1e kw 07 | 11* zwanger nog 4 tegaan al 6* baby's geboren #26

Angel: ik pin me er ook niet aan vast hoor, maar ik ben wel heel benieuwd.

Bigsby, idd je er maar niet op vastpinnen, maar het zou wel leuk zijn!

Ohja, ik wil Francis even heel veel beterschap wensen! :hug:

(heeft voorhoofdholteontsteking en griep :frowning: )

Monique: ja ik ben ook benieuwd hoor maarre Loessie is eerst he :stuck_out_tongue: :wink: :lol:

Noemi: ik vond het alleen al leuk dat ze dat zei :mrgreen:

Francis :hug: heel veel beterschap!

Angel: als het beval bed binnen is wel ja :mrgreen:

Francis: beterschap :-*

Monique: beval bed?

Angel: oh dat ging over een berichtje die ze gepost had bij dec. mamma’s

oh :mrgreen: ja dat volg ik allemaal niet :oops:

wisten jullie trouwens al dat wij een paard hebben hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Een paard???

Vertel …

Angel: net als dat nummer? er staat een paard in de gang :lol: :lol: :lol:

hahahahahaha nee niet in de gang gewoon in de huiskamer hahahahahaha

Luna gaat elke keer bovenop de hond zitten en trekt hem dan aan z’n oren :lol: :lol: :silenced: doet dus net alsof het een paard is en dat stomme beest vind alles maar best :lol: :lol: :lol:

Whaha, arme hond!

:lol: :lol: ach hij laat het zelf toe :wink:

ik zat vanmiddag op de bank en Luna zat aan de andere kant van de tafel ik dacht al wat zit ze toch raar te doen en druk ga ik kijken zit ze gewoon boven op de hond allebei z’n oren vast en paardrij bewegingen te maken :lol: :lol:

en de hond lag er echt gewoon slaperig bij deed hem helemaal niks en zo licht is ze ook weer niet

als ze binnenkort weer doet zal ik foto maken

haha honden zijn ook zo lekker makkelijk hé, ik had vroeger ook zo’n hond :mrgreen:

te makkelijk denk ik soms…

alhoewel hij heeft 1x naar haar gehapt (niet raak) hele tijd terug zonder eerst te grommen oid en toen heb ik hem alle hoeken van de kamer laten zien en sindsdien is ie poeslief tegen haar :think: :lol:

Honden zijn vaak lief tegen kinderen, hij wou gewoon ff laten zien wie de baas is. En als je dat afstraft dan doen ze het meestal niet weer

ja maar ik heb zoiets van ff grommen ofzo mag ook wel ipv gelijk happen of lip optrekken maar niks gelijk die hap beweging :shock:

maar hij heeft volgens mij al behoorlijk door wie echt de baas is van hun 2 hahahahahahahahahaha

Luna staat vaak genoeg SPARKY PLAATS!!! en wijzen naar z’n bench :lol: :lol: :lol: :oops: van wie zou ze dat nou hebben :oops:

Nou, toch goed dat je het in de gaten houdt. En je weet niet wat Luna deed dat Sparky opeens hapte? Het kan gewoon genoeg geweest zijn natuurlijk. Hoewel een grom vooraf dan wel fijner geweest zou zijn.

Ehm … van jou?? :mrgreen:

Heb je alles trouwens opnieuw uitgemeten voor de ladekast?

En hoe staat het met je dieet?