1e kw 07 | 11* zwanger nog 4 tegaan al 6* baby's geboren #26

Ik ga ook mijn bedje induiken.

Trusten allemaal :-*

Hallo kletstantes.

Wil me heel eventjes melden. Ik lees wel alles mee, maar heb gewoon de puf niet om te reageren. De migraine wil maar niet weg gaan. Maar als het weer wat beter met me gaat, dan kom ik weer volop mee doen.

goedemorgen

zo Luna heeft lekker uitgeslapen vandaag :dance: hopelijk is ze dan ook gelijk wat beter te genieten :mrgreen:

Karin: lekker dat jullie er even tussenuit gaan hoop dat het jullie goed doet

fijn dat de artsen jullie ook een beetje gerust hebben kunnen stellen

Gerdy: balen dat het nog steeds niet beter gaat met de hoofdpijnen :hug:

goedemorgen… straks naar de vk om 14.30 zal ff vragen over het vocht vasthouden…

want enkels heb ik niet meer :roll:

verder alles goed… nog steeds snotterig en hoofdpijn maar dat gaat wel weer over…

Gerdy… :hug: voor jouw meid… lekker rustig aan doen…

Karin… meid ik denk aan je… lekker genieten in centerparcs…

Amy: wat lekker dat jullie er ff tussenuit gaan, ff een beetje afleiding :dance:

Ik ben 1 keer met school naar Disney geweest, het was maar 1 dag maar dat is veel te kort.

Angel: leuke foto :mrgreen:

Karin: het kan me voorstellen dat dit een moeilijke tijd voor jou gaat worden :hug: Willen jullie al gelijk voor een brusje gaan of ben je toch met de pil begonnen?

Wat lekker dat jullie morgen naar cp gaan, heel veel plezier :thumbup:

Gerdy: jammer dat het nog steeds niet beter met je gaat :hug:

Noemi: balen van die vloer zeg!! gelukkig is dat wel goed op te lossen.

Missy: succes bij de vk :thumbup:

Missy: suc6 bij de vk

heb je je voeteneinde al een beetje opgehoogd?

ik had het ook heel erg kon niet eens m’n schoenen meer in :roll: en toen ik mijn voeteneinde had opgehoogd ging het al een stuk beter

Monique: dankje

nee niet het voeten einde opgehoogd wel gehad maar dat lag voor geen meter en toen kon ik dus de hele nacht niet slapen…

als ik kiezen moet tussen dikke enkels en een goede nachtrust dan is mijn keuze simpel… :lol: :lol: :lol:

zit wel veel met mijn voeten omhoog… heb een kussen op de tafel liggen en dan lekker met de voeten er op… :mrgreen:

amy… cool euro disney… daar ben ik in maart 2005 geweest…

we zijn 6 dagen in parijs geweest…

waarvan 3 in euro disney en the studios…

het is echt vet leuk… 1 tip… neem goede loop schoenen mee… ook al zijn het oude schoenen maar je moet er echt heel lang op kunnen lopen zonder dat je voeten zeer doen…

anders leer je heel snel het franse woord voor pleisters en meer heb je dan ook niet nodig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

waar staat je hotel in euro disney zelf of ga je in parijs of een buitenwijk???

Hallo allemaal,

Ben ik weer :mrgreen: zo ziek was ik ook niet hoor had maar 39.7 graden koorts en mijn water hield ik zelfs niet een binnen maar verder voelde ik me kiplekker :liar:

De dokter is smiddags op huisbezoek geweest ik kon daar zelf echt niet heen en tooen kreeg ik zetpillen tegen de misselijkheid :thumbup: en een ab tegen de ontsteking.

heb me in lange tijd niet zo ellendig gevoeld

Joseetje, Ik zou je man in elkaar slaan kom nou jij wil naar die gym :evil:

Amy, Dat is lang idd 2 maanden wachten op de uitslag, hopen dat daar niets geks uit komt maar ergens wel fijn dat ze het onderzoeken toch?

Getsie, dachten we net een paar dagen van Francis af te zijn … :wink:

Welkom terug weer! :mrgreen:

Missy, wat zei de vk van het vocht vasthouden? Had ze nog tips voor je?

Angel, en? Is Luna beter te genieten nu ze goed geslapen heeft?

Francis: beterschap hoop dat de pillen snel aanslaan

Noemi: nee ze is nog steeds niet te genieten :frowning:

zo ben nu “vlug” m’n huisje een beetje aan het uitzoeken m’n ouders kregen ineens het gekke id op een rommelmarkt te gaan staan het weekend :lol: die hebben ook pas hun huis uitgezocht en zijn ook nog bezig dus kunnen ze gelijk van mij rommel meenemen :smiley:

en “oude” kleren maatje S :cry: :cry: :cry:

:think: waar is iedereen??

Zo ik kreeg net ook leuk nieuws, een vriendin van mij heeft bewezen kinkhoest. Wij hebben haar zondag gezien en ze is vanmiddag nog bij mij langsgeweest. Ze belde net… morgen maar eerst eens met de vk bellen en vragen of ik nou aan de antibiotica moet :think: En Gerard werkt samen met haar vriend, die zitten ook samen in 1 kamer!!!

Ik hoop niet dat wij daar iets van mee krijgen :cry:

Francis: fijn dat het nu weer beter met je gaat :dance: :-*

Angel: en had je nog veel oude rotzooi?

en maatje s?

Het is wel rustig geweest hier :think:

Noemi: hoe gaat het vandaag met je voet?

heb je weer zo lang uitgeslapen vandaag?

Monique: jeetje kinkhoest

ik moet nog naar zolder kan daar niet heen als ik alleen ben met Luna aangezien daar niet normaal gelopen kan worden :oops:

ja maatje small had nog een hoop in m’n kast hangen maar ik geef de moed maar gewoon eens op dat ik daar ooit nog in zal passen :roll:

Angel, lekker toch dat je dan nog spulletjes kan verkopen op de rommelmarkt! Kan je nieuwe plankjes voor je ladenkast voor kopen van de opbrengst :mrgreen:

Bigsby, getver, dat klinkt niet zo goed. Morgen idd maar ff je vk bellen.

Hoop niet dat jij of de baby er last van krijgen!

Uitgeslapen tot 11u ofzo. En het ging goed met mijn voet, maar nu is het weer later en dan krijg ik er toch last van. Ookal let ik op dat ik er niet veel op wandel. Nouja, nog 10 weken …

joepie, vanavond parijs geboekt!!! :dance: van 29-2-08 tot 3-3-08 naar parijs, dan van 3-3-08 tot 5-3-08 naar disney :dance: lekker met de trein, metrokaart voor hele dagen, heerlijk!!! hebben er 'zo’n zin in!! ff afleiding!! hebben wel annuleringsverzekering genomen, want stel dat ik wéér zwanger ben, kan/ga ik toch niet in achtbanen, en dan vind ik het zonde om naar disney te gaan… dan gaan we de boel omgooien!!

angel; leuke foto van luna :inlove:

Amy, lekker hoor dat jullie de vakantie geboekt hebben, even heerlijk aftellen! En slim om een annuleringsverzekering te nemen, je weet maar nooit.

ja wilde dat eerst niet doen, maar toch maar gedaan :wink:

en we zullen dit jaar toch niet met zomervakantie gaan, vooral als… nou ja vul maar in :wink:

Haha, nou, maar eind februari is nog ver weg, voor hetzelfde geld is je mannetje ziek ofzo, dus een annuleringsverzekering kan nooit kwaad.

Hoop natuurlijk dat je tegen dan gewoon rond en gezond zwanger bent en dat je daarom moet annuleren :smiley:

haha ja ik hoop gewoon dat we moeten annuleren :mrgreen: :shock: :oops:

oeps haha

alex zei ook al, moeten wel zeker weten dat ik écht zwanger ben dan, niet weer nepzwanger zeg maar :wall: :mrgreen: