Het is inderdaad niet te geloven!
Maar dat heb ik dus ook met de kinderopvang. Ik heb me aangemeld zodra dat kon, maar ze kunnen me niet op tijd een plek garanderen. Eigenlijk te schandalig voor woorden! (Vind ik hoor!).
Ach, je kan beter te vroeg aanmelden dat dat je er te laat achter komt, toch! Maar geen wachtlijsten is wel zo prettig…
Ik krijg altijd een beetje kriebels van verhalen over scholen met wachtlijsten.
Ben altijd bang dat ik te laat ben met aanmelden straks en Thijmen naar de stomtste school in de buurt moet :shifty: :lol:
Dus nr 2 heb je nu alvast aangemeld?! :lol: :mrgreen:
weet niet eens hoe dat hier werkt…
maar ff informeren als de kleine er is…
toch best stom om een kind aan te melden terwijl het nog 4 jaar duurt voor ie naar school gaat…
Heb het hier gevraagd en ze kenden geen wachtlijsten :shifty:
Hoop dat dat straks nog steeds zo is
Joseetje: ik zou het een beetje in de gaten houden hoor dalijk hebben ze ineens wel een wachtlijst moet je niet aan denken toch
ik ging ook meteen bellen toen ik iedereen zag over wachtlijsten
had daar nooit aan gedacht dat er evt een wachtlijst kon zijn :shifty:
stel ik wil weer zwanger worden, mag ik dan gewoon weer hier mee schrijven? :think:
Karin je hoort gewoon bij dit groepje hoor :hug:
meiden, ben ik weer…
ik werk overdag noémi en heb geen internet dus vandaar nu pas mijn berichtje
zoals verwacht is het dus weer fout gegaan. we hebben allebei bloed laten prikken vanochtend voor een chromosonenonderzoek. want misschien zit daar iets mis dat het helemaal in het begin niet goed gaat met verdelen van de celletjes, aangezien het steeds in het begin misgaat… we krijgen over 2 maanden daarvan de uitslag. we mogen wel gewoon zwanger worden, daar is niks mis mee.
als er dus iets is met die chromosonen, helaas kan daar niets aangedaan worden… dan is het gewoon elke keer afwachten of het dan wel goed gaat of niet…
we zijn trouwens wel van plan om nu ovulatietesten te gaan gebruiken zodat we mijn ei kunnen traceren. willen nu elke kans benutten die we krijgen. zwanger worden is ons probleem niet (3x in 7 maanden), zwanger blijven, daar gaat het mis…!
tuurlijk karin je hoort hier gewoon bij hoor :hug:
Amy jeetje pas over 2 maanden de uitslag en gaan ze verder nog kijken of het evt iets anders kan zijn of is dat allemaal uitgesloten?
hoop dat je toch snel een zwangerschap mag uitdragen hoor :hug:
Heftig hoor Amy :hug:
Ik ben zoooooooow booos!
R. weet al zo’n 7 weken dat ik a.s. maandag voor het eerst naar zwangerschapsgym moet.
Iets wat ik bij Thijmen niet gehad heb en deze keer wel wilde om mischien ook eens wat leuke meiden in de buurt te leren kennen.
Ik heb hem wel 10 keer gevraagd of er niks in de weg ging staan en hij echt zeker weten kon halen en brengen (het is nogal een stuk fietsen door minder leuke buurten)
Was geen probleem zei hij.
Nu is ie vandaag een verplichte cursus van zijn werk vergeten, maar die word nog een keer herhaald.
Op je raad het al aanstaande maandag.
Cursus duurt tot 7 uur, komt erg rot uit, want mijn gym begint ook om 7 uur!
Verteld ie als klap op de vuurpijl ook nog even dat ie die maandag daarop tot 9 uur een meeting van zijn werk heeft :shock: :x
Echt hoor, ben zoow boos.
Zeg die gym maar af, joepie
Komt nog bij dat dit het eerste iets is wat ik voor mezelf zou gaan doen, sinds de zwangerschap van Thijmen.
Ik heb nooit iets voor mezelf ingepland.
Nooit en nu vraag ik 1 keer iets…
:hug: snap dat je boos bent hoop dat je toch nog iets kan regelen voor maandag
Joseetje :hug: Mannen :twisted: snap dat je boos bent. en terecht!
Amy wat een gedoe zeg. En nu weer 2 maanden wachten op de uitslag :-*
Tuurlijk Karin. Je hoort toch bij ons? :mrgreen:
LadyC, jeetje, wachtlijsten voor basisscholen, poeh zeg.
Karin, tuurlijk, je hoort bij ons.
Hoe gaat het nu met jullie? :hug:
Amy, ja, bedacht me later dat je idd wel zou werken :mrgreen:
Nou, wel fijn dat ze iets getest hebben. Hoop dat het dat niet is eigenlijk, want als je dan steeds maar zo moet afwachten, bah!
Nu dus 2 maanden wachten op de uitslag :?
Joseetje, wat balen zeg!
Heb je niet iemand anders die je zou kunnen brengen? Desnoods een buurvrouw of buurman?
:? jaar geleden ongeveer sportschool opgezegt word er nog steeds abbonoments geld afgeschreven :twisted: 2e keer al na opzegging :naughty:
maar weer terug gevordert en gaan nu een rode kaart halen
Angel: ik ben ook heel benieuwd of er raak is geschoten
Noemi: lekker dat je zolang hebt kunnen slapen :mrgreen:
Missy: balen dat je verkouden begint te worden, hopelijk is het snel weer over!
Lekker dat de tuin bijna klaar is :dance: geeft gelijk weer een ander gezicht :mrgreen:
LadyC: ik hoop dat het goed komt met het kdv!
ik heb me aan het begin van mijn zwangerschap aan moeten melden en ik hoor als het goed is volgende week of die week daarna of er plek is voor mijn beeb!
Karin: tuurlijk mag jij hier weer mee blijven schrijven, dat doe je nu toch ook? Je blijft toch bij dit groepje horen :hug:
Amy: ik hoop dat er niks mis is met jullie chromosomen En je moet het dus gewoon blijven proberen en wachten totdat het een keer wel blijft?
Joseetje: daar zou ik ook echt pissig om worden zeg!!! mannen :evil:
Vanmiddag weer bij de vk geweest, alles is goed! Kindje is helemaal ingedaalt en zit vast (dat was waarschijnlijk toch die pijn die ik vorige week s’nachts had) Dus het kindje is er al helemaal klaar voor zij ze, ik heb ook gelijk verteld dat ik sinds vorige week steeds last van voorweeën heb (had ik vannacht en vandaag ook de hele dag) en ze denkt dat ik niet lang meer hoeft te wachten totdat beeb zich aankondigd :mrgreen: In iedergeval zou ik januari volgens haar zeker weten niet halen (Gerard wil graag dat ht in januari geboren word) Ik heb ook gelijk gevraagt of ze ongeveer weet hoe groot beeb dan is, en ze zei zeker 7 á 7 1/2 pond
Verder hebben we het gehad over het bed op klossen zetten, en een handdoek onder je kussen leggen ivm vruchtwater opvangen. En ik moet ff kijken of ik verzekerd bent voor een poliklinische bevalling of dat ik toch thuis ga bevallen :think: morgen moet ik de vk bellen met waar ik ga bevallen, ik wou altijd in het zkh bevallen (klinkt zo lekker veilig) maar thuis is misschien ook wel handig :think:
Nou ben ik heel beniewd wanneer ik de kleine te zien ga krijgen aangezien ik er steeds vanuit ging dat het wel januari kon worden :mrgreen:
Monique: fijn dat alles goed was weer
alleen wat ik niet snap hoe kan ze nou zeggen dat het niet lang meer hoeft te duren :shock: :naughty:
er zijn zat vrouwen die veel voorweeen hebben gehad en 2 weken overtijd hebben gelopen
had hier van de zomer toch ook verteld die kennis die overtijd liep? die had ook om de have klap voorweeen
ik heb 0,0 voorweeen gehad en ben op de uitgerekende datum bevallen
dus verheug je er niet te veel op :hug: :-* (zeg dit niet om lullig te zijn maar hou er rekening mee dat het niet zo hoeft te zijn)
Angel, jij geeft de burger weer goede moed … :mrgreen:
Bigsby, fijn dat alles in orde was! En ik hoop met je mee dat het halverwege december geboren word. Geef Gerard geen gelijk hoor! Niet pas in januari, dat is te lang wachten :mrgreen: