1e kw 07 | 11* zwanger nog 4 tegaan al 6* baby's geboren #26

ja soort van :wink:



we hebben alle onderzoeken toen gehad (in 2003)

en toen ik dus weer naar de gyn ging omdat ineens mijn cyclus onregelmatig werd (begin 2004)

en ik daar bloed voor moest gaan prikken om te kijken of ik wel een eisprong had nog was ik ineens zwanger :lol: :lol:

ik hoop uitgeput tenminste mag nog wel een beetje pit in zitten maar laat ze het meeste maar daar eruit gooien haha :oops:

hahaha.

nou Luna je hoort het :mrgreen:

hahahahaha verder is ze wel lief hoor :wink:

Ja maar dat zijn ze ook altijd wel!

:mrgreen:



Ik ga even op de bank, ben weer misselijk aan het worden.

Hoop dat de wc-pot erbuiten kan blijven :shifty:

ojee balen dat je weer misselijk ben hoop dat je niet hoef te spugen

Goeiemiddag (voor mij is het nog morgen 8) ) Ben net mijn bed uit :oops: Had blijkbaar veel slaap nodig …

Wel ff om 8u eruit geweest om te plassen hoor, anders had ik het nooit zo lang gered :mrgreen:



Amy, hoe was het bij de gyn? Laat je even wat weten?



Jeetje, wat een gerommel en geluid van mijn darmen in mijn buik zeg … Zelfs de kat die op schoot lag keek me maar raar aan :mrgreen:

goedemorgen Noemi :wink: :wink: ach soms heb je het even nodig he zoveel slapen :lol:



nog maar 497 berichtjes :zzz:

Ja, denk dat ik het nodig had :think:



Weet niet meer wie het vroeg hoe de pufles was.

Het was niet echt een pufles, meer informatieve avond met andere koppels die ook allemaal hun 1ste kindje verwachten. Op het einde wel een relaxatie-oefening gehad en dat je moet terugkeren naar jezelf en moet denken aan de baby en blahblah.

We mochten ook allemaal onze vragen opschrijven in groepjes (mannen en vrouwen apart, omdat mannen andere vragen hebben dan vrouwen omtrent zwangerschap en bevalling enzo). En die gaan we de komende lessen dan ook nog bespreken. Volgende week krijgen we in ieder geval iets van informatie over premature geboorte.

Was wel interessant.



Voet gaat redelijk. Heb lang geslapen en er vandaag dus bijna nog niet op gelopen. Vermoed dat het tegen de avond wel weer meer pijn gaat doen omdat je dan toch automatisch erop rondgelopen hebt (eten maken, drinken halen, …).



Angel, hoop dat Luna idd al haar energie kwijt kan op de psz.



Joseetje, geen toiletknuffel gehad hoop ik?



Bigsby, hoe gaat het verder met jou? Geen yogalessen meer eh?



Amy, laat je aub iets weten? :hug:



Francis, hebben de kleintjes weer goed gedronken? Zijn ze weer mooi aangekomen?

goedemiddag allemaal…

ik dacht eerst owh het valt mee niet veel getypt… maar een nieuw deeltje dus wel veel getypt… :lol: :lol: :lol:

ik ben grieperig aan het worden… ben verkouden en heb me toch een partij hoofdpijn… verder voel ik me top… geen last van zwangerschapskwaaltjes…

is het 1 over zit je met het andere :doh: :lol: :lol:

vandaag zijn mijn vader en marcel in de voortuin bezig geweest…daar stonden nog allemaal planten en boompjes in van de vorige bewoner die een beetje dood waren dus de tuin zag er niet uit…

nu is hij helemaal leeg en omgespit en dan gaan we volgende week ff kijken voor palisanders (weet niet hoe je het schrijft :shifty: ) en we moeten ff een kub schone modder hebben en dan ff wat plantjes er in en dan is onze voortuin winterklaar…

zaterdag is onze achtertuin aan de beurt… :dance: :dance: :dance:

ja hey dat kan niet he ben ik 1 1/2 uur weg is er zo weinig getypt :naughty:



heb net ff staan blauwbekken buiten bij de zwarte pieten haha Luna had het wel naar haar zin die stond te dansen en springen :inlove: (zo totaal anders dan ik ben of ben geweest :mrgreen:)

ze klom zelfs ff op dat podium die daar stond want ze vond die ballonnen wel leuk :lol: :lol:

en sinterklaas zou al een uur bijna komen… :roll: en ik had weinig zin om daar tot 16.30 te gaan blijven hangen dus we hebben sinterklaas niet gezien :shifty:

Noemi: fijn dat je vandaag minder last heb van je voet



Missy: balen dat je grieperig begin te worden

veel plezier met de tuin winterklaar maken (moet ik ook nog steeds doen weinig zin in :oops: )

:wall: :wall: gaat lekker 10e is m’n nod en moet ik naar de diëtist zal wel weer leuk zijn op de weegschaal :twisted:

das idd een baal moment angel als je dan op de weegschaal moet… had ik ook altijd last van… :hug:



heb net ff een bakje koffie bij mijn ouders gedronken… was wel gezellig… dacht dan moet ik nu maar ff snel bijlezen maar het vakt mee vandaag :lol: :lol:

ja ze zijn maar stil vandaag :think:

misschien pijn in de vingers van al het typen gisteren hahahahaha

moet zo wezen… iedereen heeft gewoon met zin een snipperdag genomen van kok na het typen… :lol: :lol: :lol:

haha… inderdaad beetje druk met andere dingen vandaag. :shifty:

Vandaag o.a. contact gehad met de basisschool van onze voorkeur. Blijkt inderdaad dat je op tijd moet zijn met aanmelden :shock: . Er was nog geen wachtlijst voor kinderen met geboortejaar 2002 en 2007 :o . Gelukkig is Perrin van 2007 :smiley: . Dus meteen aangemeld. Ik krijg nog wel tzt (begin 2008) een inschrijfformulier enz, want dan pas maken ze de defintieve aanmeldlijst. Als er nu heeeeel veel broertjes en zusjes zich aanmelden die dit kalenderjaar geboren zijn, krijgen zij voorrang en komt Perrin op de wachtlijst. Maar dat zit wel goed, volgens mij. :smiley:

:shock: zo ik blij dat ik hier zonder wachtlijst zit :mrgreen:

Ja lekker zeg! In Naarden is het helemaal erg: daar moet je je kind al aanmelden tijdens je zwangerschap :shock: :o . Maar gelukkig zijn we op tijd :mrgreen: .

is toch best erg eigenlijk die wachtlijsten



ik belde toen Luna net een paar maanden was naar de peuterspeelzaal :lol: en die schrokken zich dod eigenlijk dat ik toen al belde haha

en Luna gaat gelijk door van peuterspeelzaal naar kleuterschool/basisschool