens doen dat je graag deed. Het is echt zooooooo super! Hihi.

Enne, ja, 5cm was idd echt veel, hihi

Angel, wat een foto :inlove:

en vanmiddag zat ze echt bovenop hem :wink: maar zal ik vast nog wel een foto van kunnen maken een keer :mrgreen:

Nouja, zal niet lang meer gaan, straks is ze echt te groot en te zwaar voor hem.

zo snel groeit ze niet meer :wink:

Nee? :mrgreen:

nee als het goed is nu maar 2 maten per jaar :wink:

ik ga naar bed slaap lekker allemaal :wink:

Slaaplekker!

:hug: jose… meid wat ongelooflijk lullig… :hug: persoonlijk was ik woest geweest en had eigelijk verwacht dat hij het maar af zou zeggen aangezien jouw afspraak al heel lang vast staat en jij bijna nooit iets voor jezelf doet…

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

@ noemi hier gaat het met ups en downs, missen ons ventje heel erg, helemaal nu de december maand dichterbij komt en de december mama’s gaan bevallen.

4 januari horen we de uitslag van de onderzoeken, maar de arts kon ons wel iets geruststellen.

We willen wel heel graag een brusje voor Daan :vlinder:

vrijdag gaan we lekker met zijn 2en (3en in gedachen) naar centerparcs ,

Karin, zal jullie waarschijnlijk wel goed doen om er even tussenuit te zijn.

En ik snap dat het nu extra moeilijk moet zijn nu de decembermama’s beginnen met bevallen.

Wel fijn dat de arts jullie iets kon geruststellen.

En een brusje voor Daan :vlinder: zou mooi zijn. En Daan :vlinder: zal daar vast en zeker over waken :hug:

Geniet van de paar daagjes Centerparcs met zijn tweetjes (in gedachten en in hart met zijn drietjes).